колата я купих нов внос сас прилопали лагери днеска я направих и като я покарах се разочаровах много хич неи се варви апак пуши черно  но не много даже според мен е нормално малко да испушва иначе пали сас чукането мотора работи като часовник някои знаели от какво може да е това
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
брава тд 100 проблем сас варвенето
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 сигурен ли си че ангренажа е зацепен както трябва?значи под термостата на ск.кутия има отвор и пише 0,5,10 градуса,трябва да е 0гр.разпределителния вал на белег,разхлабваш трите болта на помпата има отвор 6мм. за щифт( макар че и там има белег).всичко това става на вече опънат ремък,докарваш валовете на белези и стягаш помпата,ДА НЕ ЗАБРАВИШ ДА МАХНЕШ ЩИФТА. и всичко ще е наред. не се притеснявай колата е супер със здраве да си я караш и безаварийно.погледни в АУТОДАТА за помпата,за кол.вал дават специален инструмент.
 
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колега, добре го казваш маховик 0 гр, разп.вал на белег нали те са 2 бр зависи от кой до кой номер е мотора,продължаваме колело на помпа на белег щифта във отвора и точно там имаме 3 болта във продълговати канали за регулиране предварение--закъснение моята работи най добре във предварение, тоест завъртяна ост в посока хода на ремъка, но не до края на каналите,мисля че на колегата там му е проблема,че има закъснение.marinavtom написа:сигурен ли си че ангренажа е зацепен както трябва?значи под термостата на ск.кутия има отвор и пише 0,5,10 градуса,трябва да е 0гр.разпределителния вал на белег,разхлабваш трите болта на помпата има отвор 6мм. за щифт( макар че и там има белег).всичко това става на вече опънат ремък,докарваш валовете на белези и стягаш помпата,ДА НЕ ЗАБРАВИШ ДА МАХНЕШ ЩИФТА. и всичко ще е наред. не се притеснявай колата е супер със здраве да си я караш и безаварийно.погледни в АУТОДАТА за помпата,за кол.вал дават специален инструмент. Човекът е човек когато е на път. Човекът е човек когато е на път.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Не бързай да се отказваш, провери си вуздушните пътища, горивните цедка клапани накруша, филтър, въздух, компресия, луфта на клапаните, турбото инай вече маркучите след него и кулера за пробиви, УСПЕХivan gt написа:колега вартиах я и на закаснение и на предварениа колата много невави гледах от друг такъв мотор ремака е добре това се исклучва като вариант мисля вечв да я пускам за продване и да се отказвам от марката фиат обиколих всичките сервизи вав габрово никои неможе да го закачи за диагностика Човекът е човек когато е на път. Човекът е човек когато е на път.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Той колегата ми писа на лични и твърди че всичко по колата е наред но тя не върви като турбо мотор.Има съмнения че става въпрос за проблем в ГНП-то.Лошото е че трудно се доверявам и трудно приемам за чиста монета неща казани(свършени) от друг.Това си е професионално изкривяване но е подплатано и с много загубено време в търсене на проблема не където трябва и вината е че съм се доверявал за нещо свършено от друг.На въпроса ако става въпрос за ГНП-то,тук съм във свои води,и зада разбера какво става ми трябва тази помпа да я кача на стенда.От тук на сетне си е моя работа какво как и колко.Друго на този етап просто няма какво да кажа.Поздрави!!!
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 поздрави и от мен колега,моита помпа съм я сменял и пак нещо не върви както трабва.имам съмнения за турбото,защото е с променлива геометрия(сменяно е)има си баипас-всичко,обаче като вдигна налягането до 1бар,колата спира?? вероятно защото геометрията се "затваря" и не може да изкарва изгорелите газове(мотора се усеща че се тормози). и обратно като намаля налягането колата върви по добре<обаче налягането при 3000 об. е около 0,5до 0,7 което ми се струва твърде малко.може и да не е така,защото понякога колата си върви нормално налягането отива до 1,0-1,2 и е самолет.ОБАЧЕ турбината иска изгорели газове а газовете са гориво,значи може и помпата да е?????????? Колега би ли бил така добър да ме просветлиш малко.само да добавя че егр не е затапен и колата харчи повечко.
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар