Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Масло в разширителния съд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Масло в разширителния съд

    Днес реших да проверя нивото на антифриза тъй като не съм го проверявал от 5 месеца , но казанчето беше станало направо черно !Развих капачката и в антифриза ясно се виждаше че има масло и то доста !Незнам от колко време е проблема но днес го забелязах !Колата е Фиат браво 1.9 ТД 75 ! Някой имал ли е подобен проблем и къде е най -вероятната причина за появата на масло във водата ! Иначе като извадя щеката няма вода в маслото ! Кой е по-вероятния "сценарий" - изгоряла гарнитура на главата или спукана глава
    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

    #2
    При мен беше спукана глава.Близо 2 год. я карах с 1л. водно стъкло в охл.система.Но това е временно решение.Ако си с антифриз,той се утаява под маслото,а не се смесва с маслото като водата.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      Да с антифриз съм ! Това водно стъкло помага ли че ако е спукана главата не ми се мисли !А най-вероятно е спукана защото лятото я прегрявах , прецака се водната помпа и докато видя стрелката и ... после е ясно !
      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

      Коментар


        #4
        Бихте ли ми казали къде в "Downloads " има сервизна информация !Интересува ме главата и подробно усилието с което се стягат болтовте на главата и разпределителния вал ! Имам "аутодата" но там има инфо само за последователността и усилието на затягане на болтовете на главата ! знам че има инфо , защото преди когато съм се "ровил" съм го намирал но не ми е трябвало а сега немога да го намеря !
        LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

        Коментар


          #5
          Ето докъде стигнах днес :D Остана да сваля само главата но нямах подходящия "камък" ! Най-напред свалих ремъците после ГНП-то ,след това всмукателния колектор и изпускателния колектор заедно с турбото !Забелязах че клапата на трурбото е блокирала и не се движи,като заварена е !Това проблем ли е и да пробвам ли да я раздвижа ! Всмукателния колектор е пълен с масло и сажди ! Направо дуките са се стеснили ! По клапаните също има много нагар ! Като сваля главата мисля да ги почистя и напасна ! Ще трябва ли да купувам нови гарнитури за смукателния и изпускателния колектор и изобщо навсякъде където има или да си сложа старите !Те са здрави !
          Прикачени файлове
          LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

          Коментар


            #6
            Абе никой ли не чете, или има същата тема която не съм видял ,ако е така дайте линка поне !Та затова не пишете !Знам че има много хоро във форума които са"в час" с двигателите !Аз за пръв път свалям глава и изобщо правя такъв ремонт !Ще ми трябва малко помощ !
            LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

            Коментар


              #7
              А защо реши, че проблема е в главата. Щом маслото е във водата то проблема е накъде при маслената магистрала и охладителната течност. Демек там където налягането на маслото е по голямо от това на охладителната течност.Този мотор няма ли подгряване/охлаждане на маслото при масленият филтър. Ако има не е лошо да го провериш.

              Коментар


                #8
                Колега, в "Fiat_Bravo-Brava_Service_Manual_Vol1.pdf" на страница 87-ма по номерацията на PDF реадера започва списък на всички болтове - размери, резба, място в колата, за коя кола и усилието с което се затягат в daNm. Списъкът е голям и е на английски. Не съм го разглеждал целия подробно обаче в него се надявам да намериш точно болтовете които ти трябват и с какво усилие да ги затягаш. Файлът мисля че го има в Download секцията. Общо са 4 файла и вървят комплект. Дано това ти бъде от полза и успех.
                Bravo 1.6 / 16

                Коментар


                  #9
                  Колега като купиш новата гарнитура за главата,със нея има и схема за последователността и силата за затягане на болтовете,и трябва задължително да стягаш с динамометричен ключ.Наскоро правих тази операция на пунтото.Ако не знаеш къде да закараш главата за шлайфане и проверка пиши едно лично,за да те насоча.Ако имаш нужда от помощ и си от София свиркай.

                  Коментар


                    #10
                    днес свалих главата и като видях че гарнитурата е метална и е чисто здрава направо ми стана ясно къде е проблема ! Това от което ме беше най-много страх се оказа спукана глава ! Направо немога да повярвам - главата спукана на три еднакви места точно по един и същи начин ! Чудя се дали не си е излязла от завода така и дали изобщо това е проблема ! Ето снимки на спуканите места на главата ! Спукана глава доколкото знам не се оправя ! Или нова, или колата за части
                    Прикачени файлове
                    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                    Коментар


                      #11
                      Повечко зор на студено и така става в много от случаите. Според мен проблема с маслото не е от тези спуквания. Потърси проблема и другаде. Но най добре ще се разбере като закараш главата на проверка, но не да я пръскат със спрей, трябва си снимка.

                      Коментар


                        #12
                        А може ли от тези спуквания да надува маркучите и да изхвърля водата Маслото в картера си е чисто и в него няма вода !Проблема беше че хвърля водата и имаше малко масло в разширителния съд и антифриза !
                        LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                        Коментар


                          #13
                          Глава втора употреба няма ли да ти свърши работа? Заради това да хвърлиш колата ми се струва пресилено.

                          Коментар


                            #14
                            Airfan написа:
                            Глава втора употреба няма ли да ти свърши работа? Заради това да хвърлиш колата ми се струва пресилено.
                            Да ще ми свърши ама няма !А без кола съм с "вързани ръце " защото нямам друг превоз до работата ! А глава мога да не намеря и след 1-2-3 месеца ! Да ви питам глава от ТД100 не става ли или си трябва да е ТД75 ???
                            LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                            Коментар


                              #15
                              [/quote]Да ще ми свърши ама няма !А без кола съм с "вързани ръце " защото нямам друг превоз до работата ! А глава мога да не намеря и след 1-2-3 месеца ! Да ви питам глава от ТД100 не става ли или си трябва да е ТД75 ???[/quote]Става глава от ТД 100. Двигателите са еднакви.При мен ми надуваше маркучите и изхвърляше водата точно от такива спуквания. Все пак я провери пак.
                              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                              Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                              Коментар

                              Working...
                              X