Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1.9 JTD теч на масло?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Pecho написа:
    Иначе ми се вижда доста странно да има чувствително подобрение на динамиката след отстраняването й (чак пък такова съпротивление да оказва!). Отделен въпрос е, ако по някаква причина не се отваря напълно............
    Всяка преграда оказва влияние.Принципно ако не е изчистенo :e нормално да не отваря напълно.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      chaveto написа:
      За последен път го казвам, че ЕГР-а се следи от дебитомера...
      Все едно да кажеш,че датчика за темп.на водата следи EGR-a.Къде е EGR-a,къде е MAF-a(дебитомера)?
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #33
        Pecho написа:
        :D Между другото, интересно ми е дали наистина са сложили MAP само заради EGR-а или има и друга функция.
        А ти как мислиш ?Пробвай турбината над 1.5 бара
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          iakvvu написа:
          chaveto написа:
          За последен път го казвам, че ЕГР-а се следи от дебитомера...
          Все едно да кажеш,че датчика за темп.на водата следи EGR-a.Къде е EGR-a,къде е MAF-a(дебитомера)?
          Помисли малко, хвани логиката и сам ще си отговориш къде е ЕГР-а и къде МАФ-а.А датчика на температурата може да установи, че имаш проблем с термостата.Къде е датчика и къде термостата Всичко е математика.

          Коментар


            #35
            ЕГР-а се управлява от напрежението на дебитомера.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #36
              Chaveto, Emzo: Искате да кажете, че MAP сензорът (който е във всмукателния колектор и измерва абсолютната стойност на подналягането) дава информация за налягането на турбината? А как тогава се контролира последното при автомобилите, които имат само дебитомер и нямат MAP сензор?
              ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

              Коментар


                #37
                Към chavetoАз се отказвам да споря :D :D Опитваш се да намериш истината,но ти липсва нещо.Обосновката ти че МАФ-а и ЕГР-а са в смукателната система не означава че МАФ-а следи ЕГР-а.Сам си отговори кой модул къде е и може би с малко ровене из нета ще разбереш кое какво следи и кое на какво е следствие.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #38
                  MAP = Manifold Absolute PressureВ случая със Стило имаш клапан(соленоид) Н75, който управлява турбината, а МАР-а като измери пик над 1.5 казва на ЕКУто и колата забива муцуна
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #39
                    emzo написа:
                    ЕГР-а се управлява от напрежението на дебитомера.
                    Това се опитвах и аз да му кажа,но НЕ-МАФ-а следи ЕГР-а.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #40
                      Да де, ама аз го синтезирах в едно изречение.С Чавето е като да говориш с радиоточка, той си знае неговото Аз поне си го знам и знам кога да се откажа
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #41
                        Аз пък реших да видя какво са написали хората. :D Според eLearn, ECU-то изчислява количеството на отработилите газове, които да пропусне, като следи показанията на the flow meter, т.е. на дебитомера. За да няма изкривяване в превода, ето цитата:
                        The engine control unit is kept constantly informed of recirculated gas quantity by information from the flow meter. If the intake of a certain amount of air (Qam) rpm is required at a certain rpm and the amount sent by the flow meter (Qar) is less, the difference (Qgr) is the recirculated gas quantity.Qam - Qar = Qgrwhere Qam - Theoretical air quantity in memory o Qar - True air quantity o Qgr - Recirculated gas quantity
                        Т.е. излиза, че управлението на EGR-а по време на работа е предимно на база показанията на дебитомера (предимно, защото има корекция и за атмосферното налягане).Ама пак не разбрах как се контролира налягането на турбината при двигателите, които нямат MAP сензор, а само дебитомер.
                        ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                        Коментар


                          #42
                          Дай пример за турбо дизел кола без МАР .Oбратното е възможно при ВАГ - колата се настройва да върви само с МАP сензор и се разкарва дебитомера.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #43
                            С това искаш да кажеш, че всички имат и MAF и MAP ли?
                            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                            Коментар


                              #44
                              Мисля че при тези мотори МАП-а е интегриран в турбината,защото при тези мотори и конструкциата на турбото е различна.
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар


                                #45
                                emzo написа:
                                Да де, ама аз го синтезирах в едно изречение.С Чавето е като да говориш с радиоточка, той си знае неговото Аз поне си го знам и знам кога да се откажа
                                Вие май и двамата нещо не можете да си синтезирате нещата.При даден процент на ЕГР-а се знае колко газове ще минат през него. Въздуха се замества от газове.Дадено количество въздух като се замести от дадено количество газове се разбира колко е отворил ЕГР-а.Това, че ЕГР-а е отворил на 100% не означава, че минава точното количество изгорели газове. Защото по някаква причина ако има увеличено налягане в изпускателният колектор, при 10-20-100% отваряне газовете ще са много повече и обратното.Сега разбрахте ли, че според показанията на дебитомера за даден режим се определя колко е отворил ЕГР-а.По ток не може да става следенето, тока зависи от много неща

                                Коментар

                                Working...
                                X