Става въпрос за ланча капа 2.4ТДС като загрее и на свободна почва да си мени оборотите от 800 на 900.. така подскача... Като включа консуматор (климатик) и изчезва. Някой занимавал ли се е с почистване на EDU (електронния блок за управление на помпата или накратко плочка)? Помпата е BOSCH VER-560. Колата пали от раз и няма пушаци като се кара
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с обороти на свободна на 2.4TDS
Collapse
X
-
Re: Проблем с обороти на свободна на 2.4TDS
А ти нещо пипал ли си???Защо ми се струва че тук си ударил на камък и чак сега питаш?Иска реглаж на празния ход!evgeni85 написа:Става въпрос за ланча капа 2.4ТДС като загрее и на свободна почва да си мени оборотите от 800 на 900.. така подскача... Като включа консуматор (климатик) и изчезва. Някой занимавал ли се е с почистване на EDU (електронния блок за управление на помпата или накратко плочка)? Помпата е BOSCH VER-560. Колата пали от раз и няма пушаци като се кара
-
Re: Проблем с обороти на свободна на 2.4TDS
Нищо не съм пипал...така я взех човека каза че не знае защо прави така... няма следи помпата да е сваляна или правена.. Не съм ударил на кам,ък но се чудя да се захвана ли с почистването на плочката... имам снимков материал и помощ от приятел с познанияspecialista написа:А ти нещо пипал ли си???Защо ми се струва че тук си ударил на камък и чак сега питаш?Иска реглаж на празния ход!evgeni85 написа:Става въпрос за ланча капа 2.4ТДС като загрее и на свободна почва да си мени оборотите от 800 на 900.. така подскача... Като включа консуматор (климатик) и изчезва. Някой занимавал ли се е с почистване на EDU (електронния блок за управление на помпата или накратко плочка)? Помпата е BOSCH VER-560. Колата пали от раз и няма пушаци като се кара
Коментар
-
Изпитваш ли ме?Каза че имаш приятели с познания ,защо не ги ползваш?Този модел няма да можеш да го прочетеш с Визата а мисля и с ФЕС също не можеше!Казах го веднъж,ще го кажа и пак,трябва реглаж на празния ход!Успех!п.с.сега видях че говориш за изитроник,КТС ще свърши работа за прецизна настройка,но само с компютър не става! като се замисля колата най-вероятно има и друг по-сериозен проблем който е замаскиран с промяна на настройките на помпата!evgeni85 написа:после ще трябва ли да я обучавам наново с еситроника?... КЛ адаптора не е в менspecialista написа:Щом имаш приятели с такива познания действай!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар