Ето докъде стигнах днес зацепих по белезите след доста връткане и запалих колата ! Запали много бързо - от четвъртия път Отначало заработи много тихичко чак се очудих но след 2 мин работа двигателя започна да щтрака както си щтракаше преди ремонта почна да прекъсва и да пуши бяло !В разширителния съд почнаха да излизат балончета и да се вдига нивото на водата ! Вече ми беше ясно какво е станало но все пак затегнах капачката на РС и направих едно "кръгче" !Видях че маркучите се бяха напомпали здраво и от капачката тече ! И така започвам упражнението отначало ! "Новата " глава не и правих водна проба а само я шлайфах !Не 3-ти цилиндър алуминия беше като стопен все едно е "горял" но не се виждаше пукнатина и реших че няма проблем но явно е имало ! Относно зацепването мислея да си направя това проспособление и с нещо би трябвало да става най-точно ! Защото незнам и преди да сваля ремъка дали е бил правилно зацепен !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Последователност при зацепване на ангренаж ???
Collapse
X
-
Доколкото разбирам имаш спукана глава.Несе плаши типичен дефект на 1.9 на Фиат Ходиш на рентген ,лепиш, ходиш на рентген пак ,нови легла на клапаните, шлайф,най -дебелата гарнитура и си капитан .Минах и по този път.И така до следващия път.Цялата процедура ако друг ти я прави е около 400-450 лв.Не си купувай друга глава тя е същата като твойта.
Коментар
-
300лв ми поискаха да ми залепят старата глава ,да сменят леглата и да напаснат клапаните !Другото си го правя аз ! Но ми се видяха много и затова направо шлайфах и я сложих и ето резултата ! Накрая ще го разпродам на части и колкото толкова ! Не ми се иска защото му купих чисто нови гуми - на 2000км. са , джанти и ксенон !Но 450 лв няма да дам за тая кочина повече пари не набутвам !LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Така няма да фиксира коляновия вал, защото има луфтове в скоростната кутия и диференциала, които неможе да избегне. А те са достатъчни за поне един зъб отклонение. Ето какъв фиксатор си направих аз, но несъм го тествал.[/quote]Колега освен размерите те бях помолил ако е възможно да се пресметнат и някои ъгли които са много важни и делитела на центровете.Както ти казах и предния път имам инструмента но го направих по начина на прекопирането,така че аз съм си решил проблема,но които иска да си направи ще му трябва малко повече от подробно оразмерения чертеж.Дано си разбрал какво искам да кажа,а най важното е да знаеш че не се заяждам по никакъв начин,напротив искам да помогна и мисля че това уточнение за ъгите е в основата на точния инструмент.Оригиналния няма четири отвора за закрепване към колелото а два,но това не е никакъв проблем,важно е малкия отвор които е за фиксиращия щифт да е на правилното място спрямо рамото на заключване ,а от там и другите отвори да равнени според него.Този инструмент вжи за всички 1.9 и 2.4 дизелови мотори на Фиат с малки изключения които не са важни в момента,като стария 1.9 от Темпра които се слага и на Браво.Там също има подобен инструмент но не съм сигурен дали е със същите ъгли и диаметри.Поздрави!
Коментар
-
според мен колегата в момента има доста по-сериозен проблем от зацепването на ремъка.На мене ми го правиха едни приятели.Доколкото разбрах рентгена и лепенето го прави някаква жена илиянци някъде,била най добрата а шлайфа и клапаните в Обеля,той тоя в обеля е известен.Ако решиш да я разколачваш свиркай може да си купя нещо за моя дарак.
Коментар
-
maxuel82 написа:300лв ми поискаха да ми залепят старата глава ,да сменят леглата и да напаснат клапаните !Другото си го правя аз ! Но ми се видяха много и затова направо шлайфах и я сложих и ето резултата ! Накрая ще го разпродам на части и колкото толкова ! Не ми се иска защото му купих чисто нови гуми - на 2000км. са , джанти и ксенон !Но 450 лв няма да дам за тая кочина повече пари не набутвам !Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
То с главата втора употреба добре ама тя ще е като неговата.Ей тоя пич дето има автоморга в Драгичево ние станахме почти приятели около моя дарак ,та като тръгнах да търся глава момчето каза че има колкото искам и всичките са спукани.Докато не духа в охлаждането всичко е ОК.Тя и мойта е била спукана отдавна но не е имало проблем обаче послестана тя кват стана.Аз обаче реших да я направя веднъж ако трябва да я правя пак не дай боже май ще се замисля сериозно.А за нова глава не се и замисляй ,първо е много скъпа,необорудвана е и е с неизвестен произход.Ако питаш мене задай въпроса на specialista нека той да ти даде акъл,каквото ти каже послушай го ,той знае какво говори.Но все пак парите са твои и решението също.Иначе аз с лепената глава съм вече на 10 000 км. и засега още деяни.(да чукам на дърво)Успех!
Коментар
-
Добре де неможе ли да се направи чертеж на този инструмент в реални размери и като се изпринти да се направи като шаблон и после е ясно ! Да наистина проблема сега е по-сериозен от зацепването на ремъка но и аз незнам какво да правя !Приемам съвети и идеи всякакви ! Страх ме е да купя друга глава защото може и тя да е спукана ! А тази не ми се дават за лепене че незнам колко ще изкара !Абе незнам какво да правя !!!LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
maxuel82 написа:Добре де неможе ли да се направи чертеж на този инструмент в реални размери и като се изпринти да се направи като шаблон и после е ясно ! Да наистина проблема сега е по-сериозен от зацепването на ремъка но и аз незнам какво да правя !Приемам съвети и идеи всякакви ! Страх ме е да купя друга глава защото може и тя да е спукана ! А тази не ми се дават за лепене че незнам колко ще изкара !Абе незнам какво да правя !!!Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
specialista написа:Колега освен размерите те бях помолил ако е възможно да се пресметнат и някои ъгли които са много важни и делитела на центровете.Както ти казах и предния път имам инструмента но го направих по начина на прекопирането,така че аз съм си решил проблема,но които иска да си направи ще му трябва малко повече от подробно оразмерения чертеж.Дано си разбрал какво искам да кажа,а най важното е да знаеш че не се заяждам по никакъв начин,напротив искам да помогна и мисля че това уточнение за ъгите е в основата на точния инструмент.Оригиналния няма четири отвора за закрепване към колелото а два,но това не е никакъв проблем,важно е малкия отвор които е за фиксиращия щифт да е на правилното място спрямо рамото на заключване ,а от там и другите отвори да равнени според него.Този инструмент вжи за всички 1.9 и 2.4 дизелови мотори на Фиат с малки изключения които не са важни в момента,като стария 1.9 от Темпра които се слага и на Браво.Там също има подобен инструмент но не съм сигурен дали е със същите ъгли и диаметри.Поздрави!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колега с риск да си навлеча неприятности мисля че продължава да липсват два размера.Ще бъда максимално ясен.На какво разтояние от центъра на инструмента се намират центровете на отворите с диаметър 8.5 мм. и фиксиращия отвор с диаметър 5.3 мм.Мисля че това е необходимо за изработката и като се знае радиуса лесно може делителния апарат да се направят.Поздрави!
Коментар
-
specialista написа:Колега с риск да си навлеча неприятности мисля че продължава да липсват два размера.Ще бъда максимално ясен.На какво разтояние от центъра на инструмента се намират центровете на отворите с диаметър 8.5 мм. и фиксиращия отвор с диаметър 5.3 мм.Мисля че това е необходимо за изработката и като се знае радиуса лесно може делителния апарат да се направят.Поздрави!
Коментар
-
Благодаря за умесната забележка,интерсно ми е какво ще се случи ако принтираш чертежа и го занесеш на стругар или фрезист!? Едва ли ще се сети за "Питагоровата теорема"!Поздрави!п.с. сега забелязах размера 22.4мм че е посочен.-извинения не съм го видял,остава да се уточни и последния и да се наложи за проба на колата.при първа възможност когато имам подходящ автомобил ще се опитам да сравня.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар