Колеги от известно време ми прави впечатление , че като завърти турбото и отзад прави чернилка , а днес сутринта докато я бях оставил да поработи я форсирах докъм 4000 об. и направи яко сажди , като комин А колата си върви , пали , харчи съвсем нормално и без никакви промени , преди два месеца беше на ремонт за смяна на уплътнения на помпата , и честно казано беше току що купена а и аз не гледам отзад много много дали пуши или не , така че незнам откога и дали винаги не е попушвала , но пуши черно не синьо!Та въпросът ми е , дали мога да сипя накаква добавка за почистване на горивната система и дюзите или там от където може да идва пушенето ?Сипвам нафта на Еко и на Лукойл и на една малка бензиностанция , на която и баща ми сипва и Пежото му не пуши така!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Попушва черно , като завърти турбото- Мареа 1,9ТД100
Collapse
X
-
jenti написа:За мен това е напълно нормално поведение на дизелов автомобил - при рязко форсиране, и чисто нов от магазина да го купиш пак ще пуши. Чернилката е неизгоряла нафта. Не се притеснявай.
Коментар
-
На мен ’’ баш майстора’’ ми каза , че задържа сажди във ватата на ауспуха и като изфорсираш излиза натрупаното! Аз не разбирам много, но като съм настъпвал стилото на магистралата/ говорим за 180 опс Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 / после няма черно на градско! Та според мен има ли турбо двигателя трябва да се окуражава чат пат :PFiat Stilo 1.9 jtd
Fiat Tipo 1.7
Коментар
-
eddie написа:На мен ’’ баш майстора’’ ми каза , че задържа сажди във ватата на ауспуха и като изфорсираш излиза натрупаното! Аз не разбирам много, но като съм настъпвал стилото на магистралата/ говорим за 180 опс Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 / после няма черно на градско! Та според мен има ли турбо двигателя трябва да се окуражава чат пат :P
Коментар
-
Re: Попушва черно , като завърти турбото- Мареа 1,9ТD100
tomito9902 написа:Колеги от известно време ми прави впечатление , че като завърти турбото и отзад прави чернилка , а днес сутринта докато я бях оставил да поработи я форсирах докъм 4000 об. и направи яко сажди , като комин А колата си върви , пали , харчи съвсем нормално и без никакви промени , преди два месеца беше на ремонт за смяна на уплътнения на помпата , и честно казано беше току що купена а и аз не гледам отзад много много дали пуши или не , така че незнам откога и дали винаги не е попушвала , но пуши черно не синьо!Та въпросът ми е , дали мога да сипя накаква добавка за почистване на горивната система и дюзите или там от където може да идва пушенето ?Сипвам нафта на Еко и на Лукойл и на една малка бензиностанция , на която и баща ми сипва и Пежото му не пуши така!
Коментар
-
Значи ли това , че не е нужно да се пробвам с някаква добавка ?И ако може да попитам понеже за първи път карам дизел , какво е това ЕГР , и какво да му погледна?И ако проблема е с момента на подаване на нафтата само на тези обороти ли ще се изявява това?А може и да си въобразявам но сутринта след като беше минала 7-8 км и беше загряла добре я поръчках малко , (обикновенно на 2000-2500об сменям предавката, а сега около 3000 и нагоре)и попуши малко , а следобед я посръчках доста , че едни момчета с една Астра се опитваха да ме изпреварят и около 5 км се наддърпвахме, и не видях да пуши отзад !Иначе въздушният филтър е на около 200 км нов е!Fiat Marea Weekend
HLX 1,9 TD 100
1999
Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.
Коментар
-
chaveto написа:jenti написа:За мен това е напълно нормално поведение на дизелов автомобил - при рязко форсиране, и чисто нов от магазина да го купиш пак ще пуши. Чернилката е неизгоряла нафта. Не се притеснявай.Fiat Bravo JTD '99
Коментар
-
Незнам колега, сигурно и аз толкова съм разбирач, но колкото дизели съм видял до сега, като ги изфорсираш рязко и си припушва чернилка отзад.
Коментар
-
chaveto написа:Незнам колега, сигурно и аз толкова съм разбирач, но колкото дизели съм видял до сега, като ги изфорсираш рязко и си припушва чернилка отзад.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Като дойде време за смяна на катализатор снимай фактурата , а не отзад сега някакви тръби.
Коментар
-
Ема тука колега вече говориш за друг тип дизелов двигател , в случая питах за старият вариант помпа - дюза , ти ми даваш примери с G-класа и S класа.... 100% разликата е огромна!Fiat Marea Weekend
HLX 1,9 TD 100
1999
Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар