specialista написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Последователност при зацепване на ангренаж ???
Collapse
X
-
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
-
Грешката ти е в коляновият вал. Там освен на шайбата на вала няма друг белег. Много ще ти помогне като си купиш нов ремък на него ще има точно три белега, които трябва да съвпаднат с трите белега на шайбите - КВ, РВ, ГНП.Първо въртиш мотора да нагласиш РВ и ГНП, те поне си имат белези и на блока, после започваш да слагаш новият ремък като започваш от шайбата на КВ, след това РВ и накрая ГНП - обратно на часовниковата стрелка.Внимавай кой белег на ремъка за коя шайба е - този за коляновият вал маркира "падина" в ремъка и тя трябва да съвпадне със зъб на шайбата, съответно този за РВ маркира зъб на ремъка и той трябва да съвпадне с "падина" на шайбата.Сигурно ще се наложи да завъртиш леко коляновият вал за да може ремъка да е опънат, а РВ и ГНП да са на белези. Е разбира се ако старият ремък е сложен на 100% правилно всичко трябва да е ОК от първият път, но щом казваш че не върви се съмнявам да е така.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Днес ходих да въртя но дори и да не се съобразявам с белега на КВ белезите на РВ и ГНП-то не съвпадат ! Мисля да сваля ремъка и да прикарам на белези ГНП-то и РВ а КВ ще го зацепвам по белега на ремъка както ми казваш А как да позная кой белег по ремъка за къде е ! Само на КВ ли маркира "падина " на ремъка ??? Защото белезите са триLANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
На новите ремъци има белези за всяка шайба - колянов вал, помпа, разпределителен вал. Тъй като разстоянието между трите шайби е различно, няма как да объркаш белезите. Но е много важно, преди да свалиш стария ремък да бележиш върху него къде са белезите на шайбите, защото може да има някакво разминване от фабричните белези. Чувал съм че понякога на ГНП белега на шайбата не съвпада с белега на блока, и това може да ти създаде проблем. И друго което искам да ти кажа, на онази снимка със шайбата на коляновия вал - там където си позиционирал белега, на блока тази вдлъбнатина не е белег, а просто улей, през който да се уцеждат мизериите които могат да влязат в кухината около ангренажния ремък. Белег на блока за шайбата на коляновия вал няма. Трябва да го търсиш по маховика.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:. Белег на блока за шайбата на коляновия вал няма. Трябва да го търсиш по маховика.LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Темата е доста старичка ,но за да не пускам нова ще попитам тук ! Има ли начин да се определи кога буталото е в ГМТ на 1-ви цилиндър без да се сваля подгревната свещ или дюзата ,тъй като главата има предкамера и няма как да се бръкне до буталото, а доколкото знам na Lancia Kappa 2.4 TDS няма белег на маховика за ГМТ ???LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Карах колата на един колега която е същата като моята 2.4 ТДС но разликата във вървенето е огромна ! Аз си я карам така и до този момен не ми правеше впечатление но след като покарах другата капа искам и моята да върви така ! Предположих че моята не върви защото постоянно изписва някаква грешка " Avaria impianto controllo motore" а на диагностока показва тази грешка която неможе да се изчистиLANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Ето какво става - след като запаля грешката може да се изчисти ,но след около 1 до 2 мин работа на двигателя грешката отново се записва .Аванса се мени според оборотите до момента в който не се появи грешката и забива на 50,20% ! По време на движение, ако карам с постоянна газ и на едни и същи обороти грешката се записва и компютъра влиза в авариен режим ,НО когато отпусна газта и оборотите паднат "Чека"на таблото изгасва надписа от борда изчезва и тогава грешката може да се изчисти с диагностиката ,но това е за кратко и пак я вкарва ! Грешката не се появява и ако откача "Умната" дюза но тогава колата не иска да върви ! Точно поради тази причина си мисля че колата е неправилно зацепена и дачтиците които си комуникират "не се разбират" А според екускана пирчината за тази грешка може да е - " Отворена, даваща на късо или слаба връзка в този момент на захранването на регулиращия клапан или липса на "маса ". 2. Дефектирал клапан. 3. механична повреда или неправилно вътрешно налягане в помпата , което пречи на правилното функциониране на момента на впръскване . 4.неправилен сигнал от сензора на впръскването (умната дюза), или дефектирала :умна дюза.5.Грешен или изгубен сигнал от сензора за оборотите . Проверил съм буксите и съп премерил съпротивлението на тези датчици и според информацията от датата всички са в норма - демек работят !!!!LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Не ми отговори виждаш ли искания и действителния аванс.Освен правилното зацепване на ремъка трябва да се провери и дали е в првилното положение ГНП-то.Мисля че се сещаш за какво говоря.За зацепването най-лесно е като се ползва нов ремък със белязки по него.Сложиш ли белязките да съвпаднат със същите на колелетата няма за какво да се притесняваш.Остава статичната центровката на ГНП-то.За целта ти трябва инструмент за блокиране на вала в ГМТ и часовников индикатор за проверка и настройване на положениетона ГНП-то.Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар