Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

скъсан агренажен ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    скъсан агренажен ремък

    значи колата е пунто 1.9jtd,2000год.с скъсан агренажен ремък.имат ли няква защита тия мотори или???

    #2
    за съжаление не.

    Коментар


      #3
      тогава е ясно че ще има криви клапани,ами възможно да има и криви биели?

      Коментар


        #4
        Най-вероятно пораженията са само по гавата ... обаче едва ли са само клапани ... Нищо не ти пречи да свалиш капака на главата ...
        Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

        Коментар


          #5
          Пораженията може да са навсякъде, включително и по буталата и още надолу. Трябва си разглобяване на всичко и оглед.

          Коментар


            #6
            Колега, на колко хиляди километра ти е бил ремъка.

            Коментар


              #7
              draje написа:
              тогава е ясно че ще има криви клапани,ами възможно да има и криви биели?
              Зависи в кой момент се е скъсал, както и дали са правени опити за заплаване, напр. бутане, теглене.. Главата трябва да се свали.
              Fiat Marea 1.8i 16V
              Fiat Tipo 1.4i 8V
              Fiat Punto 1.6i 8V
              www.italauto-bg.net/forum/

              Коментар


                #8
                veskoo написа:
                Колега, на колко хиляди километра ти е бил ремъка.
                На колко е бил не е чак толкова важно.По-важно е кой го е поставял,какви инструменти е използвал и до каква степен го е омазал с масло от мазните си ръце.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  колега дизела прави по 30 атм. налягане в цилиндъра,така че не се впускай в някви страшни филми за криви биели.единствения враг на дизела и бензина разбира се е водата защото няма толкова голямо сгъстяване и прави хидравличен удар върху биелите.като свалиш главата(неизбежно е)прежърти мотора така че всяко бутало да е в горна мъртва точка,с помоща на шублер ще измериш колко се подава всяко бутало от блока.около 0,5 до 1,0 мм. ако всички са така значи поражения на-долу няма бъди сигурен.

                  Коментар


                    #10
                    тая кола не е моя,предлагат ми я на 500 евро и е в много добро състояние.и се чудя да я вземам ли.

                    Коментар


                      #11
                      marinavtom написа:
                      ако всички са така значи поражения на-долу няма бъди сигурен.
                      А кой ще му гарантира, че буталата не са счупени в леглата на сегментите. Това отгоре не може да се види.

                      Коментар


                        #12
                        не може,прав си но много трудно, защото буталото поема удара челно и ще има голям радиален луфт,което говори че или са износени или са счупени.

                        Коментар


                          #13
                          marinavtom написа:
                          колега дизела прави по 30 атм. налягане в цилиндъра,така че не се впускай в някви страшни филми за криви биели.единствения враг на дизела и бензина разбира се е водата защото няма толкова голямо сгъстяване и прави хидравличен удар върху биелите.като свалиш главата(неизбежно е)прежърти мотора така че всяко бутало да е в горна мъртва точка,с помоща на шублер ще измериш колко се подава всяко бутало от блока.около 0,5 до 1,0 мм. ако всички са така значи поражения на-долу няма бъди сигурен.
                          Съмнявам се само от скъсан ремък да изкриви биела, но при положение че смила клапаните, не е лошо да се провери биелни лагери болтове и изобщо всичко. Ако налее вода, както каза и задкормилното у-во се мъчи да се вози .. това вече не е биела а нещо като кобилица Не прави никакъв удар, просто водата е с обем да кажем 150 мл. които няма къде да идат. буталото се мъчи да се изкачи в ГМТ и съответно да сгъсти всичко пред себе си 18 до 22 пъти но таз вода дет е 150 мл няма как да се смали 22 пъти и .. биелата се огъва като че е от пластелин. Виждал съм такова нещо. Кофтито е че в последствие мотора е запалил!!!!!!!! Хех хе .. е, запалил но на 3 цилиндъра като четвъртия лопал и тропал л) биелата приличаше на геврече!! но мотра работеше .. не казвам че е фиат но за идеята - скъсан ремък - споделям. От скъсан ремък такива гевреци ме съмнява да станат, но провери.
                          Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                          Коментар


                            #14
                            draje написа:
                            тая кола не е моя,предлагат ми я на 500 евро и е в много добро състояние.и се чудя да я вземам ли.
                            500Е само където е неработеща
                            FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                            Коментар


                              #15
                              draje написа:
                              тая кола не е моя,предлагат ми я на 500 евро и е в много добро състояние.и се чудя да я вземам ли.
                              Я не си вкарвай таралеж в гащите!!! Може да се наложи още 3х500 да дадеш
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X