здравейте!имам проблем с запалването на фиата!понякога върти и не иска да запали след като преди 1 час да кажем съм запалил без проблем и съм карал!някога с дни нямам никаъв проблем и изведънш може да ми направи номер!правих диагностика казаха датчик на разпределителен вал!подмених го но отново си имам ядове!моля ви за помощ!Благодаря Ви!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
запалване на браво 1,9 jtd
Collapse
X
-
Re: запалване на браво 1,9 jtd
vnuce написа:здравейте!имам проблем с запалването на фиата!понякога върти и не иска да запали след като преди 1 час да кажем съм запалил без проблем и съм карал!някога с дни нямам никаъв проблем и изведънш може да ми направи номер!правих диагностика казаха датчик на разпределителен вал!подмених го но отново си имам ядове!моля ви за помощ!Благодаря Ви!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
-
Абсолютно същия проблем имах. Може би съм единствения, на който колата НЕ палеше когато си поиска. При другите колеги гасне и като поизстине пали.Датчик на коляновия вал. 40 лева е горе - долу. При диагностика грешката за датчик на колянов и разпределителен вал е една и съща.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:Абсолютно същия проблем имах. Може би съм единствения, на който колата НЕ палеше когато си поиска. При другите колеги гасне и като поизстине пали.Датчик на коляновия вал. 40 лева е горе - долу. При диагностика грешката за датчик на колянов и разпределителен вал е една и съща.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
От днес май и аз съм с такъв проблем на браво JTD 105Сестра ми си паркира колата пред блока и на следващия ден вече няма палене.Дали проблема ни е с тези датчици на колянов или разпределителен вал и къде се намират да ги свалям и да търся нови ?Няма какво друго да е и според мен,защото колата си вървеше,обезвъздушена е,няма имобилайзер,фабричния си изгасва,помпата отзад в резервоара си работи,достига нафта до мотора,но не пали.Някой ако има снимка или схема на тези датчици къде се намират ще съм много благодарен.Fiat Bravo 1.9 JTD GT
Fiat Coupe 2.0 16V ex.
Fiat Ritmo 1.7D 85'' ex.
Коментар
-
specialista знам че е най добре да се закачи на диагностика,но нямам познат маистор със софтуер за италиански автомобили,а като звъннах на 2 места да питам дали неможе да се направи диагностиката на място и в двата случая ми отказаха.А хич не ми се иска да дърпам колата до другия край на Варна където са маисторите и затова се отитах сам да реша проблема.От нещата които си избройл съм проверил че:-помпата в резервоара работи-няма въздух в системата-отива гориво до рейла или помпата(както се казва)-пробвах с нов датчик за запалване,който е долу на коляновия вал- фабричния имобилайзер като дам на контакт го приема и си изгасваКак да проверя налягането в рейла,като е често срещам проблем.Някакъв датчил ли има и там или ?Fiat Bravo 1.9 JTD GT
Fiat Coupe 2.0 16V ex.
Fiat Ritmo 1.7D 85'' ex.
Коментар
-
То в рейла си има датчик обаче ти няма как да видиш какво показва без диагностична апаратура или специални прибори които също нямаш.Можеш да пробваш да я запалиш принудително със спрей и ако и трябва още съвсем малко да достигне налягането си при бързото развъртана от спрея тя ще запали и ще продължи да работи до следващото угасване.От този тест става ясно че налягането в рейла е ниско,а причини за това могат да са ,пропуск от дюзи(има доста изписано как да се провери в домашни условия);пропуск от регулатор или повредена ГНП.Съжалявам че си токова далеч иначе да беше забравил че имаш проблем.Ако искаш сам да си я поддържаш за в бъдеще си купи кабел ,изтегли си програмата и действай!Успех!
Коментар
-
Можеш да пробваш да изключиш буксата на датчика, който мери налягането в рейла. Намира се на края на тръбата предполагам там мисля че и друг датчик няма. Буксата му е с три кабела.Като я изключиш компютъра няма да знае какво е реалното налягане и според оборотите на мотора предполагам в един момент ще предположи че е достигнато достатъчно високо налягането за да пусне сигнал към дюзите за да запали. Ако тогава запали или е проблемен датчика или от някъде губи налягане както каза specialista, но не чак толкова че да не запалиш с изключеният датчик.Ако успееш така да я запалиш може да я закараш на диагностика.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Можеш да пробваш да изключиш буксата на датчика, който мери налягането в рейла. Намира се на края на тръбата предполагам там мисля че и друг датчик няма. Буксата му е с три кабела.Като я изключиш компютъра няма да знае какво е реалното налягане и според оборотите на мотора предполагам в един момент ще предположи че е достигнато достатъчно високо налягането за да пусне сигнал към дюзите за да запали. Ако тогава запали или е проблемен датчика или от някъде губи налягане както каза specialista, но не чак толкова че да не запалиш с изключеният датчик.Ако успееш така да я запалиш може да я закараш на диагностика.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар