Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с горивната система на Фиат Мареа1.9JTD 110

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с горивната система на Фиат Мареа1.9JTD 110

    Колеги, възникна следния проблем с моя автомобил. Както си карам изведнъж колата угасна. Първоначално помислих, че проблема е от електрониката,но впоследствие установих, че проблема е от горивната система. Преди да запали при поредното угасване се налага, да се обезвъздушава. Моля ако някой е имал същия проблем или знае някакво решение на проблема да помогне.

    #2
    Какво и как по-точно обезвъздушаваш???
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      iakvvu написа:
      Какво и как по-точно обезвъздушаваш???
      Давам контакт и изчаквам докато цъка релето и работи помпата в резервоара и се чува бълбукане . И така няколко пъти, след това запалва.

      Коментар


        #4
        колега смуче ти въздух от някаде

        Коментар


          #5
          Направи диагностика и виж какви грешки е записала.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Нищо не става и от диагностика проблема според мен е по резервоара или смуче от някаде въздух то тоя проблем се появи при 10 човека от форума аз от месеци карам така колата .

            Коментар


              #7
              Щом колата е изгаснала сама,както е работила 100% е записала грешка.Каква е грешката?Проверено ли е налягането в рейла и как работи регулатора на помпата?Ако е въздух в горивото,то първо ще започне да предърпва и да прекъсва или да не може да се форсира преди да изгасне.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                Благодаря на колегите, които се отзоваха. След диагностика проблемът се оказа регулатора(клапана) на помпата.След смяна на О-пръстена и гарнитурата всичко е ОК.

                Коментар


                  #9
                  rumvas написа:
                  Благодаря на колегите, които се отзоваха. След диагностика проблемът се оказа регулатора(клапана) на помпата.След смяна на О-пръстена и гарнитурата всичко е ОК.
                  И само за няколко дни, днес пак угасна! Най вероятно ще трябва да се купи нов.

                  Коментар


                    #10
                    rumvas написа:
                    rumvas написа:
                    Благодаря на колегите, които се отзоваха. След диагностика проблемът се оказа регулатора(клапана) на помпата.След смяна на О-пръстена и гарнитурата всичко е ОК.
                    И само за няколко дни, днес пак угасна! Най вероятно ще трябва да се купи нов.
                    Не съм писал отдавна но този проблем МНОГО ми прилича на моя -преди време колата ми се държеше по същия начин и на диагностика същия проблем- всъщност клапанчето в кошничката за гориво в резервоара не задържа гориво и помпата засмуква въздух. Най-лесно се разбира дали е това като напълнеш резервоара и ако колата си върви търси нова кошничка /някой ремонтират клапана на самата кошничка ама аз не знам как/
                    Punto MK2 1.9 JTD

                    Коментар


                      #11
                      rumvas написа:
                      rumvas написа:
                      Благодаря на колегите, които се отзоваха. След диагностика проблемът се оказа регулатора(клапана) на помпата.След смяна на О-пръстена и гарнитурата всичко е ОК.
                      И само за няколко дни, днес пак угасна! Най вероятно ще трябва да се купи нов.
                      Може и да не е от клапана............ С каква нафта караш?На мен ми се е случвал подобен проблем от кофти нафта, явно трудно минаваше през филтъра и отчита грешка регулатора....
                      Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
                      http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
                      http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

                      Коментар


                        #12
                        колега и ас имах същият проблем след като си смених горивният филтър който беше на 5000км и проблема с гасненето изчезна
                        брава jtd 100 01.

                        Коментар


                          #13
                          stioan80 написа:
                          колега и ас имах същият проблем след като си смених горивният филтър който беше на 5000км и проблема с гасненето изчезна
                          Горивният филтър смених първо, след това имах хлабави и счупени скоби подмених и затегнах, но ми прави впечатление, че когато намалее горивото го прави по-често. Мисля да заредя повече гориво и да пробвам, а иначе зареждам с нафта от Лукойл предимно.

                          Коментар


                            #14
                            Колега,купувай си чисто нов регулатор и така си решаваш проблема окончателно.
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              #15
                              iakvvu написа:
                              Колега,купувай си чисто нов регулатор и така си решаваш проблема окончателно.
                              Хммммм, 250лв. мнение на 100% така от форума...........
                              Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
                              http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
                              http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

                              Коментар

                              Working...
                              X