Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с обороти на свободна на 2.4TDS

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с обороти на свободна на 2.4TDS

    Става въпрос за ланча капа 2.4ТДС като загрее и на свободна почва да си мени оборотите от 800 на 900.. така подскача... Като включа консуматор (климатик) и изчезва. Някой занимавал ли се е с почистване на EDU (електронния блок за управление на помпата или накратко плочка)? Помпата е BOSCH VER-560. Колата пали от раз и няма пушаци като се кара
    Powered by Emzo

    #2
    Re: Проблем с обороти на свободна на 2.4TDS

    evgeni85 написа:
    Става въпрос за ланча капа 2.4ТДС като загрее и на свободна почва да си мени оборотите от 800 на 900.. така подскача... Като включа консуматор (климатик) и изчезва. Някой занимавал ли се е с почистване на EDU (електронния блок за управление на помпата или накратко плочка)? Помпата е BOSCH VER-560. Колата пали от раз и няма пушаци като се кара
    А ти нещо пипал ли си???Защо ми се струва че тук си ударил на камък и чак сега питаш?Иска реглаж на празния ход!

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с обороти на свободна на 2.4TDS

      specialista написа:
      evgeni85 написа:
      Става въпрос за ланча капа 2.4ТДС като загрее и на свободна почва да си мени оборотите от 800 на 900.. така подскача... Като включа консуматор (климатик) и изчезва. Някой занимавал ли се е с почистване на EDU (електронния блок за управление на помпата или накратко плочка)? Помпата е BOSCH VER-560. Колата пали от раз и няма пушаци като се кара
      А ти нещо пипал ли си???Защо ми се струва че тук си ударил на камък и чак сега питаш?Иска реглаж на празния ход!
      Нищо не съм пипал...така я взех човека каза че не знае защо прави така... няма следи помпата да е сваляна или правена.. Не съм ударил на кам,ък но се чудя да се захвана ли с почистването на плочката... имам снимков материал и помощ от приятел с познания
      Powered by Emzo

      Коментар


        #4
        Щом имаш приятели с такива познания действай!

        Коментар


          #5
          specialista написа:
          Щом имаш приятели с такива познания действай!
          после ще трябва ли да я обучавам наново с еситроника?... КЛ адаптора не е в мен
          Powered by Emzo

          Коментар


            #6
            Ако е авансатор би трябвало да пали трудно особено топла ако не се лъжа че един тук се мъчи да ме шашка и ми иска 700 лв да ми бил оправил помпата
            Powered by Emzo

            Коментар


              #7
              evgeni85 написа:
              specialista написа:
              Щом имаш приятели с такива познания действай!
              после ще трябва ли да я обучавам наново с еситроника?... КЛ адаптора не е в мен
              Изпитваш ли ме?Каза че имаш приятели с познания ,защо не ги ползваш?Този модел няма да можеш да го прочетеш с Визата а мисля и с ФЕС също не можеше!Казах го веднъж,ще го кажа и пак,трябва реглаж на празния ход!Успех!п.с.сега видях че говориш за изитроник,КТС ще свърши работа за прецизна настройка,но само с компютър не става! като се замисля колата най-вероятно има и друг по-сериозен проблем който е замаскиран с промяна на настройките на помпата!

              Коментар

              Working...
              X