Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помагайте !!! Проблем с TD 100 Bravo 98'

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помагайте !!! Проблем с TD 100 Bravo 98'

    Колата не върви! Не може да откъсне! Уж турбото работи,надува,фучи,съска,а не отлепя.... Да не говорим,че като види мааалко изкачване и трябва да го бутам едва ли не Махнахме катализатора.... няма промяна . Все е дно си е чист дизел !
    PND

    #2
    Провери EGR системата, най - вероятно там е проблема, но нека да видим и по - компетентните по ТД 100 какво ще кажат.
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

    Коментар


      #3
      Ма тя тая кола освен турбо демек въздух иска предимно гориво демек нафта.Аз бих започнал от резервоара,цедка,филтър и ако трябва накрая и ГНП,с други думи дали се храни добре с гориво.И казваш фучи и съска ,ама дали фучи и съска където трябва .Проблема има ли някаква предистория примерно смяна на ангренажен ремък зареждане с хайдушка нафта и т.н.Пуши ли през ауспуха не пуши ли какъв цвят е пушека.Пали ли нормално,трака ли повече от обикновено.Отведнъж ли взе така да не върви.Трябва по-подробна информация за да се даде съвет.

      Коментар


        #4
        EGR е изолиран,нафта сипвам само на петрол,пушекът е бяло-сив и то само когато е студено,пали си от раз! Мисля,че има проблем с дебитомера,може ли да е от него.?
        PND

        Коментар


          #5
          Категорично не!Колежке едва ли ти си цапаш маникюрите с нафта,но явно който се занимава с клата ти не е в час.Жалко че си толкова далеч!Как и на кого да обяснявам? Като глеедам колегите започнаха и то в добра посока те водят стига да има кой да изпълнява насоките.Успех!!!

          Коментар


            #6
            Така! Колеги,щом съм се регистрирала в тоя форум значи наистина имам проблем и това,че съм жена не ви дава право да ме елиминирате и подценявате!!! Ще ви кажа само,че едно 50% сама си обслужвам колата!!! Явно много съм сгрешила с тая регистрация тука,наистина очаквах по-коректно отношение !!! А! И... големите разбирачи мъже 4 месеца ми се смееха,като им обяснявах че колата не е това ,което трябва да бъде по показатели,докато наистина не се оказа че положението хич не е розово!!! Не казвам,че съм механик №1,но поне малко от малко отбирам! Стига с тая дискриминация !!!
            PND

            Коментар


              #7
              Petya Dacheva написа:
              Така! Колеги,щом съм се регистрирала в тоя форум значи наистина имам проблем и това,че съм жена не ви дава право да ме елиминирате и подценявате!!! Ще ви кажа само,че едно 50% сама си обслужвам колата!!! Явно много съм сгрешила с тая регистрация тука,наистина очаквах по-коректно отношение !!! А! И... големите разбирачи мъже 4 месеца ми се смееха,като им обяснявах че колата не е това ,което трябва да бъде по показатели,докато наистина не се оказа че положението хич не е розово!!! Не казвам,че съм механик №1,но поне малко от малко отбирам! Стига с тая дискриминация !!!
              Никой не те подценява, но като става въпрос за жена ние знаем, че повечето са скарани с техниката. Похвално, че имаш познания! Коментирай пак това "реве и съска" или там както го бе написала. Не е хубаво да се дават предположения, като провери това и онова и все неща които хвърлят труд и средства. Пример - с труда и средствата по катализатора, а после - не е от него. Първо е добре да те насочим към малко проверки които са алтернатива, но много колеги не им обръщат внимание и през глава се насочват да пипат тук и там. После нещата стават по-сложни. Ето какво бих ти предложил, без да хвърляш труд и средства в началото. -"Реве и съска" са предпоставка да огледаш скобите на въздушните пътища и целоста на въздуховодите. Да, ще си изцапаш ръцете, но щом това те влече огледай и около турбото и кулера. Съскането означава изпускане на въздух, като засега пренебрегнем сиво- белия пушек.- Накарай някой да даде на контакт, а ти слушай около помпата. За няколко секунди, трябва да чуваш ясно и отчетливо щракане, без прекъсвания! Това е авансатора на помпата. Това цъкане трябва да е равномерно! -Под капака, в предната част на облицовката му и там където като се затвори приляга срещу отвора на всмукателната пластамасова приставка, дали не се е отлепила самата изолация на капака и така да запушва /засмуква/ отвора на постъпващия въздух.-Продължаваш, като запалиш и подгрееш двигателя и провериш колко са максималните обороти. Трябва да ги развива за 3-4 секунди и за толкова да ги връща в нормата. Без да има прекъсвания или промяна в оборотите като отпуснеш лоста за газта на помпата.-Връщаме се на бяло-сивия пушек. Вземи лист хартия, някой да запали двигателя, а ти го приближи към ауспуха. Листа трябва да трепти равномерно на празен ход и средни обороти и не трябва да се засмуква навътре. Това ще ни подскаже за състоянието на клапаните.-Сега се върни при двигателя подай газ и задръж. Гумената круша не трябва да се свива дори и най-малко. Покарай колата и пак я провери! Както виждаш, дотук почти без труд и средства, ще имаме много информация.Повече не пипай нищо и опиши до тук какво се случва.-Чак сега вече, можеш да си намериш прозрачен маркуч, еднакъв с тоя който отива от филтъра към помпата и да го замениш с гумения. Стегни го здраво със скоби! Покарай колата и провери за балончета! Като сме стигнали дотук, огледай около дюзите и помпата за теч на гориво. Дори и лекия теч, е подозрителен.-Налей малко вода около дюзите и подай газ. Не трябва да излизат мехурчета около тях. Студена вода - на студен двигател!Всичко до тук ще ти е безплатно и почти без труд, а ние вече ще сме почти наясно с проблема. Накрая вече, можеш да провериш и цедката в резервоара за буклуци и запушване. Това е обосновано, защото там винаги има нужда от профилактика. За целта свали задната седалка за удобство при работа. Все пак за жена, отвън няма да е прилична гледка да се навреш в багажника и да работиш така.Та сваляш седалката, махаш кората на пода в багажника с плътен ключ тип еврейска звезда. После има малко мъжка работа, по отвиването на капачката на поплавъка и освобождаването на маркучите за горивото. Почиставаш вътре в поплавъковта камера и цедката и затваряш. Не бързай да слагаш седалката докато не покараш и не се убедиш в правилната работа на нивомера за гориво. Желая ти успех и приятно забавление. П.П. Естествено приемам че филтрите са сменени
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #8
                Колежке не се докачай толкова ,никой не е искал да те обиди.Колегата така подробно ти е написал стъпките че нищо не ти остава да си направиш тези опити и проблема ще цъфне.Не се шашкай и не се сърди ние сме насреща.

                Коментар


                  #9
                  iuly_vn написа:
                  Petya Dacheva написа:
                  Така! Колеги,щом съм се регистрирала в тоя форум значи наистина имам проблем и това,че съм жена не ви дава право да ме елиминирате и подценявате!!! Ще ви кажа само,че едно 50% сама си обслужвам колата!!! Явно много съм сгрешила с тая регистрация тука,наистина очаквах по-коректно отношение !!! А! И... големите разбирачи мъже 4 месеца ми се смееха,като им обяснявах че колата не е това ,което трябва да бъде по показатели,докато наистина не се оказа че положението хич не е розово!!! Не казвам,че съм механик №1,но поне малко от малко отбирам! Стига с тая дискриминация !!!
                  Никой не те подценява, но като става въпрос за жена ние знаем, че повечето са скарани с техниката. Похвално, че имаш познания! Коментирай пак това "реве и съска" или там както го бе написала. Не е хубаво да се дават предположения, като провери това и онова и все неща които хвърлят труд и средства. Пример - с труда и средствата по катализатора, а после - не е от него. Първо е добре да те насочим към малко проверки които са алтернатива, но много колеги не им обръщат внимание и през глава се насочват да пипат тук и там. После нещата стават по-сложни. Ето какво бих ти предложил, без да хвърляш труд и средства в началото. -"Реве и съска" са предпоставка да огледаш скобите на въздушните пътища и целоста на въздуховодите. Да, ще си изцапаш ръцете, но щом това те влече огледай и около турбото и кулера. Съскането означава изпускане на въздух, като засега пренебрегнем сиво- белия пушек.- Накарай някой да даде на контакт, а ти слушай около помпата. За няколко секунди, трябва да чуваш ясно и отчетливо щракане, без прекъсвания! Това е авансатора на помпата. Това цъкане трябва да е равномерно! -Под капака, в предната част на облицовката му и там където като се затвори приляга срещу отвора на всмукателната пластамасова приставка, дали не се е отлепила самата изолация на капака и така да запушва /засмуква/ отвора на постъпващия въздух.-Продължаваш, като запалиш и подгрееш двигателя и провериш колко са максималните обороти. Трябва да ги развива за 3-4 секунди и за толкова да ги връща в нормата. Без да има прекъсвания или промяна в оборотите като отпуснеш лоста за газта на помпата.-Връщаме се на бяло-сивия пушек. Вземи лист хартия, някой да запали двигателя, а ти го приближи към ауспуха. Листа трябва да трепти равномерно на празен ход и средни обороти и не трябва да се засмуква навътре. Това ще ни подскаже за състоянието на клапаните.-Сега се върни при двигателя подай газ и задръж. Гумената круша не трябва да се свива дори и най-малко. Покарай колата и пак я провери! Както виждаш, дотук почти без труд и средства, ще имаме много информация.Повече не пипай нищо и опиши до тук какво се случва.-Чак сега вече, можеш да си намериш прозрачен маркуч, еднакъв с тоя който отива от филтъра към помпата и да го замениш с гумения. Стегни го здраво със скоби! Покарай колата и провери за балончета! Като сме стигнали дотук, огледай около дюзите и помпата за теч на гориво. Дори и лекия теч, е подозрителен.-Налей малко вода около дюзите и подай газ. Не трябва да излизат мехурчета около тях. Студена вода - на студен двигател!Всичко до тук ще ти е безплатно и почти без труд, а ние вече ще сме почти наясно с проблема. Накрая вече, можеш да провериш и цедката в резервоара за буклуци и запушване. Това е обосновано, защото там винаги има нужда от профилактика. За целта свали задната седалка за удобство при работа. Все пак за жена, отвън няма да е прилична гледка да се навреш в багажника и да работиш така.Та сваляш седалката, махаш кората на пода в багажника с плътен ключ тип еврейска звезда. После има малко мъжка работа, по отвиването на капачката на поплавъка и освобождаването на маркучите за горивото. Почиставаш вътре в поплавъковта камера и цедката и затваряш. Не бързай да слагаш седалката докато не покараш и не се убедиш в правилната работа на нивомера за гориво. Желая ти успех и приятно забавление. П.П. Естествено приемам че филтрите са сменени
                  Това вече е колегиалност Благодаря за съветите,още сега запрятам ръкави ! П.П Да,всичко е сменено!
                  PND

                  Коментар


                    #10
                    И за да видиш че не сме толкова лоши ако не можеш да се справиш сама пиши може да мина да погледна и аз.Гледам че си в Панчарево аз съм в Младост.Имам известен опит с тези дараци.

                    Коментар


                      #11
                      Petya Dacheva написа:
                      Така! Колеги,щом съм се регистрирала в тоя форум значи наистина имам проблем и това,че съм жена не ви дава право да ме елиминирате и подценявате!!! Ще ви кажа само,че едно 50% сама си обслужвам колата!!! Явно много съм сгрешила с тая регистрация тука,наистина очаквах по-коректно отношение !!! А! И... големите разбирачи мъже 4 месеца ми се смееха,като им обяснявах че колата не е това ,което трябва да бъде по показатели,докато наистина не се оказа че положението хич не е розово!!! Не казвам,че съм механик №1,но поне малко от малко отбирам! Стига с тая дискриминация !!!
                      Петя. Не се сърди. Има момчета, които могат да ти помогнат. Щом си наясно с нещата колегите ще отчетат този факт. Пиши за развитието на проблема. Не пренебрегвай нищо от съветите в този раздел. Няма нерешим проблем - важно е да не се луташ. Успех ти желая и не се сърди. Не си сгрешила с регистрацията си. :D
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар


                        #12
                        Petya Dacheva написа:
                        EGR е изолиран,нафта сипвам само на петрол,пушекът е бяло-сив и то само когато е студено,пали си от раз! Мисля,че има проблем с дебитомера,може ли да е от него.?
                        ЕГР и дебитомер при този двигател са ненужни според мен и не оказват почти никакво влияние на работата на ДВГ.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          турбо пътищата са перфекни кулера също не испускат от никадеЕГРа си беше затапен и от двете страни вакума си му седигеита на турбината си работи перфекно затваря плътно турбото е в добро състояние и си надува прилично дори и на местокато дадеш на контакт се чува некво цъкане но е от клапанчето което управлява ЕГРаавансатора маи нещо се ебава защотото чат пат си мени оборотитепушаци няма почти никакви само на пулна гас леко черно което си е нормалнодебитомера според мен е прецакан но едвали е от него защото и при откачен дебитомер дори и чека не светка а и едвали тая кола с механична помпа може да се влия до такава степен от дебитомеранафта не тече от никаде препоръчаите някои свестен диагностик(някои като орлин с ГТтата но да се занимава с дизели) а не някои които само ще вземе 20-30 лв и ще исчисти грешките и ще каже е вие кво искате да литне ли колата се държи като чис дизел турбината си надува но не се усехша никакъф буст като я караш се едно съм откачил някои от турбо путищата но не сичко си е нареда и не ме критикуваите за правописа ТОЛКО СИ МОГА
                          ....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...

                          Коментар


                            #14
                            Ми щом надува пък не върви, да не би да е блокирал wastegate-a разтоварващия клапан на турбината в отворено положение?

                            Коментар


                              #15
                              е нали ви написах че не е болкирал и си работи перфекно и капачето му е почистено от нагар и сичко си е перфекноа и тои ако е болкирал няма да надува хубаво
                              ....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...

                              Коментар

                              Working...
                              X