Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

най добрата добавка за jtd.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Redex
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #17
      iakvvu написа:
      Redex
      Такова ми "изпадна". Ще го пробвам...Последно време много неща ми "изпадат" - нафта от извора на атрактивна цена, 2Т масло, а от вчера и Редекс. Как да не нахраня добичето. :D
      A17DTС/S
      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

      Коментар


        #18
        Лъки Моли веднъж годишно. В днешно време слагат толкова много добавки в нафтата, особено тия дето са "премиум" , "алпин" , "дизел + " и т.н.т. , че няма смисъл от допълнителни Когато наливам добавка, наливам най-обикновена нафта без екстри.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          Колеги ще се вместя и аз в темата въпреки, че не съм ползвал добавки до сега... НО ми попадна (купих си) Desolite и мисля да я сипя, защото тя била за прочистване на дюзите. Не че съм имал проблем с тях до сега, но реших да ги прочистя защото кой знае какво е полужението с тях Та какво ви е мнението за Desolite-а някой ползвал ли го е на своите JTD мотори? И какви са ви впечатленията ?
          99' Fiat Brava HSX 1.9JTD 105Hp -> 05' Fiat Croma 1.9 MJET 16v 150Hp

          Коментар


            #20
            Двутактово масло само. Всичкото останало са безсмислено набиване на пари
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #21
              infineon написа:
              Двутактово масло само. Всичкото останало са безсмислено набиване на пари
              Като гледам как пушат колите с тая наша нафта, мислиш ли че вътре няма достатъчно масла Има добавки които вършат работа, просто нетрябва да се прекалява с тях.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                Абе тия невежи от Фиат явно не са тествали всички възможни добавки (както някои колеги тук) и не знаят, че няма смисъл от тях! Гледам, че в ръководството за Стило примерно пишат за такива
                Прикачени файлове
                ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                Коментар


                  #23
                  аз съм сипвал и премиум и обикновенна нафта от талибански бензиностанции, разлика във вървежа - никаква (въпрос на самовнушение)а относно добавките в нафтата - стига глупости, лукоил зарежда всички бензиностанций, освен ромпетрол, идва една цистерна и пълни с нафта и 2та кладенеца на омв, само, че в единия случай плащаш с 20 ст повече с мисалта, че колата става повече бегачка.А относно добавките с керосин - от керосин в работата на дизел освен по висока температура, друго не се постига.Почистват се единсвено разпръсквачите! а дали ще сипвате масло или не в нафтата.. въпрос на избор, маслото е по гъсто и само товарите 2те помпи!
                  мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                  Коментар


                    #24
                    AthlonXP написа:
                    аз съм сипвал и премиум и обикновенна нафта от талибански бензиностанции, разлика във вървежа - никаква (въпрос на самовнушение)а относно добавките в нафтата - стига глупости, лукоил зарежда всички бензиностанций, освен ромпетрол, идва една цистерна и пълни с нафта и 2та кладенеца на омв, само, че в единия случай плащаш с 20 ст повече с мисалта, че колата става повече бегачка.А относно добавките с керосин - от керосин в работата на дизел освен по висока температура, друго не се постига.Почистват се единсвено разпръсквачите! а дали ще сипвате масло или не в нафтата.. въпрос на избор, маслото е по гъсто и само товарите 2те помпи!
                    Че е гъсто 2Т масло - гъсто е. Ама колко пък да сгъсти нафтата ? 50 мл. 2Т на 10 000 мл. нафта е по-скоро: "Мижай моме, че те мамим" :D По скоро бих се съгласил за самовнушение отколкото за товарене на двете помпи. Що се касае за нафтата - тя по дефолт си е с добавки от завода. Друг е въпросът кой от какво пести за да печели повече...Впрочем оня ден се загледах в Бриколаж. Една немска фирма произвеждаща и моторни масла вече пусна на пазара нова своя серия добавки за горива. Или аз не ги бях виждал, но явно има хляб в този бизнес. :D
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #25
                      Стига сте спорили за това масло бе Лично този който ми ремонтира помпата, по-скоро смениха уплътненията и мембраната на турбо-контролера, съответнио и стенд, ми препоръча да наливам по малко двутактово масло в нафтата, за да смазва триещите се повърхности на помпата. Долу горе в споменатите вече пропорций. Няма абсолютно никакъв друг ефект от него.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #26
                        Dido_Lyubenov написа:
                        Стига сте спорили за това масло бе Лично този който ми ремонтира помпата, по-скоро смениха уплътненията и мембраната на турбо-контролера, съответнио и стенд, ми препоръча да наливам по малко двутактово масло в нафтата, за да смазва триещите се повърхности на помпата. Долу горе в споменатите вече пропорций. Няма абсолютно никакъв друг ефект от него.
                        E, да де. За този ефект иде реч. То всичко друго е субективно. Аз съм писал: Внуши ли си човек нещо - не го закачайте. Всичко на този свят е внушение и борба за доволство... :D
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          #27
                          При мен "редекса" имаше негативен ефект. Причината вероятно не е в самата добавка, а в 12 годишният ми автомобил с неговите отлагания по горивната система. От опит ви съветвам, ако сте решили да ползвате добавки, които са с много силни почистващи свойства ... а те всички са такива, помъчете се и си почистете горивната система. Най-малко резервоара, защото добавката влиза първо там и успява да "вдигне" всички отлагани с годините боклуци. За метод за почистване не знам ... аз също избързах и ефекта е, че имам неравномерен празен ход на двигателя. Преди да налея "редекс" тази аномалия отсъстваше.
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            #28
                            Сменяйте си по-честичко горивните филтри.Пък ако искате да правите нещо с тия добавки, 60% добавка в горивния филтър и 40% гориво - шейк ит и газ до долу, докато изгори.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              Днеска сложих Castrol TDA, но направо в резервоара защото е на половина пълен дали ще се разтвори добре като покарам малко да се разклати нафтата
                              Fiat Bravo TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X