Днес реших да проверя нивото на антифриза тъй като не съм го проверявал от 5 месеца , но казанчето беше станало направо черно !Развих капачката и в антифриза ясно се виждаше че има масло и то доста !Незнам от колко време е проблема но днес го забелязах !Колата е Фиат браво 1.9 ТД 75 ! Някой имал ли е подобен проблем и къде е най -вероятната причина за появата на масло във водата ! Иначе като извадя щеката няма вода в маслото ! Кой е по-вероятния "сценарий" - изгоряла гарнитура на главата или спукана глава
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Масло в разширителния съд
Collapse
X
-
Бихте ли ми казали къде в "Downloads " има сервизна информация !Интересува ме главата и подробно усилието с което се стягат болтовте на главата и разпределителния вал ! Имам "аутодата" но там има инфо само за последователността и усилието на затягане на болтовете на главата ! знам че има инфо , защото преди когато съм се "ровил" съм го намирал но не ми е трябвало а сега немога да го намеря !LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Ето докъде стигнах днес :D Остана да сваля само главата но нямах подходящия "камък" ! Най-напред свалих ремъците после ГНП-то ,след това всмукателния колектор и изпускателния колектор заедно с турбото !Забелязах че клапата на трурбото е блокирала и не се движи,като заварена е !Това проблем ли е и да пробвам ли да я раздвижа ! Всмукателния колектор е пълен с масло и сажди ! Направо дуките са се стеснили ! По клапаните също има много нагар ! Като сваля главата мисля да ги почистя и напасна ! Ще трябва ли да купувам нови гарнитури за смукателния и изпускателния колектор и изобщо навсякъде където има или да си сложа старите !Те са здрави !LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
А защо реши, че проблема е в главата. Щом маслото е във водата то проблема е накъде при маслената магистрала и охладителната течност. Демек там където налягането на маслото е по голямо от това на охладителната течност.Този мотор няма ли подгряване/охлаждане на маслото при масленият филтър. Ако има не е лошо да го провериш.
Коментар
-
Колега, в "Fiat_Bravo-Brava_Service_Manual_Vol1.pdf" на страница 87-ма по номерацията на PDF реадера започва списък на всички болтове - размери, резба, място в колата, за коя кола и усилието с което се затягат в daNm. Списъкът е голям и е на английски. Не съм го разглеждал целия подробно обаче в него се надявам да намериш точно болтовете които ти трябват и с какво усилие да ги затягаш. Файлът мисля че го има в Download секцията. Общо са 4 файла и вървят комплект. Дано това ти бъде от полза и успех.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Колега като купиш новата гарнитура за главата,със нея има и схема за последователността и силата за затягане на болтовете,и трябва задължително да стягаш с динамометричен ключ.Наскоро правих тази операция на пунтото.Ако не знаеш къде да закараш главата за шлайфане и проверка пиши едно лично,за да те насоча.Ако имаш нужда от помощ и си от София свиркай.
Коментар
-
днес свалих главата и като видях че гарнитурата е метална и е чисто здрава направо ми стана ясно къде е проблема ! Това от което ме беше най-много страх се оказа спукана глава ! Направо немога да повярвам - главата спукана на три еднакви места точно по един и същи начин ! Чудя се дали не си е излязла от завода така и дали изобщо това е проблема ! Ето снимки на спуканите места на главата ! Спукана глава доколкото знам не се оправя ! Или нова, или колата за частиLANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Airfan написа:Глава втора употреба няма ли да ти свърши работа? Заради това да хвърлиш колата ми се струва пресилено.LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
[/quote]Да ще ми свърши ама няма !А без кола съм с "вързани ръце " защото нямам друг превоз до работата ! А глава мога да не намеря и след 1-2-3 месеца ! Да ви питам глава от ТД100 не става ли или си трябва да е ТД75 ???[/quote]Става глава от ТД 100. Двигателите са еднакви.При мен ми надуваше маркучите и изхвърляше водата точно от такива спуквания. Все пак я провери пак.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар