За разхода да уточня, че тези ми стойности получавах при нощните смени - там като бодна 4-та и слизам до центъра почти без газ.. отделно за този разход винаги имам поне 20 км извънградско - я до Горна, Дебелец, Самоводене - различно. Мисълта ми беше че сега, при същите условия както съм си я карал винаги ми дава по комп почти литър разход нагоре. Не мога да си обясня, още повече че не ще да бяга като беше по-рано. Ако на втора стъпя газ до дупка се изстрелваше, гумите припищаваха и не мога да сваря да сложа 3та .. а сега нищо такова - пак върви но е далече от онова вървене. Мъчил съм се само с газ да ми припищят гумите но не става .. Лог ще правя и във Фиат сервиз екзаминър ако не се разбере нищо от лога. Не знам кога ще мога да се организирам обаче ..Забелязах трето - ако следя моментния разход и си карам - моментния разход много бавно слиза до 2.00 в смисъл - карам на 4 та и ми дава моментен да кажем 6.5 освобождавам от скорост и по инерция .. и то почва да сваля 6.3..6.2..6.1..5.9..5.8.. но много бано .. докато слезе на 2.00 минава почти минута през което време двигателя работи на празен ход При вас така ли е не си спомням преди как съм бил дали пак си е било така или ?!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.9 JTD 115 Загуба на мощност.
Collapse
X
-
Хайде прави лог,че лично на ми е много интересно какво ще излезе.А провери ли си въздуховодите?stooes написа:...Забелязах трето - ако следя моментния разход и си карам - моментния разход много бавно слиза до 2.00 в смисъл - карам на 4 та и ми дава моментен да кажем 6.5 освобождавам от скорост и по инерция .. и то почва да сваля 6.3..6.2..6.1..5.9..5.8.. но много бано .. докато слезе на 2.00 минава почти минута през което време двигателя работи на празен ход При вас така ли е не си спомням преди как съм бил дали пак си е било така или ?!AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Ся точно как се прави лог не открихме с колегата kimirai .. не му беше активен бутона save .. и твърде времето ни притискаше затова най добрата идея ни се стори снимки на графиките, дано да е ясно нещо от тях. Колегата също е на мнение, че колата не е тази стрела, която беше .. върви, но не е това което беше.. мудна и тромава като за 70-80 коня кола .. пищяха си гумите кат я сръчкам, брат и блъскаше в бъбреците .. ся няма ряз хич..Давайте идеи какво още да логваме аз през това време ше се науча как да правя логове.. Не съм убеден но от налягането на горивото се вижда, че не шъ да е от горивния филтър защото си постига желаното налягане .. ?!? http://img858.imageshack.us/img858/9...3/17437909.jpgFiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
Aaa и стойностите на соленоида на турбото ми се струва, че не са в ред.Аз бих се насочил към написаното от iakvvu за турбото и след това профилактика на соленоида:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=63668 - като това няма да ти го направят във Фиат сервиз, там ще ти продадат нов, така че запрятай ръкави и го почвай.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Налягането на горивото е добре.Това че пренадува малко според мен не е фатално.Емо е прав че соленоида не се държи както трябва.Май е ръждясал :D Не сте свалили данните на дебитомера.Как са там нещата?AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
emzo написа:Пак нищо не сте направили.Обаче интересно имаш пик на турбото ... сложи го 1.4 бара, не знам колко ви е атм. налягане в Търново Бая е, ти да не си бил с чипосано ЕКУ и да ти е сложил тоя стоково и ся да ти се струва умрял конFiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар