Оригналния инструмент е само със два отвора и са поставени така че на единия отвор съвпада за мотор 1.9 а на другия за 2,4.Няма значени дали шайбата е с 4 или 6 болта,винаги съвпада само един и това е достатъчно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Последователност при зацепване на ангренаж ???
Collapse
X
-
http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo...item51bf2c229c Ето това трябва да е ! Като гледам се използва за много марки и модели ама е леко скъпичъкLANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
maxuel82 написа:http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo-Camshaft-Cam-Belt-Flywheel-Alignment-Screws-Timing-Setting-Tool-Kit-/351099691676?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM& fits=Car+Make%3ALancia%7CModel%3AKappa%7CCars+Year %3A1996%7CPlat_Gen%3A838A%7CCars+Type%3A2.4+T.DS&h ash=item51bf2c229c Ето това трябва да е ! Като гледам се използва за много марки и модели ама е леко скъпичък
Коментар
-
Благодаря ! Ще си купя -нека се намира а какво ще кажеш за аванса ? Това нормално ли е дето го прави - гледах я и без графика и пак си е същото - на празен ход искания и действителния аванс са почти равни а между 1000 и 1800 оборота аванса е с разлика от 3 до 4 градуса ,след 1800об. пак се изравняват !! Ако е нормално, аз си го обяснявам, че е така за да може да върви повече докато се развърти турбото и двигателя достигне макс въртящ момент - мисля около 2000об. след това не е нужен повече аванс , но тогава защо пък действителния ще е повече от искания ?LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Него мисли повече нали си довоплен от постигнатото.Аванса на този модел основно се влияе от сигнала на умната дюза.Този сигнал е веднъж на всеки два оборота и навсичко отгоре е прекалено кратък.За това винаги има разминаване между искан и действителен аванс.Като споменем остарелия разпръсквач на умата дюза който не винаги работи както трябва се набират куп неща които променят сигнала който формира нуждата от корекция.Весели празници!
Коментар
-
specialista написа:Него мисли повече нали си довоплен от постигнатото.Аванса на този модел основно се влияе от сигнала на умната дюза.Този сигнал е веднъж на всеки два оборота и навсичко отгоре е прекалено кратък.За това винаги има разминаване между искан и действителен аванс.Като споменем остарелия разпръсквач на умата дюза който не винаги работи както трябва се набират куп неща които променят сигнала който формира нуждата от корекция.Весели празници!LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар