Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Последователност при зацепване на ангренаж ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Оригналния инструмент е само със два отвора и са поставени така че на единия отвор съвпада за мотор 1.9 а на другия за 2,4.Няма значени дали шайбата е с 4 или 6 болта,винаги съвпада само един и това е достатъчно.

    Коментар


      http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo...item51bf2c229c Ето това трябва да е ! Като гледам се използва за много марки и модели ама е леко скъпичък
      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

      Коментар


        Да, така е, тоя си го правих за мен и за това има отвори само за шаиба с 4 болта и не става за всички модели на ФИАТ групата.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          Значи инструмента е различен за различните модели ! Ето едно лог фаилче направено по време на движение ! Има разминаване за момент межу искания и действителния аванс при потегляне и между 1200 и 1800 оборота след това влиза в нормите !Незнам дали е нормално
          Прикачени файлове
          LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

          Коментар


            maxuel82 написа:
            http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo-Camshaft-Cam-Belt-Flywheel-Alignment-Screws-Timing-Setting-Tool-Kit-/351099691676?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM& fits=Car+Make%3ALancia%7CModel%3AKappa%7CCars+Year %3A1996%7CPlat_Gen%3A838A%7CCars+Type%3A2.4+T.DS&h ash=item51bf2c229c Ето това трябва да е ! Като гледам се използва за много марки и модели ама е леко скъпичък
            Обърни внимание къде се намират отворите(по-високо почти на линията на едната от страните на рамото)http://axm-auto.com/tools.php?tool_cat_id=1 Ето ти по-ефтин вариант.Имам такъв и съм го пробвал на всички модели(1.9 и 2.4) без твоя.Той и без това е достатъчно рядък.Ето ти нещо от ZIMBER в БГ http://zimber-tools.com/avto-instrum...i.htmlТова че пише Опел или Сааб да не те притеснява.Мотора и инструмента е същия.Успех!

            Коментар


              Благодаря ! Ще си купя -нека се намира а какво ще кажеш за аванса ? Това нормално ли е дето го прави - гледах я и без графика и пак си е същото - на празен ход искания и действителния аванс са почти равни а между 1000 и 1800 оборота аванса е с разлика от 3 до 4 градуса ,след 1800об. пак се изравняват !! Ако е нормално, аз си го обяснявам, че е така за да може да върви повече докато се развърти турбото и двигателя достигне макс въртящ момент - мисля около 2000об. след това не е нужен повече аванс , но тогава защо пък действителния ще е повече от искания ?
              LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

              Коментар


                Него мисли повече нали си довоплен от постигнатото.Аванса на този модел основно се влияе от сигнала на умната дюза.Този сигнал е веднъж на всеки два оборота и навсичко отгоре е прекалено кратък.За това винаги има разминаване между искан и действителен аванс.Като споменем остарелия разпръсквач на умата дюза който не винаги работи както трябва се набират куп неща които променят сигнала който формира нуждата от корекция.Весели празници!

                Коментар


                  specialista написа:
                  Него мисли повече нали си довоплен от постигнатото.Аванса на този модел основно се влияе от сигнала на умната дюза.Този сигнал е веднъж на всеки два оборота и навсичко отгоре е прекалено кратък.За това винаги има разминаване между искан и действителен аванс.Като споменем остарелия разпръсквач на умата дюза който не винаги работи както трябва се набират куп неща които променят сигнала който формира нуждата от корекция.Весели празници!
                  Ясно ,това обяснява доста неща ! Дано изкара още година - две докато я сменя с по-ново возило !! Весели празници !!! :D
                  LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                  Коментар


                    Това е чертежа на верния инструмент за смяна на ангренажния ремък
                    Прикачени файлове

                    Коментар

                    Working...
                    X