Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат JTD маховик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат JTD маховик

    знам, че има тема, но искам да попитам за последно дали съм разбрал правилно:Маховик от HGT и съединител, и забравям за демферния маховик?Има ли значение дали е от старото или новото HTG .Благодаря!
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    vsd написа:
    За да си сложите едномасов (не демпферен) маховик ви трябват следните неща:1. Едномасов маховик от fiat bravo hgt. Не намерих данни на новото и старото hgt да са различни.2. Задължително болтовете на същия този едномасов маховик от bravo hgt.3. Комплект съединител за bravo hgt. Това включва съединителен и притискателен диск и лагер. Ако не сложите лагера от bravo hgt, най-вероятно няма да станат нещата, затова задължително си взимате целия комплект за bravo hgt.Всичко това се прехвърля директно без нищо да се преправя. Тези същите части са в моята кола и затова го твърдя.Комплекта съединител при мен се води усилен. Колко е усилен, никой не знае, но засега както е с ремап колата не плъзга.Маховици от други модели браво също могат и да станат, но нарочно изброявам нещата, които съм сложил при мен за да се объркам някой.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #3
      vsd написа:
      vsd написа:
      За да си сложите едномасов (не демпферен) маховик ви трябват следните неща:1. Едномасов маховик от fiat bravo hgt. Не намерих данни на новото и старото hgt да са различни.2. Задължително болтовете на същия този едномасов маховик от bravo hgt.3. Комплект съединител за bravo hgt. Това включва съединителен и притискателен диск и лагер. Ако не сложите лагера от bravo hgt, най-вероятно няма да станат нещата, затова задължително си взимате целия комплект за bravo hgt.Всичко това се прехвърля директно без нищо да се преправя. Тези същите части са в моята кола и затова го твърдя.Комплекта съединител при мен се води усилен. Колко е усилен, никой не знае, но засега както е с ремап колата не плъзга.Маховици от други модели браво също могат и да станат, но нарочно изброявам нещата, които съм сложил при мен за да се объркам някой.
      мерси
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #4
        vsd написа:
        vsd написа:
        За да си сложите едномасов (не демпферен) маховик ви трябват следните неща:1. Едномасов маховик от fiat bravo hgt. Не намерих данни на новото и старото hgt да са различни.2. Задължително болтовете на същия този едномасов маховик от bravo hgt.3. Комплект съединител за bravo hgt. Това включва съединителен и притискателен диск и лагер. Ако не сложите лагера от bravo hgt, най-вероятно няма да станат нещата, затова задължително си взимате целия комплект за bravo hgt.Всичко това се прехвърля директно без нищо да се преправя. Тези същите части са в моята кола и затова го твърдя.Комплекта съединител при мен се води усилен. Колко е усилен, никой не знае, но засега както е с ремап колата не плъзга.Маховици от други модели браво също могат и да станат, но нарочно изброявам нещата, които съм сложил при мен за да се объркам някой.
        това ако го знаех преди година и половина нямаше да сменя три скоростни кутии за 6000 км

        Коментар


          #5
          Как така си сменял скоростни кутии.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #6
            Проблема ти е другаде или караш много душманската.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              emzo написа:
              Проблема ти е другаде или караш много душманската.
              е то това е факт ,но проблема се оказа разбития маховик , от вибрации или и аз незнам чупеше сателити и правеше много големи дупки

              Коментар


                #8
                При тая смяна, по - лекия маховик от HGT няма ли да окаже някакво влияние в разхода извън градско и няма ли вибрацийте на празен ход да са повечко? Иначе че абсолютно всичко съвпада доколкото знам.
                FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

                Коментар


                  #9
                  Не че съм пробвал, но защо да има промяна в разхода.Вибрациите на празен ход са абсолютно 1:1 с другия маховик.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #10
                    По лекия маховик е предпоставка към по-бързо развъртане на мотора.Това си има и негативите като по-лесно "уморяване" в баир.За щастие моторите имат добра динамика така че най-вероятно редовия водач трудно би забелязал промяната.

                    Коментар


                      #11
                      Здравейте от скоро чувам доста странен шум.При запалване за няколко секунди се чува силно метално дрънчене. Нещо подобно на ренекиено дрънчене. След малко се оправяНякой път при натискане на съединителя усещам вибрации. Дори на педала. Бързо изчезват.Днес натиснах съединителя, разтресе здраво. Освободих от скорост и оставих мотора да работи. Страшни вибрации и чукания се чуваха. Загасих мотора. След малко запалих и всичко беше наред. Според вас маховика ли е проблема ?На първа скорост доста придърпва. Доста трудно се потегля.
                      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                      Коментар


                        #12
                        Започни от предната част на мотора: прегледай всички шайби на пистовия ремък. Демпферната - най-вече. Ако там всичко е ок, тогава се хвърляй на по-скъпото.

                        Коментар


                          #13
                          vgeorgiev написа:
                          Здравейте от скоро чувам доста странен шум.При запалване за няколко секунди се чува силно метално дрънчене. Нещо подобно на ренекиено дрънчене. След малко се оправяНякой път при натискане на съединителя усещам вибрации. Дори на педала. Бързо изчезват.Днес натиснах съединителя, разтресе здраво. Освободих от скорост и оставих мотора да работи. Страшни вибрации и чукания се чуваха. Загасих мотора. След малко запалих и всичко беше наред. Според вас маховика ли е проблема ?На първа скорост доста придърпва. Доста трудно се потегля.
                          Вибрациите и чуканията може да са от неработещи цилиндри. Друго интересно ще е. Пали винаги, без натиснат педал за съединителя, да видим ще се повтори ли.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Danchojn написа:
                            vgeorgiev написа:
                            Здравейте от скоро чувам доста странен шум.При запалване за няколко секунди се чува силно метално дрънчене. Нещо подобно на ренекиено дрънчене. След малко се оправяНякой път при натискане на съединителя усещам вибрации. Дори на педала. Бързо изчезват.Днес натиснах съединителя, разтресе здраво. Освободих от скорост и оставих мотора да работи. Страшни вибрации и чукания се чуваха. Загасих мотора. След малко запалих и всичко беше наред. Според вас маховика ли е проблема ?На първа скорост доста придърпва. Доста трудно се потегля.
                            Вибрациите и чуканията може да са от неработещи цилиндри. Друго интересно ще е. Пали винаги, без натиснат педал за съединителя, да видим ще се повтори ли.
                            Винаги паля на изключена скорост и без съединителл.Вибражиите се получават винаги след натискането на съединителя.Много се притеснявам да не ме остави някъде колата.
                            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                            Коментар


                              #15
                              Т.е. палиш, всичко е наред. Натискаш педала и се появяват вибрациите?
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X