въртиш на стартер ,естествено на малки почивки дане стопиш стартера,пунтото поне моето няма нищо ръчно или ел. за поткачване принудително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
пунто не иска да пали - вече пали а не мога да го загася :X
Collapse
X
-
vaskog написа:Мерси много колеги беше от маркучите за обратната нафта - смених ги сега е пушка ама друг проблем излезна не мога да го загася - въртя ключа на обратно и не иска да гасне, гася го на скорост - някакви идеиОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
На помпата има един клапан, който отваря, когато дадеш контакт и затваря, като изклшчиш. Той спира и пуска нафтата. Щом не гасне, значи не затваря. Ако имаш аларма с имобилайзер, тя може да ти прави проблеми, и проблема с паленето също да е бил от нея. Или пък клапана да задържа механично.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Това което сте посочили по-горе че е входа на нафтата не е вярно-там е изхода на излишното от помпата,и на същата снимка се вижда къде е вградения имобилайзер.За това че не гасне е виновен клапана пуск/стоп а той се намира под защитата на вградения имобилайзер.Това раково образувание с кеф бих го изтръгнал.Заради него сега човека неможе да си смени клапана които иначе е около 25лв нов на магазина!Успех!
Коментар
-
specialista написа:Това което сте посочили по-горе че е входа на нафтата не е вярно-там е изхода на излишното от помпата,и на същата снимка се вижда къде е вградения имобилайзер.За това че не гасне е виновен клапана пуск/стоп а той се намира под защитата на вградения имобилайзер.Това раково образувание с кеф бих го изтръгнал.Заради него сега човека неможе да си смени клапана които иначе е около 25лв нов на магазина!Успех!
Коментар
-
specialista написа:Това което сте посочили по-горе че е входа на нафтата не е вярно-там е изхода на излишното от помпата,и на същата снимка се вижда къде е вградения имобилайзер.За това че не гасне е виновен клапана пуск/стоп а той се намира под защитата на вградения имобилайзер.Това раково образувание с кеф бих го изтръгнал.Заради него сега човека неможе да си смени клапана които иначе е около 25лв нов на магазина!Успех!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар