Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

брава тд 100 проблем сас варвенето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    брава тд 100 проблем сас варвенето

    колата я купих нов внос сас прилопали лагери днеска я направих и като я покарах се разочаровах много хич неи се варви апак пуши черно но не много даже според мен е нормално малко да испушва иначе пали сас чукането мотора работи като часовник някои знаели от какво може да е това

    #2
    сигурен ли си че ангренажа е зацепен както трябва?значи под термостата на ск.кутия има отвор и пише 0,5,10 градуса,трябва да е 0гр.разпределителния вал на белег,разхлабваш трите болта на помпата има отвор 6мм. за щифт( макар че и там има белег).всичко това става на вече опънат ремък,докарваш валовете на белези и стягаш помпата,ДА НЕ ЗАБРАВИШ ДА МАХНЕШ ЩИФТА. и всичко ще е наред. не се притеснявай колата е супер със здраве да си я караш и безаварийно.погледни в АУТОДАТА за помпата,за кол.вал дават специален инструмент.

    Коментар


      #3
      Re: брава тд 100 проблем сас варвенето

      колеги помогнете на никои ли не му се е случвало такова нешто колата е зацепена както трябва дебитомера работи незнам какво друго може да е неоткъсва да варви

      Коментар


        #4
        marinavtom написа:
        сигурен ли си че ангренажа е зацепен както трябва?значи под термостата на ск.кутия има отвор и пише 0,5,10 градуса,трябва да е 0гр.разпределителния вал на белег,разхлабваш трите болта на помпата има отвор 6мм. за щифт( макар че и там има белег).всичко това става на вече опънат ремък,докарваш валовете на белези и стягаш помпата,ДА НЕ ЗАБРАВИШ ДА МАХНЕШ ЩИФТА. и всичко ще е наред. не се притеснявай колата е супер със здраве да си я караш и безаварийно.погледни в АУТОДАТА за помпата,за кол.вал дават специален инструмент.
        Колега, добре го казваш маховик 0 гр, разп.вал на белег нали те са 2 бр зависи от кой до кой номер е мотора,продължаваме колело на помпа на белег щифта във отвора и точно там имаме 3 болта във продълговати канали за регулиране предварение--закъснение моята работи най добре във предварение, тоест завъртяна ост в посока хода на ремъка, но не до края на каналите,мисля че на колегата там му е проблема,че има закъснение.
        Човекът е човек когато е на път.

        Коментар


          #5
          колега вартиах я и на закаснение и на предварениа колата много невави гледах от друг такъв мотор ремака е добре това се исклучва като вариант мисля вечв да я пускам за продване и да се отказвам от марката фиат обиколих всичките сервизи вав габрово никои неможе да го закачи за диагностика

          Коментар


            #6
            ivan gt написа:
            колега вартиах я и на закаснение и на предварениа колата много невави гледах от друг такъв мотор ремака е добре това се исклучва като вариант мисля вечв да я пускам за продване и да се отказвам от марката фиат обиколих всичките сервизи вав габрово никои неможе да го закачи за диагностика
            Не бързай да се отказваш, провери си вуздушните пътища, горивните цедка клапани накруша, филтър, въздух, компресия, луфта на клапаните, турбото инай вече маркучите след него и кулера за пробиви, УСПЕХ
            Човекът е човек когато е на път.

            Коментар


              #7
              Вадиш маркуча който тръгва от всмукателните колектори към задната част на помпата ,духаш/смучеш и ако духа /смуче значи е скъсана мембраната на турбокоректора а той нафта не пусне ли вървене не чакай.

              Коментар


                #8
                Ако искаш да не пиша тук може и на лични.Няма ТД100 дето не е тръгнало както трябва,но за целта трябва да знам някои неща да не те подвеждам.

                Коментар


                  #9
                  КОЛЕГИ ПИШЕТЕ СИ ТУК,ЗА ДА МОЖЕ И НИЕ ДА НАУЧИМ НЕЩО.МОЛЯ.

                  Коментар


                    #10
                    Той колегата ми писа на лични и твърди че всичко по колата е наред но тя не върви като турбо мотор.Има съмнения че става въпрос за проблем в ГНП-то.Лошото е че трудно се доверявам и трудно приемам за чиста монета неща казани(свършени) от друг.Това си е професионално изкривяване но е подплатано и с много загубено време в търсене на проблема не където трябва и вината е че съм се доверявал за нещо свършено от друг.На въпроса ако става въпрос за ГНП-то,тук съм във свои води,и зада разбера какво става ми трябва тази помпа да я кача на стенда.От тук на сетне си е моя работа какво как и колко.Друго на този етап просто няма какво да кажа.Поздрави!!!

                    Коментар


                      #11
                      поздрави и от мен колега,моита помпа съм я сменял и пак нещо не върви както трабва.имам съмнения за турбото,защото е с променлива геометрия(сменяно е)има си баипас-всичко,обаче като вдигна налягането до 1бар,колата спира?? вероятно защото геометрията се "затваря" и не може да изкарва изгорелите газове(мотора се усеща че се тормози). и обратно като намаля налягането колата върви по добре<обаче налягането при 3000 об. е около 0,5до 0,7 което ми се струва твърде малко.може и да не е така,защото понякога колата си върви нормално налягането отива до 1,0-1,2 и е самолет.ОБАЧЕ турбината иска изгорели газове а газовете са гориво,значи може и помпата да е?????????? Колега би ли бил така добър да ме просветлиш малко.само да добавя че егр не е затапен и колата харчи повечко.

                      Коментар

                      Working...
                      X