Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD - Common rail Принцип на работа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    BO написа:
    Супер това, ама с малко преработки, че има неточности.1. Дали е с принудително пълнене или без такова, все си трябва вакуум помпа, защото дизела работи в режим винаги от съвсем малко подналягане и от там нагоре. Демек не може да се създаде вакуум от двигателя, който да бъде използван в последствие. За това вакуум помпа се слага не от естество на принудително пълнене, а от естеството на работа на самия дизелов двигател.2. Като се променя ъгъла на геометрията чрез издърпване на лоста, както е обяснено, то не е важно под който ъгъла атакува лопатките на геометрията, а е важно ъгъла, който те променят, за да се атакува лопатките на турбинното колело. Защото има разлика. Както е описано горе все едно се променя самия ъгъл на лопатките на турбинното колело и друг агрегат не съществува.
    Моля за допълнително пояснение: Какво имаш в предвид винаги съвсем малко подналягане? Нали всеки бутален двигател има такт: засмукване? Защо не може да създаде вакум? Както и на точка 2 нищо не разбирам ?! Кои "те"? Доколкото разбирам - лопатките на турбината или на топлата или на студената част са подвижни - и се въртят около централна ос посредством механизъм управляван от ЕКУ. На принципа на задкрилките на самолетите.?! Да не би да са два вида лопатки? Едните да управляват ъгъла на струята движеща основните лопатки?
    Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

    Коментар


      #47
      Нямаш дроселова клапа и затова не може да се създаде необходимият вакум при дизелов мотор. Седни на някой бензинов и натисни спирачката, дай му газ да се отвори дросела и веднага ще усетиш как педала ти връща крака, в момента в който пуснеш газта отново ще слезе надолу педала.Колегата иска да каже, че не е важно газовете как ще "атакуват" геометрията а как газовете които преминат през геометрията ще "атакуват" работното колело или там който както му казва.

      Коментар

      Working...
      X