Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат JTD маховик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да използвам темата на колегата да попитам понеже от доста време се замислям за паленето на кола с такъв маховик - как е по-добре за него да се пали с натиснат съединител и изключена от скорост или само изключена от скорост? Също и за гасенето с натиснат съединител или не?
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #17
      Danchojn написа:
      Т.е. палиш, всичко е наред. Натискаш педала и се появяват вибрациите?
      Да, но не го прави винаги.
      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

      Коментар


        #18
        Разглобяваш,оглеждаш маховик и аксиален лагер и вземаш решение.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #19
          iakvvu написа:
          Разглобяваш,оглеждаш маховик и аксиален лагер и вземаш решение.
          Има два варианта:1. Карам колата на майстор. Отваря вижда и казва: съединител + маховик. Маховика нов, защото няма как да ми държи колата разглобена в сервиза няколко дни, докато търся маховик втора ръка.2. Купувам махових втора ръка и отивам на майстор. Отваря и ми казва: лагера на съединителя е заминал. Маховика е ок. Тогава си оставам с един маховик в повече. Какво да предпочета ?
          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

          Коментар


            #20
            Дилемата си е твоя.Без да разглобиш и с гадаене не става.Така може само идеи да се генерират без категоричен резултат.А теб това не те устройва.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #21
              vgeorgiev написа:
              iakvvu написа:
              Разглобяваш,оглеждаш маховик и аксиален лагер и вземаш решение.
              Има два варианта:1. Карам колата на майстор. Отваря вижда и казва: съединител + маховик. Маховика нов, защото няма как да ми държи колата разглобена в сервиза няколко дни, докато търся маховик втора ръка.2. Купувам махових втора ръка и отивам на майстор. Отваря и ми казва: лагера на съединителя е заминал. Маховика е ок. Тогава си оставам с един маховик в повече. Какво да предпочета ?
              Ако бях на твое място щях да си купя един едномасов маховик от морга с болтовете за около 30-40лв вървят и ще го занеса на стругар да му пусне лека стружка,а ако искаш го олекоти още .Когато ти отворят съединителя и се окаже,че трябва да сменяш и маховика,а съм убеден на 100%,че след всичко което си описал в предните постове е сдал багажа.Тогава вече отиваш и си купуваш комплект съединител за бензиново ХГТ,само че истински,а не менте,защото ще береш ядове особенно,ако си с ремап.Ако искаш на лично мога да ти препоръчам от коя по-голяма верига да го закупиш и мога да ти издействам отстъпка.Ако се окаже само съединител на твоята значи си рискувал само тези 30-40лв и мисля около 10лв на стругаря само да го изглади.Така или иначе,после може да го пуснеш за продажба и рано или късно пак ще го купят,защото ЖТД-тата в експлоатация тепърва,ще им се окапват маховиците-тъжен,но реален факт.
              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

              Коментар


                #22
                маховик

                itan75 написа:
                vgeorgiev написа:
                iakvvu написа:
                Разглобяваш,оглеждаш маховик и аксиален лагер и вземаш решение.
                Има два варианта:1. Карам колата на майстор. Отваря вижда и казва: съединител + маховик. Маховика нов, защото няма как да ми държи колата разглобена в сервиза няколко дни, докато търся маховик втора ръка.2. Купувам махових втора ръка и отивам на майстор. Отваря и ми казва: лагера на съединителя е заминал. Маховика е ок. Тогава си оставам с един маховик в повече. Какво да предпочета ?
                Ако бях на твое място щях да си купя един едномасов маховик от морга с болтовете за около 30-40лв вървят и ще го занеса на стругар да му пусне лека стружка,а ако искаш го олекоти още .Когато ти отворят съединителя и се окаже,че трябва да сменяш и маховика,а съм убеден на 100%,че след всичко което си описал в предните постове е сдал багажа.Тогава вече отиваш и си купуваш комплект съединител за бензиново ХГТ,само че истински,а не менте,защото ще береш ядове особенно,ако си с ремап.Ако искаш на лично мога да ти препоръчам от коя по-голяма верига да го закупиш и мога да ти издействам отстъпка.Ако се окаже само съединител на твоята значи си рискувал само тези 30-40лв и мисля около 10лв на стругаря само да го изглади.Така или иначе,после може да го пуснеш за продажба и рано или късно пак ще го купят,защото ЖТД-тата в експлоатация тепърва,ще им се окапват маховиците-тъжен,но реален факт.
                колеги дайте някакъв съвет,преди една седмица смених маховика и съединителя с олекотения модел и се получи следния проблем,като работи колата на обороти се чува страшен шум от скоростната кутия,като натисна съединителя шума изчезва,преди да сменя съединителя този проблем го нямах.колата е брава 1.9 jtd, дайте съвет.........
                За да караш италиянски коли,трябва да си много кораво копеле.

                Коментар


                  #23
                  по-лекия маховик според мен води до по-лесно развъртане,но и по-малък въртящ момент,но това се усеща слабо.аз лично бих направил интервенцията при следваща смяна

                  Коментар


                    #24
                    Re: маховик

                    pecigsxr написа:
                    колеги дайте някакъв съвет,преди една седмица смених маховика и съединителя с олекотения модел и се получи следния проблем,като работи колата на обороти се чува страшен шум от скоростната кутия,като натисна съединителя шума изчезва,преди да сменя съединителя този проблем го нямах.колата е брава 1.9 jtd, дайте съвет.........
                    Ако чуваш същия шум при движение с бавна скорост (5 - 10 км/ч), включена първа предавка и натиснат до долу педал на съединителя, то най-вероятно трябва да се смени лагер на първичния вал на скоростната кутия.

                    Коментар


                      #25
                      vsd написа:
                      vsd написа:
                      За да си сложите едномасов (не демпферен) маховик ви трябват следните неща:1. Едномасов маховик от fiat bravo hgt. Не намерих данни на новото и старото hgt да са различни.2. Задължително болтовете на същия този едномасов маховик от bravo hgt.3. Комплект съединител за bravo hgt. Това включва съединителен и притискателен диск и лагер. Ако не сложите лагера от bravo hgt, най-вероятно няма да станат нещата, затова задължително си взимате целия комплект за bravo hgt.Всичко това се прехвърля директно без нищо да се преправя. Тези същите части са в моята кола и затова го твърдя.Комплекта съединител при мен се води усилен. Колко е усилен, никой не знае, но засега както е с ремап колата не плъзга.Маховици от други модели браво също могат и да станат, но нарочно изброявам нещата, които съм сложил при мен за да се объркам някой.
                      Колега на Стило 2003г, 1,9 ГТД 115к.с. може ли да се сложи такъв маховик и съединител?
                      Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
                      Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

                      Коментар


                        #26
                        Re: маховик

                        pecigsxr написа:
                        ... колеги дайте някакъв съвет,преди една седмица смених маховика и съединителя с олекотения модел и се получи следния проблем,като работи колата на обороти се чува страшен шум от скоростната кутия,като натисна съединителя шума изчезва,преди да сменя съединителя този проблем го нямах.колата е брава 1.9 jtd, дайте съвет.........
                        Провери дали са ти няляли масло в скоростната кутия, след като са я сваляли заради съединитела. Може и да е суха, и като налееш да се оправи.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #27
                          Bravogt_18 написа:
                          Колега на Стило 2003г, 1,9 ГТД 115к.с. може ли да се сложи такъв маховик и съединител?
                          Непотвърдена информация - маховик от купе 20ВТ става, обаче дали със ори съединителя, дали с този на купето, дали трябва преработка на лагер помпата ...... не се знае.Една шантава идея е заварка на маховика и баланс, уж го правели на баварки ама ....
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            Re: маховик

                            Dido_Lyubenov написа:
                            pecigsxr написа:
                            ... колеги дайте някакъв съвет,преди една седмица смених маховика и съединителя с олекотения модел и се получи следния проблем,като работи колата на обороти се чува страшен шум от скоростната кутия,като натисна съединителя шума изчезва,преди да сменя съединителя този проблем го нямах.колата е брава 1.9 jtd, дайте съвет.........
                            Провери дали са ти няляли масло в скоростната кутия, след като са я сваляли заради съединитела. Може и да е суха, и като налееш да се оправи.
                            Проверих маслото е точно колкото трябва,даже преди една седмица го смених за всеки случай,но резултат никакъв ,все си тропалясва,ще карам докато искара мамка и....
                            За да караш италиянски коли,трябва да си много кораво копеле.

                            Коментар


                              #29
                              emzo написа:
                              Една шантава идея е заварка на маховика и баланс, уж го правели на баварки ама ....
                              Ама то баланса е най-важното, и ако не се направи не крие ли рискове ?
                              Punto JTD
                              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                              Коментар


                                #30
                                Затова съм написал баланс иначе щях да го пропусна.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X