След дълго непалене поради ремонт на ламарините, днес се опитах да запаля колата - Брава ,ТД100, Това всъщност е втори опит- преди 3 дни се мъчих, но акумулатора капна при второто въртене... Та днес, с нов, пресно зареден аку, напомпана нафта с помпичката, сложих ключа в гнездото му, но вместо реотанче, на таблото светна знака ключ+надпис CODE. Ключът си е оригиналният и предишния път си работеше съвсем нормално! Някой имал ли е този проблем? Как се решава? Yellow_Flash_Colorz_PDT_33
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светва знак ключ и надпис CODE при опит за запалване- TD100
Collapse
X
-
Поне за мен няма нищо сложно във свалянето на помпата,става за около 40-50 минити,нека да е час без бързане.Казвам го поради две причини.Ако свети "коде" на таблото ,значи няма да запали,освен ако не се премахне имобилайзера.На тези помпи се премахва успешно без ядове,и ако всичко си е в оригиналния вид без демонтаж на помпата няма как да стане!
Коментар
-
Първо да си провери бушона от 15 ампера,който е в жабката - ако е изгорял симптомите са тези.Аз така преди време държах колата два дена на един тротоар,докато разбера,че е от този бушон.Като разбрах / с безкористната и навременна помощ на Юли от форума,за което отново му благодаря!!!/ за 5 минути го смених и сякаш нищо не е било. :DФиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
Ivo55 написа:Благодаря ви за насоките! Сега съм на работа, но след това почвам от проклетите скрити бушони, за които даже не подозирах, че ги има!!!Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
Ivo55 написа:ЛОШООО! Няма бушони зад капака в жабката - виждат се само 2 жълти кутийки, като релета, но не могат да се извадят. Но с фенерче в 23.30 - толкоз!Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
БЛАГОДАРЯ ти, Ivanniк!!! Махнах цялата жабка и видях бушоните - в дясната страна са и без демонтаж на жабката няма стигане! Смених ги - действително там е била причината, защодо лампата за КОД веднага угасна и светна реотанчето. Но пак не запали - вероятно се е нарушила центровката на запалването и сега ще търся упътване за центровката /белези на шайби и т.н.т./
Коментар
-
аз имах съшщия проблем при един майстор при ремонт на ГНП после след като я сглобиха 9 дена не можаха да я запалят,какво ли не правеха кой ли не викаха и не иска.Най накрая пуснаха един кабел от акумолатора до някакво реле и сега си карам 2 госини така.Мога да погледна точно къде отива другия край ако искаш.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар