пиша това изхождаики от опита който имам и защото човек се учи цял живот.1во;тече авансатора,силикон,поксипол и темподобни не стават!---с помоща на малка овертка,предварително заточена като бръснач,под ъгъл такъв че да навлезе м-ду тапата на авансатора и закомпресовката му се отваря много внимателно и ТЪРПЕЛИВО без да се наруши цялостта на закомпресовката!!!!!!обърнете го на долу и с почукване в твърд предмет (менгеме) тапата излиза (ТЪРПЕНИЕ),почиствате иглата,сменяте О пръстена САМО ТОЗИ ПОД БУБИНАТА, този на тапата не потича тъй като там налягането е мн.малко.ЗА ЗАТВАРЯНЕТО:намажете горния О пръстен с грес(ЗАДЪЛЖИТЕЛНО)тъй като е много крехък и се къса.с въртеливо движение поставете капачето в намотката след което,поставете иглата,пружината и капачето.тук вече е добре да потърсите помощ от приятел,по-лесно е.ако имате менгеме стиснете клапана вертикално за гайката.нека приятелят ВИ да натиска капака на клапана,а вие с помоща на малък чук наклепайте закомпресовката(изтегляйте материала)бъдете сигурни в диаметъра и дебелината на О пръстена в противен случай при затварянето се раздува и блокира иглата!!!!!!ако спазвате указанието ще спестите много средства и ще се радвате на дълъг живот на вече рециклирания ВИ авансатор.2ро;въздух в с-мата--елементарно:свалете филтъра с корпуса,намерете тъбичка(около 3-4 см.)не съм сигурен за диаметъра и я набийте в корпуса на филтъра,така че като се монтира ф-ра самата да се потапя 2-3см. в него. така ако има въздух от резервоара до ф-ра въздуха е отгоре а ВАШАТА тръбичка е потопена в нафта и не позволява да засмуче въздух.3то; поти ВИ се челното стъкло при студено-влажно време; възможен проблем е разлепено стъкло,ако не свалете плафона(за тези с шибидах и мотора за тавана).свалете антената,намажете със силикон и монтирайте обратно,не пркалявайте за да не бършете силикона от тавана.и споделяите ВАШИТЕ мнения не бъдете егоисти!!!!!!!!!!!!! има и още;за стъклата,как да си направим интериора да свети в червено и още много др.питайте и ще ВИ бъде отговорено, ако споделяте и ВИЕ :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
тд 100 чести проблеми и решенията им
Collapse
X
-
А вместо червено не може ли да свети бяло , и ако може кажи как , защото на мен червено ми се струва , че ще стане много тъмно , а ми се иска като отворя вратата или си светна плафона да свети така , че да мога да видя нещо!?Fiat Marea Weekend
HLX 1,9 TD 100
1999
Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.
Коментар
-
за таблото може да го направиш в какъвто цвят искаш,сваляш го разглобяваш го НО В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ВАДИШ СТЕЛКИТЕ.сложно е за обяснение но не го прави,вземи водна шкурка 2000 и изтрий плаката на циферблата отзад и слагаш какъвто искаш цвят крушки. а за тези отдушници на колегата не знам какви са
Коментар
-
Специално за стъклата,аз карам винаги на пуснат външен въздох на парното,а кохато има много хора в колата просто усилвам силата на духане зада влиза по-голямо количество свеж въздух.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Неправилен аванс на мотора. Причини може да са:- повреден авансатор- повредена дюза на първи цилиндър (умна дюза)- повреден датчик за положението на колянов вал (TDC)Авансатора може да се тества с Виза или FiatECUScanУмната дюза и TDC ако са тотално повредени излизат на диагностика, ако просто дават грешни стойности или прекъсват за момент се диагностицират с осцилоскоп или проба/грешка
Коментар
-
Това за авансатора не ми се струва надежно. Разглобил съм доста от тях. Без сигурно затваряне и определен натиск, не става нищо. После и дебелината на оригиналния уплътнител е важна. Без това правило, по добре си купи нов. Дори и с десета, се нарушава работата на иглата. Грешно е да се мисли, че клапана само затваря и отваря. Иглата работи с няколко стотни до десети растояние, от напълно затворено положение. Тествал съм много клапани, с различен от оригиналния р-р уплътнители и на всичките има промяна в характеристиката. Тоест аванса при различни обороти не е същия с тия на нов и оригинален клапан. Има си друг начин да се замери и фиксира. Освен това е много важен и уплтнителя между двата отвора. С уплътнители различни от тези на Лукас, авансатора не работи нормално.П.П. Горния пръстен също протича.Fiat Marea TD100
Коментар
-
тоя номер с тръбичката във филтъра не върши работа пробвал съм го.Ако към филтъра ти постъпва непрекъснато въздух въздушната възглавница в един момент стига и до тръбичката и пак същата работа.Стоя проблем се боря вече година.И стигам до извода че някой ми е разменил входа и изхода на филтъра.когато нафтата се засмуква от най горната точка на филтъра тогава дори да има ситни мехурчета те минават и не тормозят колата.Не се образува въздушна възглавница.Дори да не са ми разменени аз ще ги разменя.Сега съм с временен филтър монтиран вертикално и номера става.Между другото хайде някой да снима как се връзва оригинално филтъра и да го качи.Много ще съм благодарен.
Коментар
-
javor68 написа:много благодаря за снимката при мене беше така но смятам да го обърна защото иначе винаги се образува възд възглавница въпреки че горивопровода ми е цял маркуч без никакви снадки.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Здравейте, Някой би ли ми казал как се регулира турбото да надува както трябва на мареа 1.9 ТД 100? Ще свалям радиатори да почистя и да премахна тръбата на ЕГР клапана която излиза от турбото. Не ми надува турбото както трябва и тъкмо и него да видя да му раздвижа лоста на клапана който го разтоварва. Мисля че незатваря както трябва и маркуча не се надървя подобаващо. Както върви колата и изведнъж олеква и започва да тегли като 150 коня кола. Подхвърлиха да си видя точно този лост. Помпата е ходила на доктор и всичко е ново по нея. Менбраната която дава допълнителната порция на2000 оборота е здрава.Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар