Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с горивото на фиат мареа 1.9 jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с горивото на фиат мареа 1.9 jtd

    Здравейте колеги. Може ли някой да ми помогне за следното: Автомобилът ми /мареа 1.9 gtd 105к.с./ когато е в движение както върви и спира. Чува се в резорвара гългунчене. Вероятно нещо прече на горивото и то се връшта в резорвара. Смених филтър и стегнах със скоби всички съединения но това продължава. Имал ли е някой подобен проблем.

    #2
    По дюзите ти да е правено нещо? Губиш налягане в рейката - виж холендровите съединения дали са мокри от нафта.

    Коментар


      #3
      няма нищо мокро. Възможнолие да е от няко датчик който да подава връщане на горивото и от там да губи налягане

      Коментар


        #4
        kyupchukov написа:
        няма нищо мокро. Възможнолие да е от няко датчик който да подава връщане на горивото и от там да губи налягане
        Най вероятно иде реч за проблем с подкачващата помпа в резервоара или релето, което я управлява. Щом чуваш връщане на гориво в резервоара ( стига колата да е на контакт или да е запалена) не виждам много варианти. Виж и за слаба връзка или проблем с инерционния бутон. Имах преди две години такава одисея точно с него бутон. Емо ме светна тогава преди да се вкарам във филм. :D Пробвай, когато ти изгасне колата да дадеш на контакт и слушай внимателно дали помпата подкачва гориво, чува се. Чува се и релето.
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          #5
          къде се намират инерционния бутон и релето

          Коментар


            #6
            Имам същия проблем зареждай над половин резервоар и няма да има проблеми какво ли не правих цетката чистих диагностика всичко немога да го отркия ама е нещо по резервоара защото при мен като има повече нафта нямам проблеми така като ти барабунчи даваш 2 3 пъти на контакт и трябва да си запали колата също и чека светва понякога

            Коментар


              #7
              Имам същия проблем с моето Маренго 105 жтд от 2-3 дни. Помооощ Бях и на диагностика но не откриват проблема.Поставил съм манометър пред филтъра и когато колата работи нормално и дадеш контакт стрелката скача на 2.2-2.5 атм, започне ли проблема стрелката се качва бавно и стига до към 2атм и в резервоара балбучи а по маркучите за гориво се усешта чукане като че има въздух. Спре ли балбученето в резервоара налягането се качва и всичко е наред.Филтъра е нов,цедката на помпата е чиста!! Прави го когато си поиска,гасне в движение,изгасиш и не иска да запали.. Голям проблем
              Marengo 1,9gjd 2000

              Коментар


                #8
                когато нямаш половин резорвар гориво в какъв период се появява проблема.

                Коментар


                  #9
                  На диагностика носи ли колата при мен проблема се реши със смяна на калпана на помпата за високото наляганесъщият звук и симптоми на този клапан на върхъ има една цедка която е много финна и се запушва след продухване минавам по 150 -200 км. и пак смених филтри чистих цедката на помпата в резервоара смених помпа(високо налягане) и пак имам метални частици по тази цедка от старата помпа чрез горивото са попаднали в резервоара сега сложих и един междинен филтър най финият който намерих и ще покарам да вида! а след като спре пали върви малко записва грешка високо налягане и компа гаси колата П.С може и от лоша нафта.
                  Bravo 1.9 jtd 1999

                  Коментар


                    #10
                    Имах съмнения че е от нафтата че беше от туба,но като разглобих цедката в резервоара и горивния филтър,всичко си беше чисто и бистро.Не дими и от ауспуха... Днес ми го направи тоя номер 3-4 пъти
                    Marengo 1,9gjd 2000

                    Коментар


                      #11
                      каде точно се намира тази цедка на клапана или на помпата

                      Коментар


                        #12
                        цедката на помпата в резервоара. Вчера се пробвах да сваля клапана на помпата,неуспешно.Явно от не наи-добрия инстромент коио събрах се повредиха главите на болтовете които даржът клапана и днес свалих цялата помпа за да го извадя. След толкова излишен труд реших да пробвам вече и какво не е проблема и занесах помпата и на стенд. Наред е,сега поне знам че не е от нея,но за клапана никои не гарантира . На стенда работел ми казва маистора иначе помпата нямало да нагнетява,но как е в работен режим?? Наи-добре било да пробвам с друг клапан за да съм сигурен ( нов струва 363лв!!!!!) . Утре ще си търся клапан които да мога да ползвам известно време за да знам от него ли е или не . Не знам,но все от някаде требва да се почне,то моито може да е и отзад напред но дано доведе до добър краи.
                        Marengo 1,9gjd 2000

                        Коментар


                          #13
                          Ами колега аз ти казах имам същия проблем какво ли не правих колко пъти диагностика днес 2 пъти ми направи тоя номер даже чека ми светна чак но при мен се оправят нещата като сипя повече нафта ти пробвали така

                          Коментар


                            #14
                            къде се намират помпата и клапана

                            Коментар


                              #15
                              проблем с горивото на фиат мареа 1.9 gtd

                              Колеги автомобилът ми е излекуван проблемът беше в клапана на помпата за високо налягане.

                              Коментар

                              Working...
                              X