Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

брава td100 спъната е и пуши

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    брава td100 спъната е и пуши

    колеги като я настъпвам не върви както трябва и виждам в огледалото че пуши черно,а после като изключа от скорост оборотите остават на 1100 и много бавно си отиват на 900,но има момент в които се едно нещо се отпуши и колата тръгва както трябва,оборотите си застават както трябва и колата не пуши,къде е проблема

    #2
    Re: брава td100 спъната е и пуши

    genko1982 написа:
    колеги като я настъпвам не върви както трябва и виждам в огледалото че пуши черно,а после като изключа от скорост оборотите остават на 1100 и много бавно си отиват на 900,но има момент в които се едно нещо се отпуши и колата тръгва както трябва,оборотите си застават както трябва и колата не пуши,къде е проблема
    Колега,провери да не ти е увиснала кората на капака отпред на смукателя, и още ппровери си за въздух във системата,цедката във резервоара,горивен и въздушен филтри.Имал съм проблем със недостиг на гориво оказа се замърсен-заседнал компенсаторен клапан-съчма на резервоара.Намира се отгоре на резервоара стига се до него само след свалянето му.
    Човекът е човек когато е на път.

    Коментар


      #3
      колега пиши повече за тоя компенсатор,че и аз имам подобен проблем като изключим пушенето на колегата.

      Коментар


        #4
        marinavtom написа:
        колега пиши повече за тоя компенсатор,че и аз имам подобен проблем като изключим пушенето на колегата.
        Това нещо вкарва толкова въздух във резервоара колкото гориво си отнел от него ,демек компенсира вакуума,поддържа атмосферното налягане, Значи ако олабиш капачката и нямаш вакуум във резервоара това значи че той работи коректно.Моята капачка е със ключ ине пропуска въздух.Самия клапан се развива на около половин оборот от гнездо горе на резервоара, става дума за брава тд 100 97 г.Дано съм бил полезен
        Човекът е човек когато е на път.

        Коментар


          #5
          ДА МНОГО , само че къде точно и ако прави вакуум няма ли да гасне или поне да "МАЧКА КРУШАТА" и как разба че е запушен,защото моя фиат ту-върви ту-не.какви проблеми имаше?

          Коментар


            #6
            Преди да изолирам ЕГР-а и аз имах подобни признаци. Като й дам газ пуши черно и изведнъж при ускорение се отпушва и се изстрелва. При мен ЕГР-а заяждаше и вероятно не е затварял навреме и колата беше куцо магаре, обаче сега без него много ме радва :D
            НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

            Коментар


              #7
              marinavtom написа:
              ДА МНОГО , само че къде точно и ако прави вакуум няма ли да гасне или поне да "МАЧКА КРУШАТА" и как разба че е запушен,защото моя фиат ту-върви ту-не.какви проблеми имаше?
              Разбрах го със смачкана до някъде круша не из цяло, след почистване на цедката във резервоара и всичко останало по гор.система,дойде ред да сваля резервоара и всичко лъсна, отгоре беше целият във слой засъхнала пепел около 5-6 мм. Почистваш всичко и това е. А това със ЕГР съм го направил отдавна благодарение на колегите които са по напред във истината за нашите коли :P
              Човекът е човек когато е на път.

              Коментар


                #8
                да ама като изолираш ЕГРа дава грешка в дебитомера защото той го контролира,а от там компа. не отчита постъпилото количество въздух и спрямо умната дюза,типиеса,датчика на кол.вал,темп.на мотора и темп. на входящия въздух не прави точна корекция в аванса?не е ли така, замислете се.ЕГРа ми не работеше и на всяка диагностика-дебитомер.принудих се да го сменя и пак същото докато не го оправих.???незнам даите да го измислим.

                Коментар


                  #9
                  Колега не съм наясно къде дава грешка и къде не, но при мен със същия мотор ТД100 колата с изолиран ЕГР върви перфектно и нямам никакъв проблем.
                  НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                  Коментар


                    #10
                    при мен има вакум в резервоара,утре ще карам без капачката, а къде е тази съчма че нещо несхващам,някаде при сондата ли е

                    Коментар


                      #11
                      genko1982 написа:
                      при мен има вакум в резервоара,утре ще карам без капачката, а къде е тази съчма че нещо несхващам,някаде при сондата ли е
                      Клапанчето се намира отгоре на ;тавана; на резервоара, стига се до него само като се свали резервоара. Дебитомера при ТД 100 има отношение само за ЕГР след като се затапи, ЕГР-ра не влияе на мотора. :P
                      Човекът е човек когато е на път.

                      Коментар


                        #12
                        е да ама и без капачка на резервоара нестава,пак го прави същото

                        Коментар

                        Working...
                        X