Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат JTD маховик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    vsd написа:
    vsd написа:
    За да си сложите едномасов (не демпферен) маховик ви трябват следните неща:1. Едномасов маховик от fiat bravo hgt. Не намерих данни на новото и старото hgt да са различни.2. Задължително болтовете на същия този едномасов маховик от bravo hgt.3. Комплект съединител за bravo hgt. Това включва съединителен и притискателен диск и лагер. Ако не сложите лагера от bravo hgt, най-вероятно няма да станат нещата, затова задължително си взимате целия комплект за bravo hgt.Всичко това се прехвърля директно без нищо да се преправя. Тези същите части са в моята кола и затова го твърдя.Комплекта съединител при мен се води усилен. Колко е усилен, никой не знае, но засега както е с ремап колата не плъзга.Маховици от други модели браво също могат и да станат, но нарочно изброявам нещата, които съм сложил при мен за да се объркам някой.
    аз искам да те питам - ти, като извърши операцията, засече ли колата как върви, и дали върви повече ?нормалния маховик по лек ли е от демфера ?
    Punto JTD
    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

    Коментар


      #32
      На мен ми е интересно как се балансира тоя заварен маховик, че не се сещам.

      Коментар


        #33
        ами честно казано и аз не се сещам

        Коментар


          #34
          Както казах, само мернах тази налудничава идея, ето темичка:http://www.diesel-club.com/forum/vie...hp?f=15&t=5307
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #35
            Airfan написа:
            На мен ми е интересно как се балансира тоя заварен маховик, че не се сещам.
            Може и да се размине без баланс.Какво ли ще се получи при заварка близо до центъра?Няма нужда да се заварява по периферията.
            Octavia RS
            Evo 10-служебната играчка.

            Коментар


              #36
              Red Storm написа:
              Airfan написа:
              На мен ми е интересно как се балансира тоя заварен маховик, че не се сещам.
              Може и да се размине без баланс.Какво ли ще се получи при заварка близо до центъра?Няма нужда да се заварява по периферията.
              Пак ще се нуждае макар и от малко тежести за баланс. В линка по-горе са коментирали да се залепят тежести за баланс на гуми...

              Коментар


                #37
                Airfan написа:
                Red Storm написа:
                Airfan написа:
                На мен ми е интересно как се балансира тоя заварен маховик, че не се сещам.
                Може и да се размине без баланс.Какво ли ще се получи при заварка близо до центъра?Няма нужда да се заварява по периферията.
                Пак ще се нуждае макар и от малко тежести за баланс. В линка по-горе са коментирали да се залепят тежести за баланс на гуми...
                С Ц200 или лепило за тапети :D Ще се разхвърчи това олово, особено на горещ ДВГ никак няма да му е трудно :D На джантите стои така че центробежната сила го притиска към ръба по периферията. На маховика къде ще стои ? И защо са тези тъпи експерименти, при положение че един обикновен маховик е на смешна цена ? И най малкия дисбаланс на маховика ще прецака адски бързо основните лагери на коляновия вал и самия вал ...
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #38
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Airfan написа:
                  Red Storm написа:
                  Airfan написа:
                  На мен ми е интересно как се балансира тоя заварен маховик, че не се сещам.
                  Може и да се размине без баланс.Какво ли ще се получи при заварка близо до центъра?Няма нужда да се заварява по периферията.
                  Пак ще се нуждае макар и от малко тежести за баланс. В линка по-горе са коментирали да се залепят тежести за баланс на гуми...
                  С Ц200 или лепило за тапети :D Ще се разхвърчи това олово, особено на горещ ДВГ никак няма да му е трудно :D На джантите стои така че центробежната сила го притиска към ръба по периферията. На маховика къде ще стои ? И защо са тези тъпи експерименти, при положение че един обикновен маховик е на смешна цена ? И най малкия дисбаланс на маховика ще прецака адски бързо основните лагери на коляновия вал и самия вал ...
                  Знам знам, за това ми е абсурдна цялата операция по заваряване...

                  Коментар


                    #39
                    по принцип може да се балансира,а самия баланс става с дупки ,а не с поставяне на тежести,но интересно е колко ще издържат заварките на напъна, а сглоби разглоби съединител е малко по-сложно при jtd-то

                    Коментар

                    Working...
                    X