Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно 'боксуване' Bravo 1.9jtd !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странно 'боксуване' Bravo 1.9jtd !

    Здравейте колеги,вчера за втори път колата ми направи мизерията, която ще опиша. Ситуацията се следната: Тръгвам на първа, съединителя отделя и при подаване на газ двигателя се форсира, но колата не върви. Не се усеща и да боксуват гумите. Даже смея да твърдя, че се развърта много по-бързо, отколкото като боксуват. Първият път, когато се случи, колата беше току що изкарана след 2-3 седмична почивка. Незагряла и на студено време. Не знам дали има някакво влияние, но все пак да опиша обстоятеслтвата. Вторият път беше вчера сутринта на не толкова студено време, след 20+ километра преход. Потеглям и подавайки газ оборотомера скача на към 3к оборота (това на почти до край отпуснат съединител), а колата се чуди кво става. Съединителят ми е малко странен - така я взех от автокъщата. Отделя ниско и като цяло ходът му е много къс. И аксиалният лагер вие. При по-грубо включване на първа ръмжи зверски. Поразпитах майстори и половината казват, че съединителят заминава - другите, че си е на ред. Мисля си за компютърна диагностика, ей така - за всеки случай Ако съединителят боксува това само на първа ли ще се проявява ? И не трябва ли по-често да го прави ? Откакто имам колата (5 месеца) го направи 2 пъти !Всякакви мнения ще са ми от полза !Благодаря !
    In JTD I believe, in Nm I trust !

    #2
    Изкарай я на някой баир и прбвай на 3та 4та и 5та при максималния въртящ момент и газ до дупка. Ако буксува тогава ще си проличи най-много.
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    Коментар


      #3
      1. педала твърд ли е при натиск ?2. при потегляне без никаква газ, тресе ли колата ?
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Geraka - ще пробвам утре и ще кажа.emzo - Чак твърд - не. Като на всяка друга кола, която съм карал. Иначе притриса, да.
        In JTD I believe, in Nm I trust !

        Коментар


          #5
          Симтомите са на заминал съединител...и при мен на бравата правеше така! Като го смених установих че тд100 мноооу въри
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #6
            Принципно на нов съединител педала е много мек.Ама така както го описваш или ти е омаслен диска или притискателя е омекнал.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Заяждат ти жилата мой чорап ... ако си с жила де, ако не значи търси къде се спира, по хидравликата отпускането на съединача .. принципно трябвало да е мек педала - моя е твърд като на ГАЗ 53 ..десния ми крак е с половин път по-развита мускулатура ама като я настъпя събира асфалта след мене .. няма значение колко е натоварена. Предполагам и моя съединач заминава но имам още някоя и друга хилка .. както си описал проблема ти - не е постоянен - значи трърси нещо което замалко може да ти оказва влияния - някъде да заяжда системата и да не се отпуска докрая - т.е. да не ти зацепва съединача .. щом инак си работи а чат пат - не .. ми не знам, дано да е малкия дявол.. че мойта умря .. ма ш пиша в другата тема.. Yellow_Flash_Colorz_PDT_49
              Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

              Коментар


                #8
                emzo написа:
                Ама така както го описваш или ти е омаслен диска или притискателя е омекнал.
                И аз се чудя при мен кое ще излезе - или семеринг или съединител. Но без сваляне май няма да мина
                Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                Коментар


                  #9
                  Хидравличен е съединителя. Долях му течност, че беше към минумума. Иначе колата върви на пушка ! Но имам някакви опасения, че не е на максимума си. На брат ми Мареата ТД100 комби като, че ли се изрязва доста повече. Имам съмнения, че катализатора е за махане.Сега има вероятност да я сменя колата с Браво ТД100 Abarth. Ще го гледаме за баща ми, но той едва ли ще се израдва на спортното окачване и най-вероятно ще ги бартеросаме с моята :D
                  In JTD I believe, in Nm I trust !

                  Коментар


                    #10
                    Geraka написа:
                    emzo написа:
                    Ама така както го описваш или ти е омаслен диска или притискателя е омекнал.
                    И аз се чудя при мен кое ще излезе - или семеринг или съединител. Но без сваляне май няма да мина
                    Виж, ся, ако е така ще ти пързаля ВИНАГИ, няма значение топла студена кафява или мокра ... късмет и пиши от какво е
                    Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                    Коментар


                      #11
                      stooes написа:
                      Geraka написа:
                      emzo написа:
                      Ама така както го описваш или ти е омаслен диска или притискателя е омекнал.
                      И аз се чудя при мен кое ще излезе - или семеринг или съединител. Но без сваляне май няма да мина
                      Виж, ся, ако е така ще ти пързаля ВИНАГИ, няма значение топла студена кафява или мокра ... късмет и пиши от какво е
                      Буксува само на 4та и 5та и то под голям товар. Повече се усеща след по-продължително каране и натоварване. До сега студена не ми го е правила. Най-вероятно е от съединителя - до сега само аз съм му навъртял 60000км. Преди това кой знае колко още има зад гърба си.
                      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                      Коментар


                        #12
                        Притискателя или лагера, няма да е семеринг.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Най-добре се подготвяй за комплект (финансово).
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #14
                            Това е нов симптом .. ми кво да ти кажа, съединителя ти е за смяна. покрай него и консумативите..
                            Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                            Коментар


                              #15
                              В тоя ред на мисли според вас колко километра е живота на един средностатистически съединтел? Казах до сега на Бравото колко съм минал. На Аудито наскоро го сменях комплект целия. Феродовия диск буквално го нямаше и буксуваше зверски на всяка скорост. Оказа се след отваряне, че не му е първа смяна - някой преди мен беше сменял само феродов диск.
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X