колата я купих нов внос сас прилопали лагери днеска я направих и като я покарах се разочаровах много хич неи се варви апак пуши черно но не много даже според мен е нормално малко да испушва иначе пали сас чукането мотора работи като часовник някои знаели от какво може да е това
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
брава тд 100 проблем сас варвенето
Collapse
X
-
сигурен ли си че ангренажа е зацепен както трябва?значи под термостата на ск.кутия има отвор и пише 0,5,10 градуса,трябва да е 0гр.разпределителния вал на белег,разхлабваш трите болта на помпата има отвор 6мм. за щифт( макар че и там има белег).всичко това става на вече опънат ремък,докарваш валовете на белези и стягаш помпата,ДА НЕ ЗАБРАВИШ ДА МАХНЕШ ЩИФТА. и всичко ще е наред. не се притеснявай колата е супер със здраве да си я караш и безаварийно.погледни в АУТОДАТА за помпата,за кол.вал дават специален инструмент.
-
marinavtom написа:сигурен ли си че ангренажа е зацепен както трябва?значи под термостата на ск.кутия има отвор и пише 0,5,10 градуса,трябва да е 0гр.разпределителния вал на белег,разхлабваш трите болта на помпата има отвор 6мм. за щифт( макар че и там има белег).всичко това става на вече опънат ремък,докарваш валовете на белези и стягаш помпата,ДА НЕ ЗАБРАВИШ ДА МАХНЕШ ЩИФТА. и всичко ще е наред. не се притеснявай колата е супер със здраве да си я караш и безаварийно.погледни в АУТОДАТА за помпата,за кол.вал дават специален инструмент.Човекът е човек когато е на път.
Коментар
-
ivan gt написа:колега вартиах я и на закаснение и на предварениа колата много невави гледах от друг такъв мотор ремака е добре това се исклучва като вариант мисля вечв да я пускам за продване и да се отказвам от марката фиат обиколих всичките сервизи вав габрово никои неможе да го закачи за диагностикаЧовекът е човек когато е на път.
Коментар
-
Той колегата ми писа на лични и твърди че всичко по колата е наред но тя не върви като турбо мотор.Има съмнения че става въпрос за проблем в ГНП-то.Лошото е че трудно се доверявам и трудно приемам за чиста монета неща казани(свършени) от друг.Това си е професионално изкривяване но е подплатано и с много загубено време в търсене на проблема не където трябва и вината е че съм се доверявал за нещо свършено от друг.На въпроса ако става въпрос за ГНП-то,тук съм във свои води,и зада разбера какво става ми трябва тази помпа да я кача на стенда.От тук на сетне си е моя работа какво как и колко.Друго на този етап просто няма какво да кажа.Поздрави!!!
Коментар
-
поздрави и от мен колега,моита помпа съм я сменял и пак нещо не върви както трабва.имам съмнения за турбото,защото е с променлива геометрия(сменяно е)има си баипас-всичко,обаче като вдигна налягането до 1бар,колата спира?? вероятно защото геометрията се "затваря" и не може да изкарва изгорелите газове(мотора се усеща че се тормози). и обратно като намаля налягането колата върви по добре<обаче налягането при 3000 об. е около 0,5до 0,7 което ми се струва твърде малко.може и да не е така,защото понякога колата си върви нормално налягането отива до 1,0-1,2 и е самолет.ОБАЧЕ турбината иска изгорели газове а газовете са гориво,значи може и помпата да е?????????? Колега би ли бил така добър да ме просветлиш малко.само да добавя че егр не е затапен и колата харчи повечко.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар