Здравейте!Има голяма вероятност да се присъединя към общността на притежателите на Fiat и се обръщам към вас за съвет. Предлагат ми Bravo 98г. с по-маломощния дизелов мотор. Колата е запазена и има всичко, което бих желал от един автомобил - климатик, ел. пакет, 15" джанти, ABS, Airbag. Цената е 5500, като половината сума мога да я изплатя на разсрочено плащане за 6 месеца. Като цяло офертата е супер примамлива, но за съжаление нямам много информация за този мотор. Разбрах, че по спецификации не е по-икономичен от по-мощния си еквивалент и според catalog.auto.ru е най-мудния двигател, който се вгражда във Fiat-ите от това поколение. Търсих доста във форума и изчетох всички теми свързани с дизелите на Bravo/a и не можах да добия точна представа с какво е конструктивно по-различен от TD100(освен с липсата на intercooler). Също така искам да помоля собствениците на Fiat с TD75 да споделят впечатленията си от него - как е като издръжливост, динамика, поддръжка. Благодаря ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за Bravo TD75
Collapse
X
-
Предполагам, че аз съм един от малкото тук които караме TD75 (може и да греша). Разликата е, че моята е Marea - вероятно доста по-тежка от Bravo-то. Първоначално и аз имах съмнения относно мощността на колата и дали тези 75 са достатъчни за 1200кг. Сега мога да кажа, че съм си съвсем доволен. Колата според мен е доста пъргава при старт и ниски скорости, което е идеално за града. На дълъг път рядко вдигам над 140, но тях си ги поддържа без проблем. 160 също са ОК, но оборотите скачат доста. Разбира се при тази скорост разхода скача доста. Колата е най-икономична при около 2100 оборота, това са 90км/ч на 5-та. Тогава разхода е около 5.4/100. Единственото нещо което мога да спомена като недостатък е, че при изпреварване е малко тромава, но не толкова, че да ме накара да се разделя с нея . Не зная какво е положението при пуснат климатик защото моята няма.Това е което мога да кажа. Aко те интересува нещо конкретно - питай.FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)
Коментар
-
Само да ти каза, че ако пътуваш доста и с повече от 2-ма души, ще ти е кофти при бързо изпреварване. Тя може и да си вдига километрите,ама като я няма голямата тяга, която да ти улесни изпреварването, просто не знам. Аз преди тая Брава, бях с едно Сузуки Суифт на 4 години. Казвам ти човече като тръгна да изпреварвам по пътищата родни и като сме четирима в колата и малко багаж, направо душицата му излизаше. Иначе 150-160 максимум си вдига. Аз редовно пътувам я до Ямбол, я до Русе и го ненавиждах това пътуване. Сега с Бравата ти е удоволствие, но не знам как е ТД 75. Помисли върху този въпрос.
Коментар
-
ммммдаа абсолютно ... много е хубаво да имаш кончета на разположение и не е за подценяване при покупката , щото за тези пари и малко отгоре можеш да си вземеш и по пъргаво.. но ти си знаеш! Само да споделя тая събота и неделя направих курс София - Пловдив -(хаинбоаз)- Русе - София (на климатик) и за 800 км ми глътна 43л. и беше страхотно удоволствие (шофирането де)!Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
Коментар
-
Добре де някой да сподели каква е конструктивната разлика между двата мотора 1,9 ТД75 и 1,9 ТД100 че да е по слаб единия от другия.Как е постигнато това с по къс или дълъг ход на бутало или с компресия,а може и интеркулера а как мислите.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Здравейте отново,току що изтествах Bravo-то, за което става дума в темата. Да си призная не съм очарован. Първо ми направи впечатление малко шумната работа на мотора - обаче отвътре не се усещаше толкова. Затворих си очите за това, защото нямам преки впечатления от работата на тези дизели. После седнах да го покарам. Тук забелязах, че нещо и куца на колата - прекалено бавно ускоряваше. Карах след това Toyota Carina E 2.0D без турбо - 74 коня - много по-добре ускорява( а е със 100кг. по-тежка). Също така времето за реакция на двигателя след натискането на педала също беше сравнително голямо. Когато отворих капака и развъртях капачката на маслото, от там излизаха пръски и духаше въздушна струя. Другото, което ми направи недобро впечатление е многото пушек от ауспуха при по-рязко подаване на газ. При задържане на около 2000 оборота нямаше пушене. Какво бихте ме посъветвали след нещата, които описах?Cisco Certified Network Pimp
Коментар
-
Embezzler написа:Здравейте отново,току що изтествах Bravo-то, за което става дума в темата. Да си призная не съм очарован. Първо ми направи впечатление малко шумната работа на мотора - обаче отвътре не се усещаше толкова. Затворих си очите за това, защото нямам преки впечатления от работата на тези дизели. После седнах да го покарам. Тук забелязах, че нещо и куца на колата - прекалено бавно ускоряваше. Карах след това Toyota Carina E 2.0D без турбо - 74 коня - много по-добре ускорява( а е със 100кг. по-тежка). Също така времето за реакция на двигателя след натискането на педала също беше сравнително голямо. Когато отворих капака и развъртях капачката на маслото, от там излизаха пръски и духаше въздушна струя. Другото, което ми направи недобро впечатление е многото пушек от ауспуха при по-рязко подаване на газ. При задържане на около 2000 оборота нямаше пушене. Какво бихте ме посъветвали след нещата, които описах?ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Определено ТД 100 е много добър мотор. Сега се връщам от Русе. 800 км с един резервоар, но със средна скорост около 100 км/ч. И нагоре и надолу все със 120 се движех с 4 души и багаж. Моторът е як. Насочи се към него. А що се отнася до пушека, просто трябва да свикнеш с него. Има голямо значение и колата дали е карана или не. Особено нов внос или такива,които са стоят с месеци в автокъщите. Тракането на мотора в комбинация със свистенето на турбото си е напрво музика за ушите :D :D :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар