Колата е Браво 1.9ТД 75 и днес направо се увъртях със зацепването на ангренажния ремък ! Тъй като на коляновия вал няма белег съм си направил а разпределителния вал и ГНП-то си ги застопорявам по белезите ! Законтрям колелото на ГНП-то с два болта и то не мърда ! Слагам ремъка първо на него после на коляновия вал и накрая на разпределителния но като натегна обтяжната ролка и превъртя коляновия вал се получава разлика от половин зъб !Няма нагласяне !Днес си играх повече от 3 часа и това е както и да го зацепвам все си има разлика около половин зъб ! Вече се чудя дали проблема не е в ремъка щото е на 20000км. и пак него си слагам да не би да се е поразтегнал 3-4 мм и затова да се получава тази разлика при зацепването !
Има ли някаква последователност при зацепването ??? Днес стигнах до извода че трябва така да се слага ремъка че хлабавата част да остане при обтяжната ролка ! Но още ми е много ясно !!!


Коментар