Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЕГР и Дебитомер ??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ЕГР и Дебитомер ??

    Здравейте днес реших на мойто браво тд 100 да му правя диагностика, ходих до един който ги прави тези работи закачихме колата, и думите му бяха следнитеНяма грешки по колата, Дебитомера го нямал никакъв и въпросният егр клапан отварял много рано и турбото съответно не функционирало в пълната му сила и затова харчело толкова, моля кажете какво да направя ще съм много благодарен. Да допълня че като е студена държи 850 - 900 оборота като позагрее точно 1000

    #2
    Да си купиш друг дебитомер а клапана да запушиш
    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

    Коментар


      #3
      дебитомера играе ли роля при итози двигател

      Коментар


        #4
        Не,но докато егр-а е запушен винаги има грешка ’дебитомер’

        Коментар


          #5
          Не ти е изправна системата за управление на празния ход! Защо не знам.Управлява се с вакум който се пропуска от ел.клапан.Оборотите на празен ход трябва да правят точно обратно на това което си писал,на студено да са по-високи от колкото на топло.

          Коментар


            #6
            Ок утре ще се пробвам да го запуша това Егр до колкото разбрах се слаг ламаринка мейду колектора и него, А едно въпросче към СПЕЦИАЛИСТА, как може да го оправя това, за празния ход

            Коментар


              #7
              а може ли със съчма

              Коментар


                #8
                Ako EGR клапана е изправен, то може и да не се затапва с ламаринка, а да се запуши вакума му само. Но ако има някакъв пропуск трябва да се затапи и самия клапан. Дебитомера не играе никаква друга роля, освен във връзка с EGR-а. Може и да му извадиш буксата.Както казва колегата, имаш проблеми и с парзния ход. При студен двигател /под 52*/ жилото на системата трябва да е свободно. При достигане на температура над 52*, жилото трябва да е опънато и оборотите да паднат до минималните.
                Fiat Marea TD100

                Коментар


                  #9
                  а не може ли да направя следното, тъй като термостата не ми вдига повее от второ трето деление, да изчакам колата да загрее на едно място, след което жилото ако не е опънато да го опъна и да реголирам оборотите до 900 и евентуално ерче като е студен двигателя то ще се отпусне, а въпросният егр клапан, само при колектора ли трябва да го запуша

                  Коментар


                    #10
                    miroslav_cholich написа:
                    а не може ли да направя следното, тъй като термостата не ми вдига повее от второ трето деление, да изчакам колата да загрее на едно място, след което жилото ако не е опънато да го опъна и да реголирам оборотите до 900 и евентуално ерче като е студен двигателя то ще се отпусне, а въпросният егр клапан, само при колектора ли трябва да го запуша
                    ЕГР -го затапи до колектора, термостата ако не е коректен не е добре но поне като загрее над 53 гр имаш датчик на него който дава сигнал на клапана на вакумклапата на помпата която изтегля жилото и връща оборотите и дори си мисля че връща малко и предва рение но това е мое мнение .Жилото не трябва да е хлабаво дори когато не е задействано .Провери си да не е спукана мембраната на жилото .
                    Човекът е човек когато е на път.

                    Коментар


                      #11
                      днеска разглеждах прословутия ерг клапан, на много ***модерирано*** място е някой на този модел затапвал ли го е да обясни малко как и защо

                      Коментар


                        #12
                        miroslav_cholich написа:
                        днеска разглеждах прословутия ерг клапан, на много ***модерирано*** място е някой на този модел затапвал ли го е да обясни малко как и защо
                        Ами има една голяяяма и изчерпатрлна тема във форума, относно затапването му. Виж поттърси я и прочети. При температура под пр.52* жилото трябва да е леко отпуснато. Тоест да е свободно. При над посочената t* жилото е опънато и издърпало до упор лоста за празния ход. /при свободно положение - t* под 52*, обърни и внимание дали не заяжда самия лост за празния ход, който то управлява!/ Често тоя лост клеясва и става неподвластен на пружината която го държи в основно положение. За временно отстраняване на причината за задържане - WD40.
                        Fiat Marea TD100

                        Коментар

                        Working...
                        X