Колеги. много моля дайте съвети и малко мозък...вчера най-нормално запалих колата и тръгнах към дома и както си върви колата независимо скороста изведъж колата гаси и в тоя момент ми святка червената лампа обозначаваща инжекция ако не греша или как се водеше все го бъркам и после и да въртя не пали колата само върти....изгасна тока изчакам 10 секунди и пала колата няма проблем пак върви и това вече ми го прави често, а другото интересно,което ми направи впечатление е като изгасна колата пак странно гасне - изключвам от контакт и колата гасне със секунда закъснение като шума е все едно притока на гориво изведнъж спира.Идеи ,предложения .... ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Самоизгасване на Пунто 1.9жтд
Collapse
X
-
Доста станахме с този проблем колега какво ли не правих немога и немога да го открия нещо резервоара е според мене напълни резервоара да видиш няма да имаш проблеми поне при мен е така като падне под половината и почва и като дадеш на котакт почва да барабунчи от към резервоара подкачва нафта
Коментар
-
Същия проблем имах с един Хюндай и при диагностика излизаше грешка, буквално преведено нещо от рода на - некоректно налягане в рейла.Оказа се регулатор високо налягане.Аз си го обяснявам така - ГНП прави голямо налягане в горивната рейка и регулатора като не работи коректно да не се пръсне нещо компа спира двигателя,след няколко секунди като спадне налягането колата пали.
Коментар
-
Колеги , позволявам си да обновя темата.Този проблем още не съм го решил със самоизгасването на автомобила ми (1.9 ЖТД). Преди при над половината резервоар като е пълен ми гаснеше, като падне под половината спира да гаси.Сега го прави когато си иска ,но най-често карайки колата ако съм я натиснал и при рязко намаляване и примерно от 4та върна на 3та при спирането ми гаси... светква лампата и гаси... незнам какво да правя вече...направих си количката супер е само това остава да видя, защо ми го прави...моля за идеи...Fiat Punto Elx 1.9JTD
Коментар
-
Под всмукателният колектор ще видиш тръбата за горивото на дюзите. На нея има датчик с три кабела на буксата, изключи буксата и покарай така няколко дни да видим дали има промяна. Имай в предвид, че ще влезе в авариен режим и ще ти свети постоянно лампата на таблото, предполагам и повече от 2000 оборота няма да може да вдига.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Под всмукателният колектор ще видиш тръбата за горивото на дюзите. На нея има датчик с три кабела на буксата, изключи буксата и покарай така няколко дни да видим дали има промяна. Имай в предвид, че ще влезе в авариен режим и ще ти свети постоянно лампата на таблото, предполагам и повече от 2000 оборота няма да може да вдига.Fiat Punto Elx 1.9JTD
Коментар
-
Датчика мери налягането в рейла. Като го изключиш вече компютъра няма как да знае какво е реалното налягане и ще си го замести с готови стойности.В няколко теми се дискутира, че при такова гаснене на колата вероятна записа грешка е високо налягане в рейла. Като изключиш датчика компютъра няма как да регистрира този "проблем". Като причина за това по-високо налягане може да е регулатора на помпата, ще го видиш намира се на самата помпа или някой от помпените елементи в самата помпа. Един от колегите си беше ремонтирал сам самата помпа. Другото е датчик на коляновият вал, който доста колеги са сменили на JTD105.Ако си направиш една разходка до Ямбол съм сигурен, че колегата Специалиста ще ти открие проблема и ще го реши.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ardentbat написа:Колеги , позволявам си да обновя темата.Този проблем още не съм го решил със самоизгасването на автомобила ми (1.9 ЖТД). Преди при над половината резервоар като е пълен ми гаснеше, като падне под половината спира да гаси.Сега го прави когато си иска ,но най-често карайки колата ако съм я натиснал и при рязко намаляване и примерно от 4та върна на 3та при спирането ми гаси... светква лампата и гаси... незнам какво да правя вече...направих си количката супер е само това остава да видя, защо ми го прави...моля за идеи...AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
ardentbat написа:Колеги , позволявам си да обновя темата.Този проблем още не съм го решил със самоизгасването на автомобила ми (1.9 ЖТД). Преди при над половината резервоар като е пълен ми гаснеше, като падне под половината спира да гаси.Сега го прави когато си иска ,но най-често карайки колата ако съм я натиснал и при рязко намаляване и примерно от 4та върна на 3та при спирането ми гаси... светква лампата и гаси... незнам какво да правя вече...направих си количката супер е само това остава да видя, защо ми го прави...моля за идеи...ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Колеги имам същия проблем и още един, но не съм сигурен, че двата са свързани.Ще започна с втория...преди 3-4 месеца празните обороти на колата (800-900) започнаха да ми "пулсират" проблем във вървежа на колата нямаше, но я закарах на диагностика и като ми я върна човека каза, че се е оправила и като го питах какво е било ми каза грешка в компютъра...Колата беше добре за около 2 седмици появи се отново проблема и я изръчках 2-3 пъти и изчезна....преди 2 седмици започна отново, водих я на диагностика казаха ми, че съм запушил дюза или регулатора е заминал или помпата. за 2рото снощи на път за работа колата ми угасна не я бях форсирал и като ми изгасна ми се появи тая лампичка на таблото. Изчаках 5минути и запали и след няма и 100м пак угасна и не можа да запали. Понеже бях близо до работата ме избутаха до там след 1 час излезнах и запалих без проблем и сутринта на връщане пак съм нямал проблем с тая лампичка...пулсирането на оборотите си остават активни.... Даите някакви идеи, какво да се прави препоръчаите ми някой майстор от София... Благодаря предварително.Конете продават колата...въртящият момент печели съзтезания ! Fiat Punto 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар