Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Последователност при зацепване на ангренаж ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ето докъде стигнах днес зацепих по белезите след доста връткане и запалих колата ! Запали много бързо - от четвъртия път Отначало заработи много тихичко чак се очудих но след 2 мин работа двигателя започна да щтрака както си щтракаше преди ремонта почна да прекъсва и да пуши бяло !В разширителния съд почнаха да излизат балончета и да се вдига нивото на водата ! Вече ми беше ясно какво е станало но все пак затегнах капачката на РС и направих едно "кръгче" !Видях че маркучите се бяха напомпали здраво и от капачката тече ! И така започвам упражнението отначало ! "Новата " глава не и правих водна проба а само я шлайфах !Не 3-ти цилиндър алуминия беше като стопен все едно е "горял" но не се виждаше пукнатина и реших че няма проблем но явно е имало ! Относно зацепването мислея да си направя това проспособление и с нещо би трябвало да става най-точно ! Защото незнам и преди да сваля ремъка дали е бил правилно зацепен !
    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

    Коментар


      #17
      Доколкото разбирам имаш спукана глава.Несе плаши типичен дефект на 1.9 на Фиат Ходиш на рентген ,лепиш, ходиш на рентген пак ,нови легла на клапаните, шлайф,най -дебелата гарнитура и си капитан .Минах и по този път.И така до следващия път.Цялата процедура ако друг ти я прави е около 400-450 лв.Не си купувай друга глава тя е същата като твойта.

      Коментар


        #18
        300лв ми поискаха да ми залепят старата глава ,да сменят леглата и да напаснат клапаните !Другото си го правя аз ! Но ми се видяха много и затова направо шлайфах и я сложих и ето резултата ! Накрая ще го разпродам на части и колкото толкова ! Не ми се иска защото му купих чисто нови гуми - на 2000км. са , джанти и ксенон !Но 450 лв няма да дам за тая кочина повече пари не набутвам !
        LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

        Коментар


          #19
          Така няма да фиксира коляновия вал, защото има луфтове в скоростната кутия и диференциала, които неможе да избегне. А те са достатъчни за поне един зъб отклонение. Ето какъв фиксатор си направих аз, но несъм го тествал.[/quote]Колега освен размерите те бях помолил ако е възможно да се пресметнат и някои ъгли които са много важни и делитела на центровете.Както ти казах и предния път имам инструмента но го направих по начина на прекопирането,така че аз съм си решил проблема,но които иска да си направи ще му трябва малко повече от подробно оразмерения чертеж.Дано си разбрал какво искам да кажа,а най важното е да знаеш че не се заяждам по никакъв начин,напротив искам да помогна и мисля че това уточнение за ъгите е в основата на точния инструмент.Оригиналния няма четири отвора за закрепване към колелото а два,но това не е никакъв проблем,важно е малкия отвор които е за фиксиращия щифт да е на правилното място спрямо рамото на заключване ,а от там и другите отвори да равнени според него.Този инструмент вжи за всички 1.9 и 2.4 дизелови мотори на Фиат с малки изключения които не са важни в момента,като стария 1.9 от Темпра които се слага и на Браво.Там също има подобен инструмент но не съм сигурен дали е със същите ъгли и диаметри.Поздрави!

          Коментар


            #20
            според мен колегата в момента има доста по-сериозен проблем от зацепването на ремъка.На мене ми го правиха едни приятели.Доколкото разбрах рентгена и лепенето го прави някаква жена илиянци някъде,била най добрата а шлайфа и клапаните в Обеля,той тоя в обеля е известен.Ако решиш да я разколачваш свиркай може да си купя нещо за моя дарак.

            Коментар


              #21
              maxuel82 написа:
              300лв ми поискаха да ми залепят старата глава ,да сменят леглата и да напаснат клапаните !Другото си го правя аз ! Но ми се видяха много и затова направо шлайфах и я сложих и ето резултата ! Накрая ще го разпродам на части и колкото толкова ! Не ми се иска защото му купих чисто нови гуми - на 2000км. са , джанти и ксенон !Но 450 лв няма да дам за тая кочина повече пари не набутвам !
              Колега защо не поразгледаш в раздел продава авточасти? Има глава оборудвана за 150 лв. Все пак 150 лв не са като 2000лв за др. кола примерно.Ти си знаеш, но при положение че толкоз си вложил в нея и само заради главата да не я правиш незнам...Успех все пак.
              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
              Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

              Коментар


                #22
                То с главата втора употреба добре ама тя ще е като неговата.Ей тоя пич дето има автоморга в Драгичево ние станахме почти приятели около моя дарак ,та като тръгнах да търся глава момчето каза че има колкото искам и всичките са спукани.Докато не духа в охлаждането всичко е ОК.Тя и мойта е била спукана отдавна но не е имало проблем обаче послестана тя кват стана.Аз обаче реших да я направя веднъж ако трябва да я правя пак не дай боже май ще се замисля сериозно.А за нова глава не се и замисляй ,първо е много скъпа,необорудвана е и е с неизвестен произход.Ако питаш мене задай въпроса на specialista нека той да ти даде акъл,каквото ти каже послушай го ,той знае какво говори.Но все пак парите са твои и решението също.Иначе аз с лепената глава съм вече на 10 000 км. и засега още деяни.(да чукам на дърво)Успех!

                Коментар


                  #23
                  Добре де неможе ли да се направи чертеж на този инструмент в реални размери и като се изпринти да се направи като шаблон и после е ясно ! Да наистина проблема сега е по-сериозен от зацепването на ремъка но и аз незнам какво да правя !Приемам съвети и идеи всякакви ! Страх ме е да купя друга глава защото може и тя да е спукана ! А тази не ми се дават за лепене че незнам колко ще изкара !Абе незнам какво да правя !!!
                  LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                  Коментар


                    #24
                    maxuel82 написа:
                    Добре де неможе ли да се направи чертеж на този инструмент в реални размери и като се изпринти да се направи като шаблон и после е ясно ! Да наистина проблема сега е по-сериозен от зацепването на ремъка но и аз незнам какво да правя !Приемам съвети и идеи всякакви ! Страх ме е да купя друга глава защото може и тя да е спукана ! А тази не ми се дават за лепене че незнам колко ще изкара !Абе незнам какво да правя !!!
                    Колега що не се договориш с човека от който ще вземаш главата, ако е спукана да му я върнеш. Той да я бележи с боя примерно да си знае че си е неговата ако се наложи връщане. Има и човечни хора, които гледат да свършат работа, а не само за парите. Поразпитай все пак.Др. вариант е ДВГ втора употреба примерно от ТД100 но и там се иска говорене...
                    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                    Коментар


                      #25
                      Е да ама досега никой не се е навил ако главата се окаже спукана да му я върна ! Даже неискат дори да идем на момента да я проверим и сам да се увери дали е спукана или не ! Репликата е -"взимаш на късмет" и толкова !
                      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                      Коментар


                        #26
                        specialista написа:
                        Колега освен размерите те бях помолил ако е възможно да се пресметнат и някои ъгли които са много важни и делитела на центровете.Както ти казах и предния път имам инструмента но го направих по начина на прекопирането,така че аз съм си решил проблема,но които иска да си направи ще му трябва малко повече от подробно оразмерения чертеж.Дано си разбрал какво искам да кажа,а най важното е да знаеш че не се заяждам по никакъв начин,напротив искам да помогна и мисля че това уточнение за ъгите е в основата на точния инструмент.Оригиналния няма четири отвора за закрепване към колелото а два,но това не е никакъв проблем,важно е малкия отвор които е за фиксиращия щифт да е на правилното място спрямо рамото на заключване ,а от там и другите отвори да равнени според него.Този инструмент вжи за всички 1.9 и 2.4 дизелови мотори на Фиат с малки изключения които не са важни в момента,като стария 1.9 от Темпра които се слага и на Браво.Там също има подобен инструмент но не съм сигурен дали е със същите ъгли и диаметри.Поздрави!
                        Не съм си и ипомислил че се заяждаш Ето на този линк качих Auto CAD файла и снимка на чертежа, http://dox.bg/files/dw?a=5834d6f865 с достатъчна резолюция за четене. Добавих и важните ъгли. Дебелината на инструмента е 5 мм - който ми направиха. Предполагам че и 3 мм ще свърши работа. Но пак казвам, несъм го тествал Ако някой има възможност, може да го отвори в Auto CAD и да го принтира 1/1 на лист А4 и да наложи чертежа, като позиционира коляновия вал по белег.Ако има разминаване да ми пише на ЛС да нанеса корекция. Аз ще имам възможност да направя тест след около 2 седмици и ще коригирам ако е необходимо. Не исках да давам чертежа преди да съм проверил ъгъла м/у отвора на рамото и отвора за фиксиращия щифт на шайбата, но колегата беше "на зор" и като гледам е в час със това което прави, и при евентуално отклонение, щеше да съобрази как да действа.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #27
                          Благодаря !Като ми остане време тези дни ще кача фаилчето с чертежа на флашка и ще ида да питам дали ще ми го изрежат на лазера Сега случайно изрових една снимка на проблемната част от главата още преди да е шлайфана и монтирана !
                          Прикачени файлове
                          LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                          Коментар


                            #28
                            Колега с риск да си навлеча неприятности мисля че продължава да липсват два размера.Ще бъда максимално ясен.На какво разтояние от центъра на инструмента се намират центровете на отворите с диаметър 8.5 мм. и фиксиращия отвор с диаметър 5.3 мм.Мисля че това е необходимо за изработката и като се знае радиуса лесно може делителния апарат да се направят.Поздрави!

                            Коментар


                              #29
                              specialista написа:
                              Колега с риск да си навлеча неприятности мисля че продължава да липсват два размера.Ще бъда максимално ясен.На какво разтояние от центъра на инструмента се намират центровете на отворите с диаметър 8.5 мм. и фиксиращия отвор с диаметър 5.3 мм.Мисля че това е необходимо за изработката и като се знае радиуса лесно може делителния апарат да се направят.Поздрави!
                              Отворите ф5,3 са на разстояние 22,4 мм от центъра на инструмента. Центровете на другите отвори са дадени спрямо осовите линии и мисля, че с една задачка за смятане на триъгълник могат да се изчислят.Едит: Имаме правоъгълен триъгълник, на който знаем двата катета - 15,45 мм е единия, а другия е 15,66 мм, хипотенузата се явява точно разстоянието от центъра на инструмента до центъра на отвора. Извежда се по формулата c²=a²+b², където a и b са катетите. От там сметките сам можеш да ги направиш.

                              Коментар


                                #30
                                Благодаря за умесната забележка,интерсно ми е какво ще се случи ако принтираш чертежа и го занесеш на стругар или фрезист!? Едва ли ще се сети за "Питагоровата теорема"!Поздрави!п.с. сега забелязах размера 22.4мм че е посочен.-извинения не съм го видял,остава да се уточни и последния и да се наложи за проба на колата.при първа възможност когато имам подходящ автомобил ще се опитам да сравня.

                                Коментар

                                Working...
                                X