Pecho написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo 1.9 JTD теч на масло?
Collapse
X
-
iakvvu написа:chaveto написа:За последен път го казвам, че ЕГР-а се следи от дебитомера...
Коментар
-
Chaveto, Emzo: Искате да кажете, че MAP сензорът (който е във всмукателния колектор и измерва абсолютната стойност на подналягането) дава информация за налягането на турбината? А как тогава се контролира последното при автомобилите, които имат само дебитомер и нямат MAP сензор?ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Към chavetoАз се отказвам да споря :D :D Опитваш се да намериш истината,но ти липсва нещо.Обосновката ти че МАФ-а и ЕГР-а са в смукателната система не означава че МАФ-а следи ЕГР-а.Сам си отговори кой модул къде е и може би с малко ровене из нета ще разбереш кое какво следи и кое на какво е следствие.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Аз пък реших да видя какво са написали хората. :D Според eLearn, ECU-то изчислява количеството на отработилите газове, които да пропусне, като следи показанията на the flow meter, т.е. на дебитомера. За да няма изкривяване в превода, ето цитата:The engine control unit is kept constantly informed of recirculated gas quantity by information from the flow meter. If the intake of a certain amount of air (Qam) rpm is required at a certain rpm and the amount sent by the flow meter (Qar) is less, the difference (Qgr) is the recirculated gas quantity.Qam - Qar = Qgrwhere Qam - Theoretical air quantity in memory o Qar - True air quantity o Qgr - Recirculated gas quantityex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
emzo написа:Да де, ама аз го синтезирах в едно изречение.С Чавето е като да говориш с радиоточка, той си знае неговото Аз поне си го знам и знам кога да се откажа
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар