Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD оборотите падат след стартиране.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    JTD оборотите падат след стартиране.

    Здравейте, Днес забелязах, че след като запаля, оборотите падат до към 600 за около секунда и се възстановяват на 900 веднага. Държи 900 оборота около 30-40 секунди и падат на 850, където трябва да са.Имам лоши връзки по таблото, защото на половината оборотомер не е осветен, а датчика на температурата като ударя по таблото мърда по малко.Не вярвам да е от това, защото го направи днес два пъти при палене и докато падаха оборотите, осветлението по таблото не се промени.Имате ли идея от какво може да е ?
    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

    #2
    При мен при всяко стартиране, падат до 750 и след около секунда връща на нормалните 900 оборота, но при мен е проблемен алтернатора и знам че е от него. Ако имаш възможност замери напрежението при стартиране, дали в момента в който оборотите падат до 600 напрежението не е под 10.5в и в момента в който се нормализират дали започва да зарежда нормално.
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

    Коментар


      #3
      при мен е същата ситуация

      Коментар


        #4
        tomsan написа:
        При мен при всяко стартиране, падат до 750 и след около секунда връща на нормалните 900 оборота, но при мен е проблемен алтернатора и знам че е от него. Ако имаш възможност замери напрежението при стартиране, дали в момента в който оборотите падат до 600 напрежението не е под 10.5в и в момента в който се нормализират дали започва да зарежда нормално.
        Как си обясняваш това ? За да падат оборотите толкова драстично заради алтернатора, то кнсумацията на ток трябва да е огромна.
        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

        Коментар


          #5
          Ако не ти е изрядно релето и не включва веднага, а след секунда както обясняваш не мислиш ли че целия товар минава през акумулатора и тогава е нормално да има пад. Говоря от лични наблюдения затова те посъветвах да премериш напрежението :D.
          Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

          Коментар


            #6
            Абе ,преди да си разглобите колите,що не хвърлите едно око на въздушния филтър,ей тъй профилактично.
            STILO JTD 1.9- 115 BLACK

            Коментар


              #7
              Филтъра ми е на 2000км, свалях и сменях алтернатор незнам колко пъти вече, имам наблюдения върху колата ми как се държи след всяка една интервенция и винаги забелязвам ако има промяна в начина на работа :D.
              Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

              Коментар


                #8
                Добре,добре, Томсане,признат експерт си ти,щото кораше без кори...
                STILO JTD 1.9- 115 BLACK

                Коментар


                  #9
                  При JTD100/105 - 2000км не са проблем за въздушния филтър, но при Стило, понеже е ниско долу, на има няма 20 санта от земята, особено ако няма кори и като е мокро ..... фитъра става на нищо за нула време.Май ще си взема един K&N, че като си направя сметка, бързо ще се избие.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Росиане, немога да разбера какъв ти е проблема как съм карал АЗ, аз споделям мнение, а и не мисля че корите са толкова проблеми щом съм минал 20 000км без тях и проблеми с филтъра не съм имал.
                    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                    Коментар


                      #11
                      Ей,значи ,шегичка бе. Извинявай. И за филтъра-моя също на около 2-3000 км. се замърси. На разширителният съд за маслените пари ми е прецакана стягащата скоба. И малко маслени парички през дебитомерчето от турбото... И така...но на мен малко ми падат оборотите при спиране,не при стартиране.
                      STILO JTD 1.9- 115 BLACK

                      Коментар

                      Working...
                      X