Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.9 JTD 115 Загуба на мощност.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.9 JTD 115 Загуба на мощност.

    Здравейте отново, колеги.Колата ми след преход от около 300 км след загасяне - на следващия ден не запали. Само притриса мотора и не пали. Много бял пушек, вдига си налягане около 500 бара при палене но не пали ..След ходене при майстор колата пали, но няма никаква мощност. Все едно е 80 коня. По-рано с пълна газ на втора гумите ми припищяваха и колата се изстрелваше напред, а сега нищо такова - пълна газ - нищо не ства в първия момент, после почва да се форсира, но много бавно и след 3000 об все по-бавно и все по бавно -- 4500 не може да стигне като че ли .. но ги стига. Загубата на мощност е във всички обороти. И на ниските и на високите. От друга страна ако сложа четвърта и об паднат под 850 - колата си настъпва сама и си ускорява до около 850-900 об, което предполагам е добре. Разхода ми е повишен с около литър на сто и по-интересното е че колата ми не пуши както по-рано издимяваше като я настъпя да бяга от гоуфовете .. сега сякаш много по-малко пуши а гори повече?!?!? шах с пешката. (възможно е да ми гори повече само по "комп" т.е. да ми показва грешно)Какво е правил "майстора" не ми бе казано в подробности, на въпроса ми защо ми е сменил горивния филтър - бях изгонен от сервиза. Моя беше един такъв тъмно кафяв и голям а сега е малък и сребрист със бяла пластмасова капачка или де да знам кво отдолу.Разбрах че е проверявал зацепване на ремък (не вярвам, защото болтовете не са развивани) рабрах също че ми е свалял дюзите, мерил компресията ми - била "добре" а дюзите ми били старички но и те били "добре" .. мотора ми много "духал" през щеката за маслото ... освен че може да ми е сменил дюзите другото притеснително нещо ми е че е човъркал някакви клапанчета - почиствал ги е - клапанчета за обратно налягане? не знам какво е това - всичко написано съм го подочул от тук оттам .. тоз човек ми скапа колата и ми взе 50 лева. Много мислих и се отказах от омъщение, защото ми е под нивото да се занимавам с простотии. Мога да пусна жалба в полиция, мога да му пратя данъчни като свидетелствам че веднъж ми взе 660 лева без никакъв документ а втория път ми взе 50 лева и не знам колко части от колата ми.Почти съм фалирал, като си стъпя на краката ще отида в истински сервиз и се надявам да ми помогнат...Как мислите, какво по колата ми може да е не наред? В смисъл - загубата на мощност? Горивния? Но и във ниските обороти няма мощност .. вярно че във високите много по-осезаемо се чувства но по-рано при около 1100 об ако настъпя - събираше асфалта отзаде ... сега нищо не прави, дори и не се напъва - все едно не съм я настъпил докрай а само малко - компа обаче изписва разходи от около 20/100 ... ?!? ... черно отзад няма... вървеж няма.."майстора" ми каза че колата ми засмукала въздух, защото горивото ми било много малко ... наистина беше малко но не я карам за 1 ви път с малко гориво.. не знам ..дайте идеи къде да проверя, кои болтове да видя за да знам какво ми е човъркалМоля, помагайте че се видях в чудо ......Yellow_Flash_Colorz_PDT_32 Yellow_Flash_Colorz_PDT_32 Yellow_Flash_Colorz_PDT_32 Въпросния николайчо е за размазване, колеги от Търново, споделяйте на всички ваши познати и приятели, че въпрсония "майстор" не става дори с *уй да го сочиш ...
    Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

    #2
    Колега, много съжалявам за случилото се, но защо след като веднъж ти е взел парите и не е направил нищо си отишъл и 2-ри път при него. Единствения съвет който мога да ти дам след като прочетох това което си написал е да смениш майстора...Успех :D.
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

    Коментар


      #3
      Уффф Стойо, как да ти помогнем ?1. Свали кората на двг, виж дюзите, снимай ги ако трябва, на тях има номера от сорта на 0 2xx xxx xxx Виж ги тия номера, не вярвам да ти е сложил други дюз, ама .....2. диагностика .... тя ще ти каже компа друг ли е. Виж и на него какво пише, пак има подобен номер.3. Разкачи конектора на дебитомера и ЕГР и карай, да видиш дали има разлика, но правилния начин е с диагностика.Иди във Фиат сервиз, да закачат колата на екзаминър, ще дадеш 30лв, но поне ще ти кажат, какво и има.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Дествам. Фиат сервиз ще е то но съм пред фалит. tomsan само ако знаех на какво сядам - нямаше да се надяна така - в смисъл 1 вия път ми смени клапан високо налягане (по мои подозрения си е здрав моят, защото и със новия направи същата мизерия както със стария .. не може да се форсира, само бял пушек) отидох пак при него, защото според мен един пациент трябва да има 1 доктор - той си познава пациента история на заболяванията и така нататък .. не предполагах че е такова л@йно. А и при положение, че ми е взел една шапка пари - би трябвало да има поне доблестта да си свърши работата докрай .. така мислех че разсъждава ако иска да има повече пациенти.Както и да е. Скоро с един тукашен колега ще се пробваме да направим логове - само някой трябва да каже какво да запишем в тия логове - предполагам искано и постигнато налягания се разминават при мен в момента.. Отделно ще снимам всичко както каза emzo и .. Мина ми през ума да му подпаля сервиза но .. само се забавлявам на мисълта - никога няма да го направя ...
        Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

        Коментар


          #5
          Колега какви са тия клапани за обратно и високо налягане дето уж са ти сменяли Айде тоя дето му викаш клапан за високо налягане може да мине за регулатора на помпата ама знае ли се...Закачаш я на компа и всичко ще си каже.Не ми се вярва твоя "майстор" да ти е сменил дюзите или компа с друг.Просто е толкова некомпетентен че няма как да стане тая работа.Щом толкова се съмняваш записваш номерата на: помпата(ГНП-то),регулатора,дюзите,компа.Логни пъро горивото-налягане,количество,време за впръскване,тайминг.После виж какво става с дебитомера,ЕГР-то,налягане на турбината.Разбира се запиши грешките които е записала.Ще има със сигурност такива.Е такива неща.

          Коментар


            #6
            Ами клапан виско налягане е май клапан-регулатор за рейл системата .. ей това е за което ми взе 440 лв!!!! .. а това което той ми е чистил - клапанчета за обратна нафта? не знам нямам идея .. и аз се надявам да не ми е сменил никоя от дюзите. Дебитомера не е пипван с пръст. разгледах го обстойно и видях прахоляка който е натрупан от по-рано..Забравих да спомена че звукът от турбото ми е странно различен - не свири като турбина а стрърже неприятно .. по-рано беше песен да го чуя как надува .. сега ми се плаче - вероятно ще разбера ако ми го е сменил, страх ме е да легна да погледна болтовете. И има странно чукане ако я настъпя да се мъчи да върви .. като от клапан да е..не знам не знам .. колега спомена че ако прехвърли ангренажен зъб в закъснителна посока симптомите ще са такива?! Не знам предстои ми смяна на ангренаж и тогава ще разбера дайте идея де да ида в Търново? Отзиви за Фиат сервиз тук? Чувам много за Лъкистар Сервиз но колегата джак даниелс се е махнал от там както разбирам и не знам какво да правя... ?А тия дни ще се организирам за един лог.
            Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

            Коментар


              #7
              Колега,моите съболезнования! Твоя майстор много яко те пързаля и си играе с теб.Сега по темата за мощноста.Виж си актуатора на турбото.Има една гъбка до турбината.Тя управлява т.нар. геометрия(обдухването).Към нея отива едно маркуче по което трябва да има вакуум.Когато запалиш колата лостчето,което излиза от тази гъбка трябва да се предвижи в посока към гъбката(гъбката трябва да засмуче лостчето).Много е възможно дори да засмуква лостчето но да не е достатъчно.Опитай с една отверка да му помогнеш допълнително.Лостчето трябва да се вижда около 1,5 см от гъбката преди гайката която следва по дължината му.Така турбината ти е в нормално работещо положение.Провери дали не е откачил въпросният майстор някой от маркучите по които има вакуум след вакуум помпата или да не е счупил някой щуцер.Огледай и клапаните за вакуума към тротъл бодито и за управлението на турбото.Много е възможно колата ти да работи без турбина и затова да се държи така.А как е с дименето?
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                Стчупете му ръцете на тоя майстор че никога вече да не пипне кола.

                Коментар


                  #9
                  iakvvu написа:
                  Колега,моите съболезнования! Твоя майстор много яко те пързаля и си играе с теб.Сега по темата за мощноста.Виж си актуатора на турбото.Има една гъбка до турбината.Тя управлява т.нар. геометрия(обдухването).Към нея отива едно маркуче по което трябва да има вакуум.Когато запалиш колата лостчето,което излиза от тази гъбка трябва да се предвижи в посока към гъбката(гъбката трябва да засмуче лостчето).Много е възможно дори да засмуква лостчето но да не е достатъчно.Опитай с една отверка да му помогнеш допълнително.Лостчето трябва да се вижда около 1,5 см от гъбката преди гайката която следва по дължината му.Така турбината ти е в нормално работещо положение.Провери дали не е откачил въпросният майстор някой от маркучите по които има вакуум след вакуум помпата или да не е счупил някой щуцер.Огледай и клапаните за вакуума към тротъл бодито и за управлението на турбото.Много е възможно колата ти да работи без турбина и затова да се държи така.А как е с дименето?
                  Странно че го казваш .. не разбирам от новите дизели грам. Признавам си. ако е карбуратор чукче наковалня - нямам грижа. За пръв път се докосвам до дизела и случих на комон-рейл система.Не разбирам но съм си виждал двигателя, и ако някой разбута тва онва ми е интересно кво става и така .. ся за филтъра съм 100% убеден.Странно че го казваш за турбото защото (утре ше кача снимки) някакво черно маркуче разглеждах вчера там около това клапанче за което говориш, но аджаба като нямам идея кое какво е ...!?? та тва маркуче не помня да съм го виждал да се мандахерца както е в момента. от де идва не видях но слиза надолу към или около дебитомера респективно възд. филтър .. само казвам че ми направи впечатление това нещо защото по рано не ми е правило впечатление..Силно се надявам не николайчо а някой от търтеите в сервизчето му да ми е свил филтъра - така оставам с мойте си нозли...Впрочем, колега iakvvu звука на турбото ми е коренно различен, възможно ли е да е това? (разхода ми е с кило нагоре но не пуши) при палене издимява бяло, пали срвнително лесно ... понякога пали от четвърт но мощност няма .. днес за сефте видях компа да ми покаже моментен разход 25 на сто .. Утре ше снимам и ще търся, колега много бира ако успея да си върна старото вървене .. Пример: карам извънградско на 5та с около 90-100 и съм си свикнал, като примерен бакшиш да се оглеждам отпред, отзад отстрани отгоре птици, кучета таралежи а, бе всичко квото може да ти махне .. това е кофти навик но много помага при шофирне - та забелязвам нервен шофер на гоуф. явно бе около 90-та коня защото му е мноо трудно да ме изпревари. Но на място където пътя позволяваше - две ленти за една посока с преграда между мен и насрещното оня се реши, ляв мигач и газ... като се изравни с мен и аз нафта. резултат: за няма и 4-5 сек аз вече бях 2 коли напред. пътя като магистрала, опасност нулева аз просто се кефех на колата си .. после върнах нафтата и оня вече набрал около 110-120 ме мина но аз си търсех икономика - тогава ми направи разход 4,5 на 100 което е .. разкошсега съм около 7. И пред фалит. Но дните на отчаяние минаха - ше си наглася колицата но преполагам няма да ми е толкова лесно. Търся си читав доктор.
                  Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                  Коментар


                    #10
                    Колега, ако искаш мога да довтасам с лаптопчето и да я закачим тая колца, пък и да видим тоя геi какво е бутал отпреде. Всеки ден съм в Търново.

                    Коментар


                      #11
                      r искрено съжалявам, че си случил на калпав майстор, амман от мушенници в таз страна, както и от крадци със скъпи коли... Виж колегата предлага помощ, срещай се с него и докато събираш пари за ремонт, ще станат ясни грешките от компа и ще си намериш друг майстор, съветвам те да потърсиш човек, който прави предимно дизел системи и има отзиви за него от трети лица, че виж какво си си докарал с тоз маймун, мръсен...
                      FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                      Коментар


                        #12
                        Да ThE_PuNiSHeR навит съм пусни ми тел си на лични, но оня изтри всякакви грешки. Ако от тогава до сега е натрувала - дано се ориентираме. А за сервиза - двоумя се между Фиат сервиз и ЛъкиСтар .. не знам другаде къде, предполагам в оторизирания на Фиат би трябвало да имат пълна подготовка за такива автомобили.
                        Прикачени файлове
                        Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                        Коментар


                          #13
                          http://eauto.bg/index.php?m=71&lang=...0353&f=2475624 моя горивен филтър беше такъв на външен вид де .. не съм гледал никога каква марка е .. възможно ли е заради по смотания или задръстен горивен филтър да няма мощност? Не би ли следвало да няма само във високите обороти защото там би следвало да се иска повече гориво?Макар че този който ми е сложил става за мойя JDT http://www.meat-doria.com/oem_meat/068127177А да се @vа у главата .. ми те нозлите ми имат един и същи надпис сите ..
                          Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                          Коментар


                            #14
                            Дюзите са правилни, ЕКУто е за Стило 115, странен му е номера ама те на комбитата слагат други ЕКУта.Филтъра ти е различен. Сложи си Clean примерно (18-20лв.)п.с. отдолу на филтъра има пробка за вода, на нея резба се навива датчика, а на него се закача висящия куплунг от 2рата снимка.Та пипни тоя филтър ако го няма датчика, ходи си го искай от ония бунак.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              Дюзите са правилни, ЕКУто е за Стило 115, странен му е номера ама те на комбитата слагат други ЕКУта.Филтъра ти е различен. Сложи си Clean примерно (18-20лв.)
                              О-о-о-ооооох.... Как ми олекна ..... смяташ ли че тва дето не ще да върви е от смотания филтър?Не би ли следвало само на високите обороти да няма ряз .. тя и на ниските е като удушена?А-а-а?! Къф датчик? .. Първото ми ходене при тоя "майстор" и тогава се намери тая жица дето няма къде да се включи. и тогава си беше чистичка все едно токущо е изключена .. ама за какво е не знам...Аха. Ясно. Това значи че 1-вия път ми е тафил този датчик. А..При тва лайно ще се върна само с двама яки момци и тогава ще ни пишат по вестниците .. той се възползва от незнанието ми и ме сапунисва .. гати човека гнусен
                              Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                              Коментар

                              Working...
                              X