Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

тд 100 чести проблеми и решенията им

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    тд 100 чести проблеми и решенията им

    пиша това изхождаики от опита който имам и защото човек се учи цял живот.1во;тече авансатора,силикон,поксипол и темподобни не стават!---с помоща на малка овертка,предварително заточена като бръснач,под ъгъл такъв че да навлезе м-ду тапата на авансатора и закомпресовката му се отваря много внимателно и ТЪРПЕЛИВО без да се наруши цялостта на закомпресовката!!!!!!обърнете го на долу и с почукване в твърд предмет (менгеме) тапата излиза (ТЪРПЕНИЕ),почиствате иглата,сменяте О пръстена САМО ТОЗИ ПОД БУБИНАТА, този на тапата не потича тъй като там налягането е мн.малко.ЗА ЗАТВАРЯНЕТО:намажете горния О пръстен с грес(ЗАДЪЛЖИТЕЛНО)тъй като е много крехък и се къса.с въртеливо движение поставете капачето в намотката след което,поставете иглата,пружината и капачето.тук вече е добре да потърсите помощ от приятел,по-лесно е.ако имате менгеме стиснете клапана вертикално за гайката.нека приятелят ВИ да натиска капака на клапана,а вие с помоща на малък чук наклепайте закомпресовката(изтегляйте материала)бъдете сигурни в диаметъра и дебелината на О пръстена в противен случай при затварянето се раздува и блокира иглата!!!!!!ако спазвате указанието ще спестите много средства и ще се радвате на дълъг живот на вече рециклирания ВИ авансатор.2ро;въздух в с-мата--елементарно:свалете филтъра с корпуса,намерете тъбичка(около 3-4 см.)не съм сигурен за диаметъра и я набийте в корпуса на филтъра,така че като се монтира ф-ра самата да се потапя 2-3см. в него. така ако има въздух от резервоара до ф-ра въздуха е отгоре а ВАШАТА тръбичка е потопена в нафта и не позволява да засмуче въздух.3то; поти ВИ се челното стъкло при студено-влажно време; възможен проблем е разлепено стъкло,ако не свалете плафона(за тези с шибидах и мотора за тавана).свалете антената,намажете със силикон и монтирайте обратно,не пркалявайте за да не бършете силикона от тавана.и споделяите ВАШИТЕ мнения не бъдете егоисти!!!!!!!!!!!!! има и още;за стъклата,как да си направим интериора да свети в червено и още много др.питайте и ще ВИ бъде отговорено, ако споделяте и ВИЕ :D

    #2
    Стъклата се потят, сменен филтър купе, клапата е отворена /изкъртена/. Как да позная че ми е разлепено стъклото и антената?
    Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
    харчи: DOSTA

    Коментар


      #3
      аз като погледна стъклото отвънка по краищата където е черно се вижда точно като разлепено или го натисни отвътре леко

      Коментар


        #4
        А вместо червено не може ли да свети бяло , и ако може кажи как , защото на мен червено ми се струва , че ще стане много тъмно , а ми се иска като отворя вратата или си светна плафона да свети така , че да мога да видя нещо!?
        Fiat Marea Weekend
        HLX 1,9 TD 100
        1999

        Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

        Коментар


          #5
          Нямам такова петънце по стъклото. Течност не се губи но се поти. Казаха ми че отдушниците са запушени ама не съм ги отварял
          Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
          харчи: DOSTA

          Коментар


            #6
            за таблото може да го направиш в какъвто цвят искаш,сваляш го разглобяваш го НО В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ВАДИШ СТЕЛКИТЕ.сложно е за обяснение но не го прави,вземи водна шкурка 2000 и изтрий плаката на циферблата отзад и слагаш какъвто искаш цвят крушки. а за тези отдушници на колегата не знам какви са

            Коментар


              #7
              Специално за стъклата,аз карам винаги на пуснат външен въздох на парното,а кохато има много хора в колата просто усилвам силата на духане зада влиза по-голямо количество свеж въздух.
              Fiat Punto`04 1.2 60hp.
              Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
              ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

              Коментар


                #8
                Неправилен аванс на мотора. Причини може да са:- повреден авансатор- повредена дюза на първи цилиндър (умна дюза)- повреден датчик за положението на колянов вал (TDC)Авансатора може да се тества с Виза или FiatECUScanУмната дюза и TDC ако са тотално повредени излизат на диагностика, ако просто дават грешни стойности или прекъсват за момент се диагностицират с осцилоскоп или проба/грешка

                Коментар


                  #9
                  Трудно палене, особено сутрин, придружено с кълбета бял пушек. Причини:- въздух в системата- неправилен аванс- подгревни свещи- ниска компресия (повечето пъти не става изведнъж)

                  Коментар


                    #10
                    Това за авансатора не ми се струва надежно. Разглобил съм доста от тях. Без сигурно затваряне и определен натиск, не става нищо. После и дебелината на оригиналния уплътнител е важна. Без това правило, по добре си купи нов. Дори и с десета, се нарушава работата на иглата. Грешно е да се мисли, че клапана само затваря и отваря. Иглата работи с няколко стотни до десети растояние, от напълно затворено положение. Тествал съм много клапани, с различен от оригиналния р-р уплътнители и на всичките има промяна в характеристиката. Тоест аванса при различни обороти не е същия с тия на нов и оригинален клапан. Има си друг начин да се замери и фиксира. Освен това е много важен и уплтнителя между двата отвора. С уплътнители различни от тези на Лукас, авансатора не работи нормално.П.П. Горния пръстен също протича.
                    Fiat Marea TD100

                    Коментар


                      #11
                      тоя номер с тръбичката във филтъра не върши работа пробвал съм го.Ако към филтъра ти постъпва непрекъснато въздух въздушната възглавница в един момент стига и до тръбичката и пак същата работа.Стоя проблем се боря вече година.И стигам до извода че някой ми е разменил входа и изхода на филтъра.когато нафтата се засмуква от най горната точка на филтъра тогава дори да има ситни мехурчета те минават и не тормозят колата.Не се образува въздушна възглавница.Дори да не са ми разменени аз ще ги разменя.Сега съм с временен филтър монтиран вертикално и номера става.Между другото хайде някой да снима как се връзва оригинално филтъра и да го качи.Много ще съм благодарен.

                      Коментар


                        #12
                        javor68 написа:
                        Между другото хайде някой да снима как се връзва оригинално филтъра и да го качи.Много ще съм благодарен.
                        Прикачени файлове
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          много благодаря за снимката при мене беше така но смятам да го обърна защото иначе винаги се образува възд възглавница въпреки че горивопровода ми е цял маркуч без никакви снадки.

                          Коментар


                            #14
                            javor68 написа:
                            много благодаря за снимката при мене беше така но смятам да го обърна защото иначе винаги се образува възд възглавница въпреки че горивопровода ми е цял маркуч без никакви снадки.
                            Ще сгрешиш. Въздушна възглавница пак ще се получи, но освен това губиш и част от свойствата на филтъра и ще си довлечеш други главоболия. Въздух се събира, защото като зареждаш, силната струя от пистолета на бензиноколонката леко ти "газира" нафтата, а ти неможе да висиш на колонката 5 -10 мин и да чакаш мехурчетата въздух да излязат. Точно тоя въздух се събира там, и хората са ти направили пробка (малкото болтче за ключе 10 ) за да обезвъздушаваш периодично.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              Здравейте, Някой би ли ми казал как се регулира турбото да надува както трябва на мареа 1.9 ТД 100? Ще свалям радиатори да почистя и да премахна тръбата на ЕГР клапана която излиза от турбото. Не ми надува турбото както трябва и тъкмо и него да видя да му раздвижа лоста на клапана който го разтоварва. Мисля че незатваря както трябва и маркуча не се надървя подобаващо. Както върви колата и изведнъж олеква и започва да тегли като 150 коня кола. Подхвърлиха да си видя точно този лост. Помпата е ходила на доктор и всичко е ново по нея. Менбраната която дава допълнителната порция на2000 оборота е здрава.
                              Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                              харчи: DOSTA

                              Коментар

                              Working...
                              X