Обратния клапан е най- отгоре в предната част на помпата. Развива се със звезда, лула, но 12 или 13 не си псомням. В него влиза и излиза маркучета за обратната нафта. Не вярвам да е от него, но провери да не засяда, да е замърсен или да не затваря добре. Непременно регулирай клапаните. Смукателни на 0.30 (+ - 0.05), Изпускателни 0.35 (+ - 0.05).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ТД-100 - турбината не вдига налягане като загрее
Collapse
X
-
iuly_vn написа:Малко уточнение. На топъл двигател разстоянието между клапана и гърбиците на вала /респ. кобилици/, се увеличава. Това е така, защото при работа на мотора се загрява и разширява конусната част на главата на клапана и го издърпва в посока надолу към буталото.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:iuly_vn написа:Малко уточнение. На топъл двигател разстоянието между клапана и гърбиците на вала /респ. кобилици/, се увеличава. Това е така, защото при работа на мотора се загрява и разширява конусната част на главата на клапана и го издърпва в посока надолу към буталото.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Опитно поле за начинаещи: Измери хлабините в клапаните на студен двигател, грубо с хлабиномерни пластини. Примерно те ще са в стойности от 0.15.-0.20мм. Загрей двигателя до работна температура и измерете пак. Ще разберете сами разликата.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:iuly_vn написа:Опитно поле за начинаещи: Измери хлабините в клапаните на студен двигател, грубо с хлабиномерни пластини. Примерно те ще са в стойности от 0.15.-0.20мм. Загрей двигателя до работна температура и измерете пак. Ще разберете сами разликата.Fiat Marea TD100
Коментар
-
marinavtom написа:колега,няма никакъв пушек.всичко което се сетиш вече е пробвано,дюзи,дебитомер макар че не играе роля,смених го за лудо,егр-не е ,сонда,не-е,компа няма грешки.имам питане,като откача маркучето за обратната нафта което отива към турбоконпенсаторния клапан леко тече нафта от него от към клапана,значи за да връща оттам заначи налягането в помпата е мн.високо --нали???а оттам и работата на шприца е неправилна ,какво ще стане ако го намаля малко?сетих се и още нещо може ли ако горивото е много да не върви от това защото си подхарчва доста,а като я настъпя до 3000об. стрелката на нафтата буквално пада на долу.обаче няма нищо общо с темите за това защото като загася и я оставя час-два не се вдига ,пък и нивомера не мери кол.гориво в кошницата а в резервоара.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колегата не ми отговори на въпроса с което постави в мен съмнения за компетентност, но както и да е. Авторе. Извинявам се, но вече си мисля, че не колата ти прави толкова проблеми, ами ти си по любознателен и питаш за всичко, което пък си е похвално. Казвам го защото прави впечатление, че има много и различни въпроси от твоя старна, а никакъв отговор, дали си решил проблема или пък сме ти помогнали с нещо. Трябваше да провериш куп неща, а точен отговор няма. Предлагам ти да споделиш проблемите си в по-ясен вид , или в някакаъв ред да речем. В пример - последователност 1.2.3... и така нантатък. Както и да дадеш ясни отговори за извършеното и проверено от теб..Относно помпата, колегата specialista ти даде препоръки, които аз одобрявам, но ти не ги прие. Е няма нищо лошо в това човек да се съмнява. После пишеш за турбокомпенсаторен клапан от който тече нафта, а това е объркващо. За кой клапан става въпрос, най сетне, че се оплетохме нещо. После, аз разбрах че ти тече нафта от маркучето към турбокомпенсаторния клапан, който е отзад и отдолу на помпата, а ти го определяш като маркуче за обратната нафта. То няма нищо общо с обратната нафта. През тоя маркуч, който отива в колектора, ако тече нафта си е за стенд помпата ти. Дори и сам да смениш мембраните, то няма как да направиш куп последвалите настройки без познания и стенд. Дори и да отбележиш положението на регулиращия болт, това ще е доста грубо. Та ако искаш да ти е добре двигателя, дай помпата за преглед и регулировки, а за останалите неща питай подред. Не, ама аз вече се обърках и незнам на кое да отговарям, колкото и да исках да ти помогна.Та ако искаш да отстраним проблемите, спри да пипаш тук и там, ами започни от най ефтиното за теб. Например: Съмнения за центровка, описваме начини - проверено и коригирано от теб, проблема остава.Съмнения за нормална работа в помпата -теч от турбоклапана - отстарнен, проблема решен или остава.Така ще сме наясно с въпросите ти, а ти наясно с отговорите и ще има необходимата последователност и яснота.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар