Здравейте колеги, имам нужда от съвет. Турбото ми има радиален луфт около 1 мм на оста. Като компресорната перка има съвсем леки следи от наранявания по края и когато я напъна на ръка със завъртане усещам, че упира леко в корпуса. Проблеми със загуба на масло нямам! Причина за сваляне на турбината беше, че почна да прави максимално налягане 0.4 бар-а. Пътищата от турбината до колектора са здрави, както и интерколера. ЕГР клапана работи коректно. В момента се чудя дали да давам турбината за ремонт или да купувам втора ръка? Всякакви съвети са добре дошли, колата е Браво, мерси предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Turbo JTD105
Collapse
X
-
marinavtom написа:ако не се разбереш с колегата и аз имам една GT1749V сер.номер46786078FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар