За това не се бях замислял.Значи единствено по този начин може да се провери датчика, ако не разполага с мултицет примерно. Дали той не подава грешна информация, но ако налягането е наистина ниско заради "механичната" част на дюзата пак няма да запали въпреки че "лъжем" компютъра.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
запалване на браво 1,9 jtd
Collapse
X
-
ilko-gd написа:За това не се бях замислял.Значи единствено по този начин може да се провери датчика, ако не разполага с мултицет примерно. Дали той не подава грешна информация, но ако налягането е наистина ниско заради "механичната" част на дюзата пак няма да запали въпреки че "лъжем" компютъра.
Коментар
-
Не мисля, че дюзите работят докато не се достигне дадено налягане в рейла. Ако работят ще се разтоварва налягането и по този начин още по трудно ще се достига налягане на стартер. Точно затова ако изключи датчика няма да е нужно да се достига налягане и дюзите ще работят. Съответно ако запали след това или му е скапан датчика или няма налягане, както казахте по напред.
Коментар
-
Пробвах с изключен датчик на рейла и пак не пали Разбрах се с моя майстор дизелджия в понеделник да му я издърпам до сервиза да я закача на диагностика!Ако излезе въпросния датчик развален,мога ли да взема 2-ра употреба че нов е много скъпичък http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1Fiat Bravo 1.9 JTD GT
Fiat Coupe 2.0 16V ex.
Fiat Ritmo 1.7D 85'' ex.
Коментар
-
chaveto написа:Не мисля, че дюзите работят докато не се достигне дадено налягане в рейла. Ако работят ще се разтоварва налягането и по този начин още по трудно ще се достига налягане на стартер. Точно затова ако изключи датчика няма да е нужно да се достига налягане и дюзите ще работят. Съответно ако запали след това или му е скапан датчика или няма налягане, както казахте по напред.
Коментар
-
Да напиша как оправих паленето,ако може да бъде от полза на някого!Колата не е палила защото до дюзите е отивало много слабо налягане около 30бара вместо 300,след като маистора я закачи за диагностика даде грешка слабо налягане в рейла,което значело или проблем в ГНП или регулатор високо налягане.При мен беше от регулатора който нов е от 265 или 360лв.НЕ КУПУВАЙТЕ ТОЗИ РЕГУЛАТОР ВТОРА УПОТРЕБА,купих първо втора употреба и колата запали няколко пъти,менеше оборотите здраво и на втория ден напълно умря,а мушениците от моргата отказаха да ми върнат парите с обяснението че сигурно проблема ми е друг,а не от въпросния регулатор!!! Купих нов регулатор Бош и колата заспаFiat Bravo 1.9 JTD GT
Fiat Coupe 2.0 16V ex.
Fiat Ritmo 1.7D 85'' ex.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар