Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

не свети дюзата на таблото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    не свети дюзата на таблото

    като откача умната дЮза трябва ли да свети дЮзата на таблото?

    #2
    Като дадеш на контакт, докато ЕКУ-то мине теста, дюзата трябва да свети. Това е и тест дали ти е здрав светодиода в таблото. А като откачиш "умната" дюза, освен че трябва да ти светне индикациятя на табкото, трябва и да усетиш промяна в работата на ДВГ. Виж и тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=70765
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      колега направих точно това-откачих дюзата и дадох на контакт теста мина и лампата загасна.и на запален мотор като я откача пак не свети

      Коментар


        #4
        marinavtom написа:
        колега направих точно това-откачих дюзата и дадох на контакт теста мина и лампата загасна.и на запален мотор като я откача пак не свети
        А като я откачиш, има ли промяна в работата на двигателя. Трябва да започне да трака силно и да се увеличат вибрациите. Аз защо ли имам съмнения за повреден компютър при теб. Засега са само съмнения. По-нанатъка ще стане ясно. Защото преди беше писал, че като откачиш и авансатора, пак няма промяна в работата на мотора. Ако като откачиш буксите на авансатора и датчика на 1-ва дюза и в поне в един от двата случая няма промяна в работата на мотора, то компютъра е или здал багажа или буксата му е с лош контакт. Един тест с Виза или ФЕС, ще помогне на 99% за окомчателната диагноза.
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #5
          абе променя се работата, ама по принцип мотора работи доста по-тихо от други фиатки които съм виждал.а за авансатора светва лампата веднага.на компютър като я закача всичко е наред.колегата Юли мисля,каза че може би трябва да ресетна компютъра да си върне завотските данни?задължително ли трябва да сжетне лампата като откача дюзата?

          Коментар


            #6
            Всъшност ти си писал за компа в една друга ’проблеми въпроси за тд100’.за което бладодаря и извинявай че не те познах.

            Коментар


              #7
              Да ти кажа, не съм наблюдавал дали светва лампата, като се откачи буксата на датчика на 1-а дюза. Но пък задължително се записва грешка в паметта с информация за случилото се. Тия два датчика - на дюзата и кол.вал, работят в синхрон, като на база от общата им графика се очита основната корекция на аванса. В последствие в тая графика се наслагват и данните от останалите датчици и така се изчислява точния ъгъл за корекция на аванса, в различните режими. Най точно се проверяват с двуканален осцилоскоп и пиезокристал закрепен на горивопровода. В една подобна тема, колегата Hadjov, бе споделял опита си и там бе описал това.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #8
                мерси братче,май съм си вкарал повече лазери отколкото трябва.грешки си излизат на диагностиката аванс,корекция всичко е наред обаче като купих колата и врътна малко потенциометъра се променяше работата а сега не. иначе на комп. всичко е наред като го пипна малко се променя стойноста но не и аванса което ме озадачава,защото както казваш типиеса конролира аванса.

                Коментар


                  #9
                  можеш ли да кажеш нещо повече за тоя типиес?май нещо нямат връзка с авансатора при мен както съм писал по-горе. и още един симптом забелязвам понякога върви понякога не.и то не е свързано с вдигане на обороти ами просто неще,тромава е.

                  Коментар


                    #10
                    За съжаление това консуматив! На последък няколко кофти ТПС-а съм сменил.Нужно е да се настроят на компютър за коректна работа.

                    Коментар


                      #11
                      Да, точно. Колегата Specialista ти е дал най правилен отговор. Колкото до ТПС-а, той участва само в случаите за отчитане на малко натоварване. Примерно на равен път с 3500 оборота, натискането на педала на газта е минимално. В същите обороти при голям баир, педала ще е натиснат повече. Така и в тия два случая, правилния аванс ще е различен и ТПС-а е точно за това. Тоест компютъра вече прави разлика между натиснат педал и обороти. Като и примерно ако ускоряваме рязко на 2-ра предавка и на 4-та при 40км/ч. В тия два режима трябва различен аванс, независим от оборотите. Така че на място трудно ще усетиш или измериш с уред ефекта на ТПС-а. Има вероятност тоят потенциометър да е дефектирал. Но това на диагностика ще си покаже. Утре ще се постарая да ти намеря стойностите, които можеш да занериш с мултицет.
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #12
                        колеги благодаря и се чудех кога и специалиста ще се намеси : D .слушай те имам 3 типиеса не ми се вярва и трите да са заминали,а пък и стойностите и на 3те са еднакви настройвал съм ги с комп. и всичко е наред просто колата ми се струва някак тромава и се чудех дали проблема не е в некоректен аванс.а чували ли сте за някъв ккомпенсаторен клапан върху резервоара.

                        Коментар


                          #13
                          обобщавам само че колата е някак си тромава и може би само ви обърквам с тея датчици и темподобни,затова ще напиша точно какъв е проблема.1во; като е студена върви повече2ро;като я пусна на 1ва на самоход и натисна педала до дупка не се изфорсира а придърпа 2-3 пъти и тогава тръгва,а и го няма характерното причукване на аванса-нормално лие?3то понякога върви,понякога-не .моля кажете всичко за което се сетите за изброените,като имате в предвит че въздух няма,резервоар-почистен,пропуски в маркучите на турбото няма.абе просто незнам вече.моля и за малко помощ за турбото защото не знам колко трябва да надува в аутодата пише 1.05 но при какви обороти.

                          Коментар

                          Working...
                          X