Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Последователност при зацепване на ангренаж ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    maxuel82 написа:
    Благодаря !Като ми остане време тези дни ще кача фаилчето с чертежа на флашка и ще ида да питам дали ще ми го изрежат на лазера Сега случайно изрових една снимка на проблемната част от главата още преди да е шлайфана и монтирана !
    Колега, тия следи достигат май и под гнездата на клапаните. Налей нафта от отворите за въздух и иизпускателя и виж дали ще се навлажни там. Можеш да нанесеш на мястото тебешир, за да се виджда ясно дали ще пропуска. Никакъв пропуск не е допустим. Така се проверяват и самите клапани, дали уплътняват добре.
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #32
      Е то от клапана няма как хич да не пусне ! Може само леко да навлажни ама ще ме подведе ! Иначе го пробвах този вариант ама като навлажни през клапана и няма как да разбера после дали тече и от стопеното място между клапана и бренера !
      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

      Коментар


        #33
        specialista написа:
        Благодаря за умесната забележка,интерсно ми е какво ще се случи ако принтираш чертежа и го занесеш на стругар или фрезист!? Едва ли ще се сети за "Питагоровата теорема"!Поздрави!п.с. сега забелязах размера 22.4мм че е посочен.-извинения не съм го видял,остава да се уточни и последния и да се наложи за проба на колата.при първа възможност когато имам подходящ автомобил ще се опитам да сравня.
        Вече го има и този размер. Извинявам се за пропуските Понеже съм дал положението на центровете на оттворите спрямо осите X Y , преминаващи през центъра на шайбата, моя стругар се е ориентирал къде да ги направи, пък и аз му принтирах чертежа в мащаб 1:1, му казах ако съм пропуснал размер, да го измери колко е на листа. Ето го и новия линк http://dox.bg/files/dw?a=5834d6f865
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #34
          Към автора .Главата спукана ли е -спукана е първия път само с шлайфа яде ли го -яде го мой съвет-ако си решил да си правиш колата карай главата на рентген,там се вижда всичко лепи я и приключвай със сагата.Естествено че е спукана и под леглата на клапаните.Ако си решил да си играеш с конструктор по-добре си купи LEGO.Зарежи тия тебешири и пластелини.Извини ме ако тона ми е по-остър искам да ти спестя мойте главоболия.

          Коментар


            #35
            maxuel82 написа:
            Добре де неможе ли да се направи чертеж на този инструмент в реални размери и като се изпринти да се направи като шаблон и после е ясно !
            Колега, чертежа е правен с AutoCAD. Ако го отвориш с AutoCAD, ще го имаш в реални размери. Остава да си го принтираш, като от опциите за принтиране избереш actual size, ако има такава, и ще имаш чертеж в реални размери.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #36
              Остава да се наложи инструмента и дано всичко да е точно.Поздрави!

              Коментар


                #37
                javor68 написа:
                Към автора .Главата спукана ли е -спукана е първия път само с шлайфа яде ли го -яде го мой съвет-ако си решил да си правиш колата карай главата на рентген,там се вижда всичко лепи я и приключвай със сагата.Естествено че е спукана и под леглата на клапаните.Ако си решил да си играеш с конструктор по-добре си купи LEGO.Зарежи тия тебешири и пластелини.Извини ме ако тона ми е по-остър искам да ти спестя мойте главоболия.
                Напълно съм съгласен с теб !Ще сваля главата и ще ида да я "прегледат" и да разбера колко и къде е спукана , колко ще ми струва лепенето и ремонта на главата като цяло и ще преценя какво да правя ! Дали изобщо ще я правя или колата отива за рециклиране !
                LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                Коментар


                  #38
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Колега, чертежа е правен с AutoCAD. Ако го отвориш с AutoCAD, ще го имаш в реални размери. Остава да си го принтираш, като от опциите за принтиране избереш actual size, ако има такава, и ще имаш чертеж в реални размери.
                  Благодаря ! Ако не оправя фиата поне ще си направя приспособление за смяна на ангренаша че другата кола която съм си набелязал да купувам е Алфа 166 2.4 JTD така че и там е необходим същия инструмент при смяната на ангренажа !С AutoCAD досега не съм работил но ще я сваля и ще пробвам ! Благодаря ВИ !Ще пиша какво се случва с Бравото и инструмента ! :D
                  LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                  Коментар


                    #39
                    specialista написа:
                    Остава да се наложи инструмента и дано всичко да е точно.Поздрави!
                    :D И аз казвам дано, че иначе може да докараме беля на някой да не дава Господ (не съм набожен, но все пак ) И който го провери пръв, моля да пише какъв е резултата
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #40
                      maxuel82 написа:
                      Е то от клапана няма как хич да не пусне ! Може само леко да навлажни ама ще ме подведе ! Иначе го пробвах този вариант ама като навлажни през клапана и няма как да разбера после дали тече и от стопеното място между клапана и бренера !
                      Колега. Има едни принципи и техники в ремонта на ДВГ, които никога не трябва да се променят сменят или видоизменят. Те са създавани с годините, написани са много книги и целият труд по ремонта на един двигател се основава на спазването им. Точно от клапана не трябва да тече и затова се ползва тебешир. Клапана се припасва така, че да няма дори и следа от навлажняване после. Защото само след 1000 -2000 км. клапана ще прегори пак. Това е особенно важно за изпускателните, които работят при по голямо топлинно натоварване. Ако сам ремонтираш двигател и нямаш опит, по-добре не го прави дори и с наще съвети от разстояние. В повечето случаи ремонта ще е неуспешен. Има стотици неща които са важни и трябва да се спазват. Съветвам те като колега във форума, за да ти спестя много последвали главоболия и разходи.
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #41
                        Така! За тези които са решили да пробват иструмента,нека се откажат за сега.Причината: на първо четене се различава много от това което имам аз,не съм сравнявал размерите защото още на пръв поглед един от ъглите за които настоявах толкова много се раминава видимо и то с много.става въпрос за ъгъла между фиксиращата "дръжка" и отвора с диаметър 5.3мм.на чертежа клегата е посочил 90гр. а при мене някъде около 60гр.за да бъда още по ясен отвора е много близо до другия който е с размер 8.5мм и се намира от лявата му страна.лошото е че моя не съм го пробвал а в същото време тъй като аз го прекопирах и изработих ми се ще да му имам по-голямо доверие.Докато не го тествам(моя) няма как да съм сигурен на 100% кои е верен.Поздрави!

                        Коментар


                          #42
                          specialista написа:
                          Така! За тези които са решили да пробват иструмента,нека се откажат за сега.Причината: на първо четене се различава много от това което имам аз,не съм сравнявал размерите защото още на пръв поглед един от ъглите за които настоявах толкова много се раминава видимо и то с много.става въпрос за ъгъла между фиксиращата "дръжка" и отвора с диаметър 5.3мм.на чертежа клегата е посочил 90гр. а при мене някъде около 60гр.за да бъда още по ясен отвора е много близо до другия който е с размер 8.5мм и се намира от лявата му страна.лошото е че моя не съм го пробвал а в същото време тъй като аз го прекопирах и изработих ми се ще да му имам по-голямо доверие.Докато не го тествам(моя) няма как да съм сигурен на 100% кои е верен.Поздрави!
                          Точно за този ъгъл и аз не съм сигурен, затова помолих, ако някой има възможност да го провери този фиксатор преди мен и да пише какъв е резултата. Обаче мисля, по-скоро съм почти сигурен че и в твоя има грешка, или има шайби с различна позиция на фиксиращия щифт. Положението на отворите за болтовете и фиксиращия щифт спрямо тях със сигурност е вярно. Взех размерите от старата си демпферна шайба, и след като принтирах чертежа 1:1 и го наложих върху шайбата, местата за отворите съвпаднаха 100%. Като отидох на магазина за авточсти първия път и казах че Мареата епроизведена ’97 г. ме питаха кое полугодие, защото имало разлики в някои детайли. Моята е 11 месец ’97 г. За събота прогнозата е без дъжд, дано ми остане време да го тествам, че вече и аз нямам търпение да разбера истината
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #43
                            Dido_Lyubenov написа:
                            specialista написа:
                            Така! За тези които са решили да пробват иструмента,нека се откажат за сега.Причината: на първо четене се различава много от това което имам аз,не съм сравнявал размерите защото още на пръв поглед един от ъглите за които настоявах толкова много се раминава видимо и то с много.става въпрос за ъгъла между фиксиращата "дръжка" и отвора с диаметър 5.3мм.на чертежа клегата е посочил 90гр. а при мене някъде около 60гр.за да бъда още по ясен отвора е много близо до другия който е с размер 8.5мм и се намира от лявата му страна.лошото е че моя не съм го пробвал а в същото време тъй като аз го прекопирах и изработих ми се ще да му имам по-голямо доверие.Докато не го тествам(моя) няма как да съм сигурен на 100% кои е верен.Поздрави!
                            Точно за този ъгъл и аз не съм сигурен, затова помолих, ако някой има възможност да го провери този фиксатор преди мен и да пише какъв е резултата. Обаче мисля, по-скоро съм почти сигурен че и в твоя има грешка, или има шайби с различна позиция на фиксиращия щифт. Положението на отворите за болтовете и фиксиращия щифт спрямо тях със сигурност е вярно. Взех размерите от старата си демпферна шайба, и след като принтирах чертежа 1:1 и го налоих върху шайбата, местата за отворите съвпаднаха 100%.
                            Ето ти и грешката!!! Кой по дяволите ти каза че трябва да свалиш отпечатък от шайбата?За сведение само оригоналния инструмент които ползвах за модел е със само два отвора 8.5мм. и единия е близо до малкия отвор и на него се навива болт при моторите 1.9,а другия далечния отвор е за моторите 2.4.Не е нужно да има четири отвора!Важно е фиксиращия отвор да е на правилното място за да фиксира вала.Сега си имаш един прекрасен отпечатък които можеш да го ползваш за още едно нещо при условие че удъжиш достатъчно дръжката му.Длъжен съм вече да уточня за какво защото май сам намерих за какво да се разсмея в изказа си.Нищо лично пич! И така с така направеното копие може да се блокира вала когато се налага да се разие болта(централния) на колелото при смяна на семеринг примерно!И внимавай че на италианките много обичат точно там да слгат болт с лява резба!Поздрави!

                            Коментар


                              #44
                              Това дали ще е с 2 ,3 или 4 отвора 8.5 мм няма значение. а защо съм копирал от демпферната шайба - ами че нали този фиксатор се монтира на мястото на тази шайба, и ако на шайбата отворите не съвпадат включително и този за фиксиращия щифт, ще можеш ли да я монтираш там Ха сега ти си пробвай твоя фиксатор на 1.9 мотор, и да видим кой ще му удължава дръжката :D
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #45
                                http://www.zimber-tools.com/http-zim...ber.htmlАко работи този линк се вижда ясно това за което ти говорих!Поздрави!

                                Коментар

                                Working...
                                X