Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мирише доста на нафта в купето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мирише доста на нафта в купето

    Колеги от няколко дни започна да ми миреше на нафта като пусна парното. Вчера махнах кората над мотора и видях, че около дюзата на 3-ти цилиндър има нафта, която изглеждаше се е стичала от маркуча за обратната нафта. Купих маркуч и го подмених, че стария беше втвърдил доста. Мислех, че съм отстранил проблема ама в колата продължава да си мирише яко на нафта и дори се появи и нещо друго. Като я запаля и след първото потегляне оборотите остават на 2000 и като и дам газ 2-3 пъти се оправят(мисля, че взема въздух от някъде, но не мога да видя от къде). Четох доста теми, че често протичал някакъв си клапан авансатор, но не знам къде е точно. Проблем с паленето сутрин нямам. Ако някой има идея от къде е може да е проблема ще съм благодарен.
    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

    #2
    Re: Мирише доста на нафта в купето

    Валентино_88 написа:
    Колеги от няколко дни започна да ми миреше на нафта като пусна парното. Вчера махнах кората над мотора и видях, че около дюзата на 3-ти цилиндър има нафта, която изглеждаше се е стичала от маркуча за обратната нафта. Купих маркуч и го подмених, че стария беше втвърдил доста. Мислех, че съм отстранил проблема ама в колата продължава да си мирише яко на нафта и дори се появи и нещо друго. Като я запаля и след първото потегляне оборотите остават на 2000 и като и дам газ 2-3 пъти се оправят(мисля, че взема въздух от някъде, но не мога да видя от къде). Четох доста теми, че често протичал някакъв си клапан авансатор, но не знам къде е точно. Проблем с паленето сутрин нямам. Ако някой има идея от къде е може да е проблема ще съм благодарен.
    Щом проблема със задържането на оборотите се е появил след смяна на маркуч, не мислиш ли че там трябва да търсиш проблема
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

    Коментар


      #3
      Съгласен съм колега обаче след като смених маркуча, вече около дюзата няма нафта както преди да го сменя.
      НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

      Коментар


        #4
        По-спомен авансатора е зад 1ва или 2ра дюза, на помпата е.Има едно кабелче, което влиза в него.НА всички дюзи ли смени маркучетата ?Нафтата мирише доста време...
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          По-спомен авансатора е зад 1ва или 2ра дюза, на помпата е.Има едно кабелче, което влиза в него.НА всички дюзи ли смени маркучетата ?Нафтата мирише доста време...
          Смених само проблемния маркуч, но купих 1,5 м. и мисля да сменя и другите тея дни. И на мен ми мина през главата че може да не се е измирисало още, но пък това със задържане на по-високи обороти не мога да си обясня от къде идва.
          НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

          Коментар


            #6
            Загържането на обороти, най вероятно е от въздух в помпата. Огледай я добре за течове и локализирай мястото. За целта най-добре я полей с два легена вряла вода, с малко веро в първия Така е. Старата нафта ще се измие и после ще можеш по-лесно да локализираш теча. Също провери и входящите маркучи в нея, и филтъра. Ако не е това и няма теч и след като си обезвъздушил профилактично, то проблема може би е в недобра регулировка на празния ход. В краен случай вече, да заяжда рейката в самата помпа. Но това е по-малко вероятно.
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #7
              Re: Мирише доста на нафта в купето

              Валентино_88 написа:
              Колеги от няколко дни започна да ми миреше на нафта като пусна парното. Вчера махнах кората над мотора и видях, че около дюзата на 3-ти цилиндър има нафта, която изглеждаше се е стичала от маркуча за обратната нафта. Купих маркуч и го подмених, че стария беше втвърдил доста. Мислех, че съм отстранил проблема ама в колата продължава да си мирише яко на нафта и дори се появи и нещо друго. Като я запаля и след първото потегляне оборотите остават на 2000 и като и дам газ 2-3 пъти се оправят(мисля, че взема въздух от някъде, но не мога да видя от къде). Четох доста теми, че често протичал някакъв си клапан авансатор, но не знам къде е точно. Проблем с паленето сутрин нямам. Ако някой има идея от къде е може да е проблема ще съм благодарен.
              Нафтата няма как да ти се измирише толкова бързо, а че е вдигнала оборот на 2-3 пъти не е толкова притеснително, може и да не го направи повече ако продължава ще сложиш 2 прозрачни мъркуча и ще локализираш евентуалния проблем или проблеми, да си създаваш излишни главоболия няма смисъл :D весел празник ти желая и дано всичко е ОК
              FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

              Коментар


                #8
                Re: Мирише доста на нафта в купето

                slavy_ivanov написа:
                Валентино_88 написа:
                Колеги от няколко дни започна да ми миреше на нафта като пусна парното. Вчера махнах кората над мотора и видях, че около дюзата на 3-ти цилиндър има нафта, която изглеждаше се е стичала от маркуча за обратната нафта. Купих маркуч и го подмених, че стария беше втвърдил доста. Мислех, че съм отстранил проблема ама в колата продължава да си мирише яко на нафта и дори се появи и нещо друго. Като я запаля и след първото потегляне оборотите остават на 2000 и като и дам газ 2-3 пъти се оправят(мисля, че взема въздух от някъде, но не мога да видя от къде). Четох доста теми, че често протичал някакъв си клапан авансатор, но не знам къде е точно. Проблем с паленето сутрин нямам. Ако някой има идея от къде е може да е проблема ще съм благодарен.
                Нафтата няма как да ти се измирише толкова бързо, а че е вдигнала оборот на 2-3 пъти не е толкова притеснително, може и да не го направи повече ако продължава ще сложиш 2 прозрачни мъркуча и ще локализираш евентуалния проблем или проблеми, да си създаваш излишни главоболия няма смисъл :D весел празник ти желая и дано всичко е ОК
                Ще изчакам няколко дни да видя как ще стои въпроса с миризмата и тогава ще му мисля. А това с оборотите не е постоянно, направи ми го само 2 пъти за доста каране през тези 2 дни. Дано не се случва повече :D
                НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                Коментар


                  #9
                  Натегна ли дюзата? Да не се е разхлабила от вибрации... При мен имаше разхлабени две дюзи и бяха оляли яко надолу !!!
                  Fiat Stilo 1.9 jtd
                  Fiat Tipo 1.7

                  Коментар


                    #10
                    колега, след като ти се скъса маркуч проверявай я често да не се претрие пак, че аз за 4 месеца и пак са претърка от кората и си е текло на харабия :D
                    Punto JTD
                    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                    Коментар


                      #11
                      eddie написа:
                      Натегна ли дюзата? Да не се е разхлабила от вибрации... При мен имаше разхлабени две дюзи и бяха оляли яко надолу !!!
                      Колегата сподели, че след смяна на маркуча за обратната нафта теча е спрял!
                      FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                      Коментар


                        #12
                        Колеги проблема се оказа от най-лошите, помпата днес текна като лейка и сега трябва или дуга или ремонт
                        НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                        Коментар


                          #13
                          Кофти! Аз преди няколко дни сменях водна помпа на типото!
                          Fiat Stilo 1.9 jtd
                          Fiat Tipo 1.7

                          Коментар


                            #14
                            Колеги да ви питам по ваши наблюдения и страдания дали е по-добре друга помпа(ползвана разбира се) или ремонт на старата? Питам защото ремонта и смяната с друга е почти еднаква цена.
                            НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                            Коментар


                              #15
                              Почти еднаква ли е цената? Аз дадох много скоро 380 лева за смяна на всички уплътнения на помпата , и ако при теб проблема са само уплътненията по-добре си остави твоята само я ремонтирай , защото нова едва ли мислиш да купиш , а тази която от някъде ще намериш втора ръка не се знае в какво състояние е и дали няма два пъти да се наложи да платиш
                              Fiat Marea Weekend
                              HLX 1,9 TD 100
                              1999

                              Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                              Коментар

                              Working...
                              X