Колеги добър вечер. Преди три дни си купих товарно Скудо 1,9 дизел EL. Тогава му смених маслото и прегледах антифриза беше добре на ниво. Днес като го карах температурата му варира от 70 до 95 градуса ,няма проблеми перка вкл/изк . оставих го да разтоваря и като се влязох вътре на пода под радиаторчето на парното имаше теч на антифриз / малко около 50 гр. / отворих малка кора долу и не можах да открия от каде е бил теча. Отвъртях капачката кадето наливаш антифриза при двигателя и бликна антифриз като гейзер / под налягане / Та въпроса ми е нормално ли е да има такова налягане в казанчето . Благодаря предварителноДопълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нормално ли да има налягане в казанчето за антифриз?
Collapse
X
-
Да има някакво налагане е нормално. Да тече в краката ти не е нормално Вероятно радиаторчето е пробито огледай около него. Винаги когато отваряш капачката на антифриза на загрял автомобил трябва да внимаваш То си има и картинка на капачката Температурата ходи вероятно заради не добре работещ термостат или датчик за температурата...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
-
Може и мотора ти да пренадува от заминаваща си гарнитура. Нормално е да има налягане в охладителната система но не много високо. Мисля вдига около 1 бар налягане .. На старата ми кола, като си замина гарнитурата, точно така стана - пренадуваше, имаше "омасляване" покрай почти всички скоби, които са по охладителната система .. казвам омасляване, защото антифриза малко мазнее .. и стои, като мокро, мазно .. а маркучите са много твърди .. ако е гарнитура лесно можеш да провериш - намираш подходящ сервиз, в който ти изтеглят със спринцовка малко антифриз и му правят тест за въгледвуокис. При мен антифриза почти веднага се оцвети в синьо .. и така смених гарнитура, шлайф глава и ся сичко е наред ..Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар