Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ТД-100 - турбината не вдига налягане като загрее

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ТД-100 - турбината не вдига налягане като загрее

    Проблемът е в това, че колата сутрин (най-често) върви, ускорява, турбото се развърта до 1,2 бара и всичко е наред. Прави го и като е загряла, през останалото време обаче не иска и не иска - турбото стига максимум до 0,6 и то с мъка. Не знам дали проблема е в турбото или в това, което го задвижва, а имено изгорелите газове. ЕГР-а не работи, ТПС - сменен, авансатор - сменен, ГНП - сменено, дюзи - сменени, катализатор - няма. Искам да подчертая, че турбото е Гарет 1749В с пром. геометрия и байпас, който съм изключвал и пак същото. Моля който има нещо предвид - да помага!Редактирано.Модераторски екип.

    #2
    А сондата в резервоара чистена ли е ?

    Коментар


      #3
      И свободен ли е смукателния отвор отпред за въздушния филтър /т.е. дали не е провиснало парч от изолацията на капака/
      BRAVA TD100 ELX `98

      Коментар


        #4
        пичове всичко е наред,всичко съм гледал освен,клапани и този датчик за темп. на входящия въздух ако мислите че е от тях пишете. другото което ми се върти в главата е нещо аванса да се ебава,моля помагаите давайте всякакви предложения ще пробвам.

        Коментар


          #5
          marinavtom написа:
          пичове всичко е наред,всичко съм гледал освен,клапани и този датчик за темп. на входящия въздух ако мислите че е от тях пишете. другото което ми се върти в главата е нещо аванса да се ебава,моля помагаите давайте всякакви предложения ще пробвам.
          Явно не е всичко наред!Имайки предвид че познавам горивната уредба на този модел,съм склонен да кажа че има проблем с доставката на гориво.Случвало ли се е да се само форсира?

          Коментар


            #6
            да,случва се затова смених ГНП сега не се форсира а тръгва като луда изведнъж,както съм писал по горе.имам чувството че не и стига гориво или нащо турбо конпенсатора се ебава,незнам пич в теб ми е надеждата

            Коментар


              #7
              marinavtom написа:
              да,случва се затова смених ГНП сега не се форсира а тръгва като луда изведнъж,както съм писал по горе.имам чувството че не и стига гориво или нащо турбо конпенсатора се ебава,незнам пич в теб ми е надеждата
              Оф,доста е дълго за обяснения,но накрадко: две са възможностите да се само форсира въздух да постъпва в помпата от някъде(места бог дал) или да постъпва нерегламентирано количесто гориво директно в смукателния колектор.Това второто е възможно само през сигналния маркуч който управлява турбо компенсатора на ГНП.За проба изключи този маркуч и ги изолирай в двете посоки. Ако не си разбрал ще подсказвам пак.Ако се окаже че проблема е в компенсатора,ремонта е възможен само след сваляне на ГНП.

              Коментар


                #8
                сега те хвърлям в джаза,шах и мат-шегувам се.и това е проверено,може ли да е от реглаж на клапани или нещо да не стига гориво? обаче харчи 9-10 ,значи не може га е от гориво-да не стига.

                Коментар


                  #9
                  marinavtom написа:
                  сега те хвърлям в джаза,шах и мат-шегувам се.и това е проверено,може ли да е от реглаж на клапани или нещо да не стига гориво? обаче харчи 9-10 ,значи не може га е от гориво-да не стига.
                  Мен трудно би ме матирал на тази дъска!Не знам кой и какво е проверявал,но по твоите думи има проблем и той е там ,а не при мен!Няма да се връщам от начало да чета цялата тема,а ти ако искаш напиши какво е правено по колата .Реглажа на клапаните е важно да се провери и при нужда да се коригират хлабините до стойости предписани от производителя.Ако се съмняваш в натегнати клапани,ще има и труден старт(даже невъзможен).За да не разводняваме темата ще ти кажа какво правя аз и така ще съм ти по-полезен.1.проверка зацепване на ангренажа и центровка на помпата;2.проверка на компресията,клапаните и дюзите;3.проверка на помпата на стенд като освен цикловото количество в различните режими се проверява и за начало на подаване на помпата,реакция на турбо коректора и т.н.4.монтаж и преглед на живи данни с архивната виза,както и тест на някой от компонентите по управление на мотора.5.проверка на надува на турбото и работата на ЕГР-а.Ако и след тези неща не е открит проблема,значи че такъв не съществува :D Ако все пак го има значи нещо от горе изброените не проверно или не е направено качествено!

                  Коментар


                    #10
                    Е сега ТИ го матира......
                    Fiat Punto 1,7 td
                    Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                    Коментар


                      #11
                      Евалла, да си жив и здрав да помагаш както досега.
                      BRAVA TD100 ELX `98

                      Коментар


                        #12
                        да,много благодаря значи компресията,ангренажа аз съм го сменял,изпускателните клапани не са в ред-0,50 ,дюзите са проверени даже си купих още едни за по сигурно и пак същото,по компа. грешки няма за по сигурно съм сменил всички датяици освен този за темп. на входящия въздух-ако кажеш го сменям и него.турбото е с пром.геометрия но преди вървеше като звяр.значи остава помпа но със старата пак същото.имам чувството че не стга гориво но продлема е пък как така един път върви(стига) а един път невърви(не стига).

                        Коментар


                          #13
                          А когато не иска да върви пуши ли и какво?

                          Коментар


                            #14
                            не бе човек,няма никакъв пушек.дори като върви повече няма черно няма нищо???????кажи моляте от тоя датчик за темп.навъздуха може ли да е???нали все пак компа взима информация и от него за корекцията на аванса.умната дюза да е???? А,да те питам нещо по междудругото-като откача кабела и не свети индикацията за проблем на таблото, светва след няколко секунди,като си трака нали мотора Тя колата си върви обаче понякога върви много повече нали ти казвам-няма да вдига обороти,няма да пуши-нищо просто даваш гас и тя излита,имам манометър за турбото отива веднага до 1 бар. и постепенно намалява,което е нормално( имам предвит като подържам една скорост). егр-а не е запушен но не работи така я купих някои беше сложил съчма във вакума ангренажа съм го зацепвал така: кол.вал има белег под термостата който е на 0 градуса; разпределителния е лесен;помпата я разхлабих от трите винта прикарвам я на белег,опъвам ремъка и тогава я стягам -нали така? не мога да си обясня едно ,ако проблема е механичен би трябвало да е постоянно-а то не е???типиеса да е -имам 3 и с трите същото?авансатора имам и оригинален и Хофер чисто нов-пак същото?датчика за темп.на антифриза го смених,защото като я оставя цял ден лятото на слънце и държи около 700 об. и няма абсолютно никаква мощност докато не поработи 2-3 мин.да се стабилизират оборотите.пиша тия фермани защото може да пропускам нещо важно за решаване на загатката :D

                            Коментар


                              #15
                              marinavtom написа:
                              не бе човек,няма никакъв пушек.дори като върви повече няма черно няма нищо???????кажи моляте от тоя датчик за темп.навъздуха може ли да е???нали все пак компа взима информация и от него за корекцията на аванса.умната дюза да е???? А,да те питам нещо по междудругото-като откача кабела и не свети индикацията за проблем на таблото, светва след няколко секунди,като си трака нали мотора Тя колата си върви обаче понякога върви много повече нали ти казвам-няма да вдига обороти,няма да пуши-нищо просто даваш гас и тя излита,имам манометър за турбото отива веднага до 1 бар. и постепенно намалява,което е нормално( имам предвит като подържам една скорост). егр-а не е запушен но не работи така я купих някои беше сложил съчма във вакума ангренажа съм го зацепвал така: кол.вал има белег под термостата който е на 0 градуса; разпределителния е лесен;помпата я разхлабих от трите винта прикарвам я на белег,опъвам ремъка и тогава я стягам -нали така? не мога да си обясня едно ,ако проблема е механичен би трябвало да е постоянно-а то не е???типиеса да е -имам 3 и с трите същото?авансатора имам и оригинален и Хофер чисто нов-пак същото?датчика за темп.на антифриза го смених,защото като я оставя цял ден лятото на слънце и държи около 700 об. и няма абсолютно никаква мощност докато не поработи 2-3 мин.да се стабилизират оборотите.пиша тия фермани защото може да пропускам нещо важно за решаване на загатката :D
                              Приятел,ползваш ли някаква диагностична апаратура?Имам чуството че се блъскаш на сляпо.Няколко пъти питаш за тоя температурен на въздуха и аз няколко пъти го подминавам и мисля не сучайно.Възможно е да има някакъв проблем в помпата но така от далеч ми трудно да го твърдя ,нито пък да го докажа или отхвърля.Като четох начина на зацепване само да вметна че ГНП-то се блокира с инструмент и след опъване на ремъка се стягат болтовете.За системата на праен ход е добре да се направи профилактика и настройка.Със смяната на датчика решили ти се проблема със принудителния повишен празен ход на студено и спадането на същите като загрее?Ще ми се да се запозная от близо с проблема.няма начин да няма начин!Поздрави!

                              Коментар

                              Working...
                              X