Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грешка P0380 на 1.9 JTD 80 коня

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    BO написа:
    1. Колко волта имаш на свещите по време на подгрев?2. Каква е разликата в напрежението между захранващия (дебелия) проводник на релето и това при всяка свещ?3. На другата голяма букса замери масата и плюса при контакт и провери другите два проводника за добра връзка към ЕКУ-то.
    Ето ги отговорите на някои от въпросите:1. Към релето идва постоянен ток колкото е волтажа на акумулатора. 12.75 волта. От там към всяка една свещ отива 12.29 волта.2. Разликата е 0.40 волта3. Е това го забравих да го замеря, но поне почистих добре буксате.Нещо ново, което пробвах е при откачени букси от релето да дам на контакт без да паля, след около 5-10 секунди лампата за подгрева почна да си мига както при запален двигател.Тука вече незнам какво да си мисля, иначе релето си бачка, демек командва се от ECU-то, защото като държиш се усеща как цъка, обаче лампата си мига....Баси филма дето стана с тази кола Хем всичко е наред, хем индикира за проблем ....

    Коментар

    Working...
    X