Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пунто не иска да пали - вече пали а не мога да го загася :X

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    въртиш на стартер ,естествено на малки почивки дане стопиш стартера,пунтото поне моето няма нищо ръчно или ел. за поткачване принудително
    пунто 1,7тд

    Коментар


      #17
      Мерси много колеги беше от маркучите за обратната нафта - смених ги сега е пушка ама друг проблем излезна не мога да го загася - въртя ключа на обратно и не иска да гасне, гася го на скорост - някакви идеи

      Коментар


        #18
        vaskog написа:
        Мерси много колеги беше от маркучите за обратната нафта - смених ги сега е пушка ама друг проблем излезна не мога да го загася - въртя ключа на обратно и не иска да гасне, гася го на скорост - някакви идеи
        Връщай старите маркучи :D :D :D . Сигурен ли си, че не ти е прецакна маргаритката на контактния ключ - това дето влизат на неко кабелите за контакт и стартер ? Гасне ли таблото, като изключиш от контакт, въпреки че не гасне ?
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          :D :D като върна ключа всичко гасне оборотомера пада сичко е точно, но колата си работи

          Коментар


            #20
            На помпата има един клапан, който отваря, когато дадеш контакт и затваря, като изклшчиш. Той спира и пуска нафтата. Щом не гасне, значи не затваря. Ако имаш аларма с имобилайзер, тя може да ти прави проблеми, и проблема с паленето също да е бил от нея. Или пък клапана да задържа механично.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #21
              Нямам аларма но имам фабричен имобилайзер, но той си се изключва - гасне си лампата, има ли вероятност да е нещо от клемите на ключалката. Иначе тва с паленето е от маркучите за обратната нафта.

              Коментар


                #22
                Коя ключалка ?
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #23
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Коя ключалка ?
                  ключалката за контактния ключ, тази от където се дава на контакт

                  Коментар


                    #24
                    Много е вероятно. Трябва да я провериш според мен.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #25
                      ще я погледна и ако направя нещо ще пиша

                      Коментар


                        #26
                        Това което сте посочили по-горе че е входа на нафтата не е вярно-там е изхода на излишното от помпата,и на същата снимка се вижда къде е вградения имобилайзер.За това че не гасне е виновен клапана пуск/стоп а той се намира под защитата на вградения имобилайзер.Това раково образувание с кеф бих го изтръгнал.Заради него сега човека неможе да си смени клапана които иначе е около 25лв нов на магазина!Успех!

                        Коментар


                          #27
                          specialista написа:
                          Това което сте посочили по-горе че е входа на нафтата не е вярно-там е изхода на излишното от помпата,и на същата снимка се вижда къде е вградения имобилайзер.За това че не гасне е виновен клапана пуск/стоп а той се намира под защитата на вградения имобилайзер.Това раково образувание с кеф бих го изтръгнал.Заради него сега човека неможе да си смени клапана които иначе е около 25лв нов на магазина!Успех!
                          Тогава какво трябва да се направи, защо да не може да се смени или трябва всичко ли да се сменя?

                          Коментар


                            #28
                            Не че не може да се смени,както виждаш пиша че лишам помпите от тази болест и след това си сменям клапана.

                            Коментар


                              #29
                              добре де можеш ли на снимката да ми го покажеш все пак къде е този вграден имобилайзер и какво трябва да се направи за да се махне?

                              Коментар


                                #30
                                specialista написа:
                                Това което сте посочили по-горе че е входа на нафтата не е вярно-там е изхода на излишното от помпата,и на същата снимка се вижда къде е вградения имобилайзер.За това че не гасне е виновен клапана пуск/стоп а той се намира под защитата на вградения имобилайзер.Това раково образувание с кеф бих го изтръгнал.Заради него сега човека неможе да си смени клапана които иначе е около 25лв нов на магазина!Успех!
                                Приемам че си прав за входа на нафтата, но защо си толкова против имобилайзера. При положение че той изключва от контакт и колата не гасне, не означава ли че повредата е по-скоро механична и е възможно да се оправи с едно почистване примерно. Би трябвало като не е на контакт, имобилайзера да няма захранване и клапана да затвори Не ми казвай само че няма как да влезе боклук там, при положение че пича просто е доливал нафта във филтъра. А дали е доливал в сектора преди или след филтриращия елемент...
                                Прикачени файлове
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X