Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Попушва черно , като завърти турбото- Мареа 1,9ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Попушва черно , като завърти турбото- Мареа 1,9ТД100

    Колеги от известно време ми прави впечатление , че като завърти турбото и отзад прави чернилка , а днес сутринта докато я бях оставил да поработи я форсирах докъм 4000 об. и направи яко сажди , като комин А колата си върви , пали , харчи съвсем нормално и без никакви промени , преди два месеца беше на ремонт за смяна на уплътнения на помпата , и честно казано беше току що купена а и аз не гледам отзад много много дали пуши или не , така че незнам откога и дали винаги не е попушвала , но пуши черно не синьо!Та въпросът ми е , дали мога да сипя накаква добавка за почистване на горивната система и дюзите или там от където може да идва пушенето ?Сипвам нафта на Еко и на Лукойл и на една малка бензиностанция , на която и баща ми сипва и Пежото му не пуши така!
    Fiat Marea Weekend
    HLX 1,9 TD 100
    1999

    Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

    #2
    За мен това е напълно нормално поведение на дизелов автомобил - при рязко форсиране, и чисто нов от магазина да го купиш пак ще пуши. Чернилката е неизгоряла нафта. Не се притеснявай.
    Fiat Bravo JTD '99

    Коментар


      #3
      jenti написа:
      Чернилката е неизгоряла нафта.
      Нищо подобно.Димът от неизгорялата нафта е бял.Черният дим е от повечко нафта в сместа(богата смес).
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #4
        jenti написа:
        За мен това е напълно нормално поведение на дизелов автомобил - при рязко форсиране, и чисто нов от магазина да го купиш пак ще пуши. Чернилката е неизгоряла нафта. Не се притеснявай.
        Е как ще пуши ако е изправен :D Като начало колегата да си смени въздушният филтър и то с по качествен.

        Коментар


          #5
          На мен ’’ баш майстора’’ ми каза , че задържа сажди във ватата на ауспуха и като изфорсираш излиза натрупаното! Аз не разбирам много, но като съм настъпвал стилото на магистралата/ говорим за 180 опс Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 / после няма черно на градско! Та според мен има ли турбо двигателя трябва да се окуражава чат пат :P
          Fiat Stilo 1.9 jtd
          Fiat Tipo 1.7

          Коментар


            #6
            eddie написа:
            На мен ’’ баш майстора’’ ми каза , че задържа сажди във ватата на ауспуха и като изфорсираш излиза натрупаното! Аз не разбирам много, но като съм настъпвал стилото на магистралата/ говорим за 180 опс Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 / после няма черно на градско! Та според мен има ли турбо двигателя трябва да се окуражава чат пат :P
            чат пат ама не по малко от 5-6 пъти дневно :D въпрос на личен избор разбира се

            Коментар


              #7
              Re: Попушва черно , като завърти турбото- Мареа 1,9ТD100

              tomito9902 написа:
              Колеги от известно време ми прави впечатление , че като завърти турбото и отзад прави чернилка , а днес сутринта докато я бях оставил да поработи я форсирах докъм 4000 об. и направи яко сажди , като комин А колата си върви , пали , харчи съвсем нормално и без никакви промени , преди два месеца беше на ремонт за смяна на уплътнения на помпата , и честно казано беше току що купена а и аз не гледам отзад много много дали пуши или не , така че незнам откога и дали винаги не е попушвала , но пуши черно не синьо!Та въпросът ми е , дали мога да сипя накаква добавка за почистване на горивната система и дюзите или там от където може да идва пушенето ?Сипвам нафта на Еко и на Лукойл и на една малка бензиностанция , на която и баща ми сипва и Пежото му не пуши така!
              Има проблем и той е свързан с момента на подаване на гориво(предвърение)!Има основания и за преглед на ЕГР-а.Най-вероятно е след ремонта на помпата!

              Коментар


                #8
                Значи ли това , че не е нужно да се пробвам с някаква добавка ?И ако може да попитам понеже за първи път карам дизел , какво е това ЕГР , и какво да му погледна?И ако проблема е с момента на подаване на нафтата само на тези обороти ли ще се изявява това?А може и да си въобразявам но сутринта след като беше минала 7-8 км и беше загряла добре я поръчках малко , (обикновенно на 2000-2500об сменям предавката, а сега около 3000 и нагоре)и попуши малко , а следобед я посръчках доста , че едни момчета с една Астра се опитваха да ме изпреварят и около 5 км се наддърпвахме, и не видях да пуши отзад !Иначе въздушният филтър е на около 200 км нов е!
                Fiat Marea Weekend
                HLX 1,9 TD 100
                1999

                Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                Коментар


                  #9
                  chaveto написа:
                  jenti написа:
                  За мен това е напълно нормално поведение на дизелов автомобил - при рязко форсиране, и чисто нов от магазина да го купиш пак ще пуши. Чернилката е неизгоряла нафта. Не се притеснявай.
                  Е как ще пуши ако е изправен :D Като начало колегата да си смени въздушният филтър и то с по качествен.
                  Незнам колега, сигурно и аз толкова съм разбирач, но колкото дизели съм видял до сега, като ги изфорсираш рязко и си припушва чернилка отзад. Обобщавам от видяното просто.
                  Fiat Bravo JTD '99

                  Коментар


                    #10
                    И мойто дизелче е така на място като му подам рязко гас испушва чернилка из аспуха
                    пунто 1,7тд

                    Коментар


                      #11
                      Незнам колега, сигурно и аз толкова съм разбирач, но колкото дизели съм видял до сега, като ги изфорсираш рязко и си припушва чернилка отзад.
                      Това обаче не важи за нов дизелов мотор, както написа по напред.G-класата на шефа стана на 200к пък още не пуши а S-класата по нищо не можеш да познаеш отзад, че е дизел, тръбите стоят чисти все едно никога не са минавали изгорели газове Ако искаш мога да ти направя и снимка а тя е вече на около 30к.

                      Коментар


                        #12
                        chaveto написа:
                        Незнам колега, сигурно и аз толкова съм разбирач, но колкото дизели съм видял до сега, като ги изфорсираш рязко и си припушва чернилка отзад.
                        Това обаче не важи за нов дизелов мотор, както написа по напред.G-класата на шефа стана на 200к пък още не пуши а S-класата по нищо не можеш да познаеш отзад, че е дизел, тръбите стоят чисти все едно никога не са минавали изгорели газове Ако искаш мога да ти направя и снимка а тя е вече на около 30к.
                        Като дойде време за смяна на катализатор снимай фактурата , а не отзад сега някакви тръби.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Има ли черничко- има и идентичност колата, каво иначе ще влезе в купето на бавареца, кат изфорсирам фиатчето на светофара :D
                          Fiat Stilo 1.9 jtd
                          Fiat Tipo 1.7

                          Коментар


                            #14
                            Tornado написа:
                            Като дойде време за смяна на катализатор снимай фактурата , а не отзад сега някакви тръби.
                            Не мисля, че човек който е дал над 100к за един автомобил би го притеснила такава фактура.Тук говорим за това, че не е редно да пуши отзад дори и на 200к да е двигателя. Това, че някой казва, че е съвсем нормално-греши.Когато всичко е изправно не би трябвало да пуши.

                            Коментар


                              #15
                              Ема тука колега вече говориш за друг тип дизелов двигател , в случая питах за старият вариант помпа - дюза , ти ми даваш примери с G-класа и S класа.... 100% разликата е огромна!
                              Fiat Marea Weekend
                              HLX 1,9 TD 100
                              1999

                              Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                              Коментар

                              Working...
                              X