Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Самоизгасване на Пунто 1.9жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега, първо смени диагностика, така да ти отговори, че е грешка в компютъра и я е оправил е несериозно! Всеки с кабел и лаптоп може да ти прочете грешките и да ти каже, че е от А) дюза, Б) регулатор, В) помпа, но това няма да ти оправи колата, а едва ли си заслужава да почнеш да сменяш едно по едно и да се надяваш проблема да се реши.
    Fiat - Stilo 1.9 JTD

    Коментар


      #17
      Re: Самоизгасване на Пунто 1.9жтд

      ardentbat написа:
      Колеги. много моля дайте съвети и малко мозък...вчера най-нормално запалих колата и тръгнах към дома и както си върви колата независимо скороста изведъж колата гаси и в тоя момент ми святка червената лампа обозначаваща инжекция ако не греша или как се водеше все го бъркам и после и да въртя не пали колата само върти....изгасна тока изчакам 10 секунди и пала колата няма проблем пак върви и това вече ми го прави често, а другото интересно,което ми направи впечатление е като изгасна колата пак странно гасне - изключвам от контакт и колата гасне със секунда закъснение като шума е все едно притока на гориво изведнъж спира.Идеи ,предложения .... ?
      Това последното че гасне със закаснение от една секунда е лошо-задължителна смяна на регулатор понеже в него има стружки-и препоръчвам промивка на системата от до!
      ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

      Коментар


        #18
        Препоръчаите ми някой добър диагностик при когото да отида...защото според мен не е помпа а е дюза или регулатор...по-скоро регулатор, но 1 регулатор до колкото знам е от сорта на 3-400 лв
        Конете продават колата...въртящият момент печели съзтезания ! Fiat Punto 1.9 JTD

        Коментар


          #19
          А една дюза е 1000лв.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            А един датчик на колянов вал е само 60лв. Сменя се за 10 минути и половината кахърни падат. Ако пък от него не паднат - поне СЪС сигурност няма да е той. Щото как само виждам смисъла да се дадат 1000лв. за дюза и да се окаже датчик... Язе тоя с топлото гаснене го ядох вече веднъж и ... след като смених датчик на колянов вал - няма проблеми с палене/гасене и т.н.
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #21
              Aко гасне при настъпване - не е от датчика на КВ
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Ако угасне от датчик КВ при опит за палене няма да работи и оборотомера. Следващият път когато въртиш на стартер да запалиш, виж дали оборотомера се повдига. Либрата ми на стартер вдига над 200об/м

                Коментар


                  #23
                  emzo написа:
                  Aко гасне при настъпване - не е от датчика на КВ
                  Добре, при мен случката беше в далечната вече 2008ма година, но се случваше следното:1. Сутрин, качвам се, паля и тръгвам. Стигам пред офиса (2.1КМ) паркирам и слизам.2. Някой ми се обажда по спешност, опитвам се да запаля - греда. Отивам с такси.3. Минали са няколко часа, решавам да тествам и ... хоп - пали без никакви проблеми.4. Тръгвам някъде, паркирам, върша си работата, паля и тръгвам. След произволно време в произволен момент, подавайки газ - колата гасне. Случвало ми се и по баир надолу - гася, давам контакт, включвам на скорост (защото не е запалила) пробвам да запаля на скорост - нанайци. 5. Спирам нейде посредата на пътя (нали е изгаснала), пускам аварийни, вдигам капака и се правя, че разбирам какво има вътре. След произволно време (пролетта беше) явно се поохладила, качвам се, завъртам и ... паля. Прибирам се.6. Така се повтаряха точките от 1 до 5 с различни периоди между проявленията. Примерно - като валеше дъжд (явно по-хладно) не е гаснала. Но се е случвало да я оставя в курорта Дружба на една алея и да се прибираме с такси. Накрая ми писна, закарах я на един пишман диагностик, който нищо не направи, теглих една майна на 60лв. и купих датчика. След смяната му - вече 3та година - нямам нито един от проблемите по гореописаните точки.
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    #24
                    Твоето описание е типично за датчик КВ.Но като я запали и вкара в кетчупа и изгасне - не е от датчика.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      Датчик на Коляновия вал беше. Благодаря !
                      Конете продават колата...въртящият момент печели съзтезания ! Fiat Punto 1.9 JTD

                      Коментар


                        #26
                        Съжалявам че след 3 години събуждам темата на ново, но и аз имам същият проблем - пунто 2000г. 1,9 JTD - колата върви нормално всичко е 6 никакви проблеми настъпя ли я на околу 2,6/3 хиляди оборота гасне. Ходих на диагностика и ми показа грешка в регулатор високо налягане и дебитомер майсторът от сервиза ми каза да изключа дебитомера, само че на мен нещо не ми харесва тоя варянт, за смяна на 2те части иска 700 лв. което също си е цифра, но все пак искам да разбера на вас колеги кое се оказа проблема?Благодаря

                        Коментар


                          #27
                          Аз карам със изключен дебитомер 2 години вече и съм доволен колата си варви нормално. Колкото до регулатора ако ти се наложи смяна взимай нов да си спестиш нерви и пари.

                          Коментар


                            #28
                            Регулатора първо се сваля и почиства и чак тогава ако няма резултат се сменя. Имай в предвид, че може и да е от помпата за високо налягане също! Дебитомера можеш да го почистиш и да премериш какво напрежение дава като дадеш пълна газ на 2-ра от 1100 до 4000 оборота на баир и тогава се преценява дали е за смяна.
                            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                            Коментар


                              #29
                              За гасненето загряла - датчик колянов вал, за оборотите - датчик налягане и/или регулатор налягане на помпата. Една диагностика ще каже какво е записал компютъра като грешка и може да успеем да помогнем.
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар


                                #30
                                Здравите колеги извинявам се че събуждам пак тази тема но имам проблем с мойто пунто 1.9ЖТД.Пробле ми е че колата не иска да набира до 2600 оборота след 2600 колата си варси що годе добре но пак неми харесва та вапроса ми е от какво може да е това че колата неиска да нито на изкачване нито на спускане нито на равно едно си е и много пуше и затриса колата кога е изклучена от скорот и идам гас до 3000 оборота а колата кога е на место си се форсира спокоино.закачих я на диагностика показа ми че имам проблем с дебитомера и както си следва си купих нов.Благодаря предварително за вашите отговори :

                                Коментар

                                Working...
                                X