Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Самоизгасване на Пунто 1.9жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Самоизгасване на Пунто 1.9жтд

    Колеги. много моля дайте съвети и малко мозък...вчера най-нормално запалих колата и тръгнах към дома и както си върви колата независимо скороста изведъж колата гаси и в тоя момент ми святка червената лампа обозначаваща инжекция ако не греша или как се водеше все го бъркам и после и да въртя не пали колата само върти....изгасна тока изчакам 10 секунди и пала колата няма проблем пак върви и това вече ми го прави често, а другото интересно,което ми направи впечатление е като изгасна колата пак странно гасне - изключвам от контакт и колата гасне със секунда закъснение като шума е все едно притока на гориво изведнъж спира.Идеи ,предложения .... ?
    Прикачени файлове
    Fiat Punto Elx 1.9JTD

    #2
    На диагностика какви грешки показва.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #3
      Re: Самоизгасване на Пунто 1.9жтд

      ardentbat написа:
      Идеи ,предложения .... ?
      При тази кола идеите и предложенията НЕ се препоръчват.Това, което се препоръчва е 2та дума от поста на колегата преди мен.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Доста станахме с този проблем колега какво ли не правих немога и немога да го открия нещо резервоара е според мене напълни резервоара да видиш няма да имаш проблеми поне при мен е така като падне под половината и почва и като дадеш на котакт почва да барабунчи от към резервоара подкачва нафта

        Коментар


          #5
          Същия проблем имах с един Хюндай и при диагностика излизаше грешка, буквално преведено нещо от рода на - некоректно налягане в рейла.Оказа се регулатор високо налягане.Аз си го обяснявам така - ГНП прави голямо налягане в горивната рейка и регулатора като не работи коректно да не се пръсне нещо компа спира двигателя,след няколко секунди като спадне налягането колата пали.

          Коментар


            #6
            Колега съгласен съм с теб дава грешка свързана с налягането на горивото обаче като има много нафта няма никакъв проблем това немога да си обясня .

            Коментар


              #7
              имаш клапан на помпана на рекла който е здръстен или не работи правилно сваляш оглеждаш с какво е пълна цедката и преценяваш откъде са боклуците
              Bravo 1.9 jtd 1999

              Коментар


                #8
                georgi_iliew написа:
                имаш клапан на помпана на рекла който е здръстен или не работи правилно сваляш оглеждаш с какво е пълна цедката и преценяваш откъде са боклуците
                колега би ли обяснил малко по-подробно моля?
                Fiat Punto Elx 1.9JTD

                Коментар


                  #9
                  Колеги , позволявам си да обновя темата.Този проблем още не съм го решил със самоизгасването на автомобила ми (1.9 ЖТД). Преди при над половината резервоар като е пълен ми гаснеше, като падне под половината спира да гаси.Сега го прави когато си иска ,но най-често карайки колата ако съм я натиснал и при рязко намаляване и примерно от 4та върна на 3та при спирането ми гаси... светква лампата и гаси... незнам какво да правя вече...направих си количката супер е само това остава да видя, защо ми го прави...моля за идеи...
                  Fiat Punto Elx 1.9JTD

                  Коментар


                    #10
                    Под всмукателният колектор ще видиш тръбата за горивото на дюзите. На нея има датчик с три кабела на буксата, изключи буксата и покарай така няколко дни да видим дали има промяна. Имай в предвид, че ще влезе в авариен режим и ще ти свети постоянно лампата на таблото, предполагам и повече от 2000 оборота няма да може да вдига.
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #11
                      ilko-gd написа:
                      Под всмукателният колектор ще видиш тръбата за горивото на дюзите. На нея има датчик с три кабела на буксата, изключи буксата и покарай така няколко дни да видим дали има промяна. Имай в предвид, че ще влезе в авариен режим и ще ти свети постоянно лампата на таблото, предполагам и повече от 2000 оборота няма да може да вдига.
                      А след това ?Ако не ми изгасне кое ще се окаже дефекта ?
                      Fiat Punto Elx 1.9JTD

                      Коментар


                        #12
                        Датчика мери налягането в рейла. Като го изключиш вече компютъра няма как да знае какво е реалното налягане и ще си го замести с готови стойности.В няколко теми се дискутира, че при такова гаснене на колата вероятна записа грешка е високо налягане в рейла. Като изключиш датчика компютъра няма как да регистрира този "проблем". Като причина за това по-високо налягане може да е регулатора на помпата, ще го видиш намира се на самата помпа или някой от помпените елементи в самата помпа. Един от колегите си беше ремонтирал сам самата помпа. Другото е датчик на коляновият вал, който доста колеги са сменили на JTD105.Ако си направиш една разходка до Ямбол съм сигурен, че колегата Специалиста ще ти открие проблема и ще го реши.
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #13
                          ardentbat написа:
                          Колеги , позволявам си да обновя темата.Този проблем още не съм го решил със самоизгасването на автомобила ми (1.9 ЖТД). Преди при над половината резервоар като е пълен ми гаснеше, като падне под половината спира да гаси.Сега го прави когато си иска ,но най-често карайки колата ако съм я натиснал и при рязко намаляване и примерно от 4та върна на 3та при спирането ми гаси... светква лампата и гаси... незнам какво да правя вече...направих си количката супер е само това остава да видя, защо ми го прави...моля за идеи...
                          Колега,а ти какво направи по колата до сега за да не гасне?Смени ли регулатора на помпата?
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            ardentbat написа:
                            Колеги , позволявам си да обновя темата.Този проблем още не съм го решил със самоизгасването на автомобила ми (1.9 ЖТД). Преди при над половината резервоар като е пълен ми гаснеше, като падне под половината спира да гаси.Сега го прави когато си иска ,но най-често карайки колата ако съм я натиснал и при рязко намаляване и примерно от 4та върна на 3та при спирането ми гаси... светква лампата и гаси... незнам какво да правя вече...направих си количката супер е само това остава да видя, защо ми го прави...моля за идеи...
                            Добре де, в горните постове на колегите ти беше зададен въпрос: "Диагностиката какво показва"?
                            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                            Коментар


                              #15
                              Колеги имам същия проблем и още един, но не съм сигурен, че двата са свързани.Ще започна с втория...преди 3-4 месеца празните обороти на колата (800-900) започнаха да ми "пулсират" проблем във вървежа на колата нямаше, но я закарах на диагностика и като ми я върна човека каза, че се е оправила и като го питах какво е било ми каза грешка в компютъра...Колата беше добре за около 2 седмици появи се отново проблема и я изръчках 2-3 пъти и изчезна....преди 2 седмици започна отново, водих я на диагностика казаха ми, че съм запушил дюза или регулатора е заминал или помпата. за 2рото снощи на път за работа колата ми угасна не я бях форсирал и като ми изгасна ми се появи тая лампичка на таблото. Изчаках 5минути и запали и след няма и 100м пак угасна и не можа да запали. Понеже бях близо до работата ме избутаха до там след 1 час излезнах и запалих без проблем и сутринта на връщане пак съм нямал проблем с тая лампичка...пулсирането на оборотите си остават активни.... Даите някакви идеи, какво да се прави препоръчаите ми някой майстор от София... Благодаря предварително.
                              Конете продават колата...въртящият момент печели съзтезания ! Fiat Punto 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X