Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пунто не иска да пали - вече пали а не мога да го загася :X

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    пунто не иска да пали - вече пали а не мога да го загася :X

    Здравейте колеги! Имам проблем с Фиат Пунто 1,7 TD 98г. - колата не се кара много и вчера като се опитах да я запаля - не искаше, само прехълцва така се едно ще запали. Проверих горивния филтър дали има нафта - имаше. Имаше един откачен маркуч на клапана дето управлява уест гейта на турбото, закачих го него и пак не иска. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да ми каже ще съм му много благодарен! Иначе потърсих с търсачката но не ми излезна нещо подобно. Благодаря ви предварително!!

    #2
    Обезвъздуши ли горивната система, че не става ясно от това което си написал ?
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      ми не как се обезвъздушава?

      Коментар


        #4
        Можеш ли да качиш снимка на горивния филтър и нагнетателната помпа, за да ти покажа местата ? Или да оптаме по метода "иматам едно дето прилич на..."
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          отивам е сега...

          Коментар


            #6
            О’К, чакам.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              горивен
              Прикачени файлове

              Коментар


                #8
                Не виждам пробка на филтъра, ти как го провери, че има нафта в него ? На снимката в червен кръг е щуцера през който влиза нафта в помпата. Трябва да има ръчна помпа за пдкачване на нафта преди филтъра. Може да прилича на пмпичка на апарат за кръвно - гумена топка и в нея влизат два маркуча. Охлабваш щуцера в червения кръг и помпиш докато започне да излиза само нафта без въздух. Ко има мехурчета трябва да ги изкараш. След това опитай да запалиш, но бъди настоятелен, защото след обезвъздушаване не пали от раз. Остава малко въздух в помпата, но тя си го изкарва сама него.
                Прикачени файлове
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Пробката на филтъра е отдолу, трябваше да го сваля, за да го снимам. А тая помпа за подкачване някъде около двигателя ли се намира щото тва което се вижда преди филтъра са двата маркуча, които отиват към резервоара няма друго. Проверих че има нафта като махнах това дето е като тройник отгоре на филтъра и долях малко нафта.

                  Коментар


                    #10
                    Това отдолу на филтъра е за източване на мизериите от утайника на филтъра. Щом си откачал тройника и си доливал нафта, проблема е ясен - въздух. Проблема е, че трябва да има помпа преди филтъра за да можеш да го обезвъждушиш и него. Иначе файда няма. На тая снимка, виж там където сочи залената стрелка има такава помпа , като топка за ръгби. Ако има сега откъде да си купиш такава, струва около 22 лв оригинална, взимал съм и за1 17 лв - менте. Та ако намериш такава, режи маркуча дето ива от резервоара, и слагай помата там. Само да не объркаш посоката. Като имаш помпа ще можеш да обезвъздушиш. Друг вариант дето са ми казвали е да извадиш маркуча за излишна нафта, който излиза от нагнтателната помпа и да дърпаш през него докато излезе въздуха, ама колко ще изпиеш ...
                    Прикачени файлове
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Да не би да има електрическа пмпа в реаервоара ? Сега тегля едни дискове със сервизно описание на Пунто. Като ги изтегля, ще ги разгледам и ще мога евентуално да дам и друга идея по въпроса. Има ги на този линк : http://storage.fiat-bg.org/Books/
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        допълнитена помпа няма,сама се обезвъздушава,подмени си маркучите на излишната нафта
                        пунто 1,7тд

                        Коментар


                          #13
                          и аз мисля че няма такава допълнителна помпа, като съм сменял филтъра само съм го пълнил и е нямало проблем. Инче съм сипал малко нафта има няма 20-30 мл и преля. И не знам дали има помпа в резервоара.А кои по - точно са тия маркучи за излишната нафта?

                          Коментар


                            #14
                            pyntoto написа:
                            допълнитена помпа няма,сама се обезвъздушава,подмени си маркучите на излишната нафта
                            И как става тоя номер с обезвъздушаването ?
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              И друго да ви питам: може ли нещо да е станало от това че маркуча дето е за клапана на турбото беше откачен?

                              Коментар

                              Working...
                              X