maxuel82 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Последователност при зацепване на ангренаж ???
Collapse
X
-
Fiat Marea TD100
-
specialista написа:Благодаря за умесната забележка,интерсно ми е какво ще се случи ако принтираш чертежа и го занесеш на стругар или фрезист!? Едва ли ще се сети за "Питагоровата теорема"!Поздрави!п.с. сега забелязах размера 22.4мм че е посочен.-извинения не съм го видял,остава да се уточни и последния и да се наложи за проба на колата.при първа възможност когато имам подходящ автомобил ще се опитам да сравня.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Към автора .Главата спукана ли е -спукана е първия път само с шлайфа яде ли го -яде го мой съвет-ако си решил да си правиш колата карай главата на рентген,там се вижда всичко лепи я и приключвай със сагата.Естествено че е спукана и под леглата на клапаните.Ако си решил да си играеш с конструктор по-добре си купи LEGO.Зарежи тия тебешири и пластелини.Извини ме ако тона ми е по-остър искам да ти спестя мойте главоболия.
Коментар
-
maxuel82 написа:Добре де неможе ли да се направи чертеж на този инструмент в реални размери и като се изпринти да се направи като шаблон и после е ясно !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
javor68 написа:Към автора .Главата спукана ли е -спукана е първия път само с шлайфа яде ли го -яде го мой съвет-ако си решил да си правиш колата карай главата на рентген,там се вижда всичко лепи я и приключвай със сагата.Естествено че е спукана и под леглата на клапаните.Ако си решил да си играеш с конструктор по-добре си купи LEGO.Зарежи тия тебешири и пластелини.Извини ме ако тона ми е по-остър искам да ти спестя мойте главоболия.LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Колега, чертежа е правен с AutoCAD. Ако го отвориш с AutoCAD, ще го имаш в реални размери. Остава да си го принтираш, като от опциите за принтиране избереш actual size, ако има такава, и ще имаш чертеж в реални размери.LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
specialista написа:Остава да се наложи инструмента и дано всичко да е точно.Поздрави!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
maxuel82 написа:Е то от клапана няма как хич да не пусне ! Може само леко да навлажни ама ще ме подведе ! Иначе го пробвах този вариант ама като навлажни през клапана и няма как да разбера после дали тече и от стопеното място между клапана и бренера !Fiat Marea TD100
Коментар
-
Така! За тези които са решили да пробват иструмента,нека се откажат за сега.Причината: на първо четене се различава много от това което имам аз,не съм сравнявал размерите защото още на пръв поглед един от ъглите за които настоявах толкова много се раминава видимо и то с много.става въпрос за ъгъла между фиксиращата "дръжка" и отвора с диаметър 5.3мм.на чертежа клегата е посочил 90гр. а при мене някъде около 60гр.за да бъда още по ясен отвора е много близо до другия който е с размер 8.5мм и се намира от лявата му страна.лошото е че моя не съм го пробвал а в същото време тъй като аз го прекопирах и изработих ми се ще да му имам по-голямо доверие.Докато не го тествам(моя) няма как да съм сигурен на 100% кои е верен.Поздрави!
Коментар
-
specialista написа:Така! За тези които са решили да пробват иструмента,нека се откажат за сега.Причината: на първо четене се различава много от това което имам аз,не съм сравнявал размерите защото още на пръв поглед един от ъглите за които настоявах толкова много се раминава видимо и то с много.става въпрос за ъгъла между фиксиращата "дръжка" и отвора с диаметър 5.3мм.на чертежа клегата е посочил 90гр. а при мене някъде около 60гр.за да бъда още по ясен отвора е много близо до другия който е с размер 8.5мм и се намира от лявата му страна.лошото е че моя не съм го пробвал а в същото време тъй като аз го прекопирах и изработих ми се ще да му имам по-голямо доверие.Докато не го тествам(моя) няма как да съм сигурен на 100% кои е верен.Поздрави!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:specialista написа:Така! За тези които са решили да пробват иструмента,нека се откажат за сега.Причината: на първо четене се различава много от това което имам аз,не съм сравнявал размерите защото още на пръв поглед един от ъглите за които настоявах толкова много се раминава видимо и то с много.става въпрос за ъгъла между фиксиращата "дръжка" и отвора с диаметър 5.3мм.на чертежа клегата е посочил 90гр. а при мене някъде около 60гр.за да бъда още по ясен отвора е много близо до другия който е с размер 8.5мм и се намира от лявата му страна.лошото е че моя не съм го пробвал а в същото време тъй като аз го прекопирах и изработих ми се ще да му имам по-голямо доверие.Докато не го тествам(моя) няма как да съм сигурен на 100% кои е верен.Поздрави!
Коментар
-
Това дали ще е с 2 ,3 или 4 отвора 8.5 мм няма значение. а защо съм копирал от демпферната шайба - ами че нали този фиксатор се монтира на мястото на тази шайба, и ако на шайбата отворите не съвпадат включително и този за фиксиращия щифт, ще можеш ли да я монтираш там Ха сега ти си пробвай твоя фиксатор на 1.9 мотор, и да видим кой ще му удължава дръжката :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
http://www.zimber-tools.com/http-zim...ber.htmlАко работи този линк се вижда ясно това за което ти говорих!Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар